Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.11.2006

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, telefon, posibilitatea de avansare.

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: fleet reporting analyst

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati ale postului presupun:
- pregatirea de rapoarte periodice pentru clienti, Sales si management
- pregatirea de rapoarte ad-hoc customizate dupa solicitarea clientului

In prima jumatate a anului 2019, in cadrul centrului a fost organizat un curs de Excel pentru toti angajatii. Scopul proiectului a fost imbunatatirea nivelului de Excel. M-am oferit voluntar in cadrul acestui proiect pentru a face parte din echipa de organizare si, de asemenea, am fost unul dintre instructori pentru sesiunile de nivel intermediar.
In Aprilie 2019 am inceput sa imi dezvolt cunostintele de VBA prin invatare individual si sesiuni de mentoring cu una dintre colegele din echipa de RPA. Ca si rezultat, am dezvoltat 2 macro-uri ce au fost implementate si sunt folosite in momentul de fata de echipa de Reporting din care fac parte.
In Septembrie 2019 am luat parte la un workshop organizat de UiPath. Acesta mi-a starnit interesul pentru automatizare si am inceput sa invat UiPath in particular.

01.01.2019 - 31.03.2019

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: senior fleet back office analyst

Responsabilitati:

Avand in vedere ca acest post este o extensie a celui ocupat anterior, responsabilitatile ce s-au adaugat sunt urmatoarel:
- verificarea tuturor documentelor ce urmeaza a fi facturate, urmarind ca preturile folosite sa fie corecte si complete
- in cazul documentelor ce prezinta produse/servicii cu pret 0, acesta trebuie corectat si mentinut in SAP astfel incat aceasta situatie sa nu mai apara
- facturarea periodica a clientilor, conform detaliilor contractuale
- corectia de facturi
- suport pentru colegii nou veniti sau colegi care urmeaza sa invete noi procese
- coordonarea colegilor din cadrul cluster-ului
- coordonarea activitatii de testare trimestriala a sistemelor informatice (Regression Testing)

01.01.2018 - 31.12.2018

Departament: altele

Titlu Job: fleet back office analyst

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati sunt:
- administrarea contractelor: responsabilitatea administrarii contractelor pentru flotele curente (reactualizarea flotelor, preturi, modificari operationale: schimbarea configuratiilor vehiculelor, incarcarea de cauciucuri in stocul furnizorilor in SAP). Toate aceste actualizari se efectueaza folosind programe dezvoltate in Excel
- mentinerea unei relatii bune cu echipa de Front Office referitor la reactualizari ale flotelor
- oferirea de suport colegilor din Front Office si, atunci cand este cazul, preluare anumitor responsabilitati pentru a-i ajuta cu volumul de lucru
- efectuarea de testeri trimestriale ale sistemelor informatice (Regression Testing)

Pe langa toate aceste responsabilitati, urmarim actualizarea constanta a Proedurilor Operationale Standard (SOP) si cautam continuu noi moduri de imbunatatire a activitatii.

01.12.2016 - 31.12.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: manager comercial

Responsabilitati:

Responsabil cu intreaga activitate a departamentului de comert.
Am inceput activitatea cu preluarea comenzilor de la clienti, transmiterea acestora catre furnizor, pregatirea documentelor pentru livrare si rezolvarea eventualelor sesizari.
La aceste sarcini s-au adaugat diverse situații de analiza a achizițiilor și vânzărilor, urmărirea soldurilor clienților și a situației financiare generale, efectuarea plăților online.
De asemenea, m-am ocupat si de selectarea, angajarea si instruirea personalului din subordine.
Inainte de a pleca din companie am creat Proceduri Operationale Standard (SOP) pentru toate activitatile de care ma ocupam.

01.05.2010 - 31.12.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Analizarea dosarelor de reclamatii in privinta bagajelor (deteriorari sau pierderi) si stabilirea unei despagubiri, pastrarea relatiilor cu pasagerii si cu celelalte companii implicate in procesul de despagubire si intocmirea de facturi pentru diverse decontari ale companiei.
Mirela Stanciu - Sef Birou Despagubiri Bagaje
Monica Frunza - Sef Serviciu Asistenta Pasageri
Bonuri de masa, transport asigurat.

01.04.2008 - 30.04.2010

Departament: altele

Titlu Job: agent check-in

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau :acceptarea pasagerilor pe zborul respectiv, emiterea unei carti de imbarcare, inregistrarea in sistem si etichetarea bagajului conform destinatiei, imbarcarea pasagerilor in avion.
Intr-o perioada scurta de timp am reusit sa ma integrez intr-o echipa de 15 oameni si sa imi insusesc lucrurile noi pe care le invatasem (programul informatic pe care il folosea compania pentru desfasurarea activitatii, procedurile aferente postului), astfel castigand increderea superiorilor mei.
Lucian Balaci - sef de tura
Alina Nastase - adjunct de sef de tura
Bonuri de masa, transport.

01.12.2007 - 31.01.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: agent reclama publicitara

Responsabilitati:

Impartirea de materiale publicitare in cadrul unui complex comercial.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Gestiunea si Auditul Afacerilor la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul National Mihai Eminescu din Bucuresti.

Premii

Atestat informatic obtinut in timpul liceului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close