Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.10.2009

obiectiv

 

Doresc să mă afirm şi să devin un angajat-model în cadrul companiei Dvs, care, prin munca prestată să poată contribui la creşterea performanţelor de ansamblu ale firmei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: laptop; telefon; tichete de masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: fashion adviser at s.c. dashleather s.r.l., bucharest

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati sunt cele legate de vanzarea blanurilor si articolelor textile, precum si consilierea clientilor care apreciau brandul italienesc.

01.08.2014 - 31.03.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: call – center officer at s.c. cĂrtureȘti s.r.l., bucharest

Responsabilitati:

Responsabilități principale:
Preluarea apelurilor telefonice și consilierea cu privire la cărțile, filmele, jucăriile sau cadourile pe care clienții doreau să le comande.
Verificarea, livrarea și observarea stării comenzilor.
Supravegherea activităților zilnice administrative.

01.09.2013 - 31.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Identificarea nevoilor clienţilor companiei şi încheierea de contracte în perioade scurte de timp (colaborare project-based).
Obiectiv principal atins: semnarea şi instalarea a 60 de contracte într-o luna în complexul residenţial Rose Garden, Bucureşti.

01.04.2013 - 01.10.2013

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Prospectarea pieţei, identificarea nevoilor diverselor tipuri de clienţi, promovarea imaginii corporative precum şi comercializarea produselor companiei Oriflame, respectând termenele de predare ale produselor cosmetice.
Am învăţat să interacţionez cu o gamă diversificată de clienţi (în special cliente) şi să le identific adevăratele nevoi astfel încât să le pot recomanda cele mai bune produse ale companiei mele.
Astfel, am putut contribui atât la creşterea vânzărilor firmei dar şi la obţinerea unui venit suplimentar atractiv.
Avantaje:
•Un mediu de lucru diversificat,dar prietenos în proporţie de 80%
•Traininguri legate de comercializarea produselor companiei Oriflame

01.10.2011 - 30.11.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar administrativ (office manager)

Responsabilitati:

Principalele responsabilităţi avute la locul de muncă:

•crearea unor baze de date şi foi de calcul pentru a îmbunătăţi inventarierea documentelor şi a fluxului de informaţii din companie, dar şi a corectitudinii raportărilor;
•administrarea apelurilor telefonice (intrări-ieşiri) de la diverse tipuri de clienţi;
•contactarea furnizorilor din domeniul asigurărilor pentru a verifica şi valida informaţiile în scopul obţinerii autorizării pentru documentele adecvate de facturare;
•manipularea şi prelucrarea confidenţială a informaţiilor despre clienţii companiei.
Multitasking
•Capacitatea de a obţine rezultate performante privind transmiterea e-mailurilor, gestionarea apelurilor telefonice şi administrarea biroului de recepţie, în contextul unui volum mare de muncă.

Cercetare
•Investigarea şi analiza minuţioasă a plângerilor clienţilor pentru a identifica şi rezolva problemele respective.

Serviciul de relaţii cu clienţii
•Gestionarea atentă a tuturor clienţilor companiei, prin indentificarea nevoilor, câştigarea rapidă a încrederii acestora, abordarea situaţiilor complexe şi a problemelor şi oferirea soluţiilor în vederea maximizării eficienţei.

Administrare
•Efectuarea sarcinilor de administrare precum: verificarea documentelor, îmbunătăţirea foilor de calcul, a rapoartelor transmise prin fax, fotocopierea şi scanarea documentelor colaterale pentru utilizarea interdepartamentală.

01.10.2008 - 15.12.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Am avut ocazia să:
•cunosc oameni noi;
•să-mi fac cunoştinţe puternice;
•să scriu diferite articole despre viaţa de student;
•organizez diferite evenimente de caritate;
•să mă implic în programele de student exchange.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management / Management si Marketing European la Academia de Studii Economice din Bucharest. Mi-a plăcut să studiez domeniile de management şi marketing în timpul
anilor de licenţă, dar, în timpul programului meu de masterat, am avut ocazia să
învăţ despre variatele stiluri manageriale din diferite ţări, să creez sondaje, să aplic
numeroase tehnici promoţionale şi să devin specializată în colecţionarea de date.
2010 - 2011 Facultate / Colegiu: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucharest. Am studiat trei ani de licenţă într-un singur an (a doua specializare), iar
materiile mele preferate au fost urmatoarele:
 Marketing Internaţional;
 Tehnici Promoţionale;
 Marketing Direct;
 Profilul şi Comportamentul Consumatorului
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Management / Management Economic la Academia de Studii Economice din Bucharest. Mi s-au părut de o reală importanţă următoarele materii:
 Managementul Proiectelor;
 Managementul Resurselor Umane;
 Management Comparat;
 Total Quality Management

Premii

Certificari
Sep 2015 - Sep 2015: „EU-RO COMP - Competențe și Antreprenoriat la Standarde Europene”
Elaborarea unor planuri de afacere la standarde europene
Mar 2011: CIFAA - Manager Resurse Umane (Cod COR 123207, acreditat CNFPA)

Feb 2011: Economia Informatiei si a Cunostintelor - ASE, Proiect POSDRU

Dec 2010: Analiza Datelor de Marketing utilizand SPSS - ASE, Proiect POSDRU

Nov 2010: SVASTA Business Consulting - Dezvoltarea competentelor manageriale (Proiect POSDRU)

Apr 2008: PricewaterhouseCoopers Romania - Seminarii Tehnice (Audit si taxe, ASE)

Mar 2008: Ernst & Young Romania - Seminarii Interactive (ASE)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close