Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.01.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.07.2008

obiectiv

 

Imi doresc o cariera in Marketing Online/ Social Media unde sa pot pune in aplicare si abilitatile de grafician.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Tipografii / Edituri, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 07.10.2016

experienta profesionala

 

01.01.2017 - 31.07.2017

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare.
Identificarea canalelor optime pentru creșterea vizibilității brandurilor companiei.
Elaborarea strategiilor de comunicare pentru brandurile companiei.
Repartizarea bugetului alocat fiecărui proiect pe acţiuni şi medii de comunicare.
Realizarea materialelor aferente campaniilor de promovare social media.
Realizare machete grafice pentr materiale de promovare.
Gestionarea relațiilor cu agențiile de publicitate și agențiile de media.
Analizarea propunerilor şi ofertelor agenţiilor.
Elaborarea comunicatelor de presă, textelor pentru broşuri, pliante, invitaţii,etc..
Elaborare si implementare plan branding pentru noul showroom corpuri de iluminat- Smart Lighting.
Tehnoredactare comenzi către furnizori;
Urmărire comenzi/ răspunsuri furnizori / confirmări;
Tehnoredactare oferte catre clienti, persoane fizice sau juridice;
Preluarea comenzilor online efectuate de catre clienti;

01.05.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: freelancer

Responsabilitati:

Promovare Facebook – Administrare profesionala pagini business.
Analiza public tinta.
Stabilirea strategiei de comunicare si a obiectivelor de business.
Construirea paginii de Facebook cu un cover si profil adecvat.
Postari pe pagina conform strategiei de comunicare agreate.
Propunere campanii de promovare, promotii, concursuri, sondaje si evenimente.
Creare machete grafice ( bannere, afise, flyere, roll-up-uri, etc.)
Comunicare cu fanii paginii.
Creare campanii de Facebook Ads (facebook marketing).
Analiza rezultatelor si optimizare in functie de statistici.

In portofoliul meu se regasesc clienti precum: Adaggio Brasov, Bakabi, Vintage Brasov, Vintage Brasov Delivery, Electric Casa, Casablanca Wellness&Beauty Lounge.

01.12.2015 - 31.12.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager clinica remodelare corporala

Responsabilitati:

Primirea clientilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta;
Gestionarea programarilor pentru clienti si invitatii salonului;
Realizare servicii de protocol, organizare evenimente de lansare produse;
Supervizare activitatilor clinicii si implicare activa in cresterea calitatii serviciilor;
Responsabil activitati administrative, client service, vanzari si resurse umane;
Contabilitate primara;
Evaluarea conditiilor pietei si realizarea planurilor de vanzari;
Realizare grafica si productie publicitara, promovare in mediul online;
Prospectarea pietei concurente si realizare de campanii promotionale;
Diagnostic si vanzare servicii de remodelare corporala si tratamente faciale catre clienti;
Furnizarea de instruire, coaching, dezvoltare si motivare pentru personalul aflat in subordine;
Mentinerea relatiei cu furnizorii si realizarea comenzilor de consumabile necesare functionarii clinicii;

01.09.2012 - 30.11.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator national

Responsabilitati:

Recrutare si selectie personal pentru cele doua birouri situate in Spitalul de urgenta Floreasca, Bucuresti si Spitalul Judetean de Urgenta, Brasov;
Traininguri in vederea instruirii noilor angajati si formarii de echipe;
Oferirea de suport, coordonaarea si motivarea echipelor aflate in subordine;
Aprobarea orarelor si pontajelor lunare, trimise de catre coordonatori de centre;
Monitorizarea activitatii centrelor;
Monitorizarea incasarilor si cheltuielilor lunare din fiecare centru;
Aprobarea cheltuielior generate de: consumul de materiale de birotica, produse curatenie si intretinere, cumparaturi necesare asigurarii comfortului pacientilor;
Primire si inregistrare facturilor din partea spitalelor- cheltuieli cu chiria, intretinerea si facturile pentru pacientii gestionati.;
Activitati de contabilitate primara;
Promovarea serviciilor companiei;
Intocmire rapoarte periodice referitoare la activitatea centrelor si trimiterea acestora catre Managerul Gestitursa, Romania;
Organizarea si participarea la sedinte bilunare cu managerul si coordonatorii de centru;
Organizarea si participarea la sedinte sau activitati de protocol cu cu managerii de spital si cu persoanele cheie din administratia spitalului;
Stabilirea unui protocol de lucru, in raport cu personalul angajat al spitalelor in care activam cu scopul imbunatatirii si eficientizarii calitatii serviciilor oferite;
Stabilirea de noi contacte in vederea colaborarii cu: agentii de asigurari private de sanatate internationale, manageri sau persoane din administratia spitalelor publice din Romania;
Participarea la traininguri de formare profesionala, in afara tarii;
Mentinerea unui contact permanent cu responsabilii filialeor situate in Spania, Portugalia si Turcia;
Aplicarea noilor directive de procedura, primite din partea biroului central din Barcelona.

01.01.2010 - 31.08.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supervisor policlinica pipera

Responsabilitati:

Contratura Coordonatorului Operational, responsabil de coordonarea si monitorizarea activitatii asistentelor medicale si a receptionerelor ;
Oferire de training si suport informational, colegilor nou angajati;
Efectuarea de pontaje lunare;
Realizarea si supervizarea graficul de lucru al personalului;
Mentor pe partea de comunicare si interactiune cu pacientii, pentru colegele mele;
Responsabil de evaluarea performantelor angajatilor din subordine conform procedurii si politicii de evaluare a performantelor;
Organizarea de sedinte saptamanale cu personalul aflat in subordine cu scopul imbunatatirii calitatii serviciilor oferite;
Intocmirea rapoartelor de activitate solicitate de top-management;
Centralizeazarea comenzilor lunare, monitorizand consumurile si participand la autorizarea cheltuielilor si incadrearea acestora in bugetele estimate;
Supervizarea utilizarii si intretinerii consumabilelor, obiectelor de inventar si echipamentelor;
Expert de Dosar Electronic - training cu fiecare medic din clinica unde lucrez in care sa explic medicului importanta completarii fisei electronice si modul in care poate face acest lucru, monitorizand permanent daca medicii pun in aplicare informatiile primite, oferindu-le suportul de care e nevoie celor care nu au inteles sau au dificultati in aplicarea lor;
Responsabil introducere si centralizare date certificate medicale in programul electronic national -SIUI (Sistem Informatic Unic Integrat);
Asigurarea unei interactiuni optime cu pacientii straini- expati, responsabil intocmire rapoarte lunare si gestionare dosare medicale pentru pacienti cu asigurari de sanatate private;
Auditor intern – certificat in baza unui curs facilitat de compania pentru care am lucrat. Responsabil cu Intocmirea procedurilor si fluxului de lucru, implementarea si monitorizarea respectarii acestora de catre personalul din clinica.

01.06.2009 - 31.01.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Preluare apeluri telefonice,notarea si transmiterea mesajelor receptionate;
Intampinarea pacientilor, determinand natura si motivul vizitei, oferind informatii;
Programari/reprogramari/confirmari pacienti conform serviciilor solicitate;
Distribuire si clasare corespondenta;
Transmiterea fax-urilor si completarea formularelor specifice;
Realizarea fiselor de laborator;
Inregistrarea datelor in calculator si incasarea contravalorii serviciilor medicale;
Realizarea unui raport al incasarilor si cheltuielior in policlinica, la sfarsitul fiecarei ture;
Rezolvarea problemelor ridicate de clienti/pacienti, oferind solutii corespunzatoare;
Activitate dactilografica pe medicina de familie (concedii, retete), vizari concedii medicale;
Activitate dactilografica pe partea de imagistica.

01.02.2009 - 30.06.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

Realizarea de oferte de vacanta personalizate pentru clientii agentiei, contactarea furnizorilor in vederea obtinerii de bilete de avion, vouchere de cazare, pachete de vacanta etc.
Contactarea diverselor companii existente pe piata in vederea semnarii unui contract de colaborare;
Vanzare directa catre clienti a pachetelor de vacanta.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Managementul Afacerilor Comerciale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Studii ale Integrarii Economice Europene la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2017: Curs Marketing Online Incepatori
Curs Marketing Online unde sunt instruita cum sa analizez si sa implementez campanii Google Adwords, Adsense, Youtube si Facebook. Analizam comportamentul userilor, invatam cum se trateaza eficienta in lumea online si cum se utilizeaza SEO si Google Analytics, pentru a obtine rezultate optime.
Traininguri
May 2011 - May 2011: Curs Mentorat
Curs de mentorat facilitat de angajator, cu scopul de a servi ca si model pentru colegele mele, in ceea ce priveste comunicarea si atitudinea adoptata fata de pacientii din clinica.
Jan 2011 - Jan 2011: Training Excelenta in Comunicare
Curs de excelenta in comunicare, organizat de angajator, cu scopul de a optimiza modalitatile de comunicare cu clientii.
Calificari
Apr 2010: Curs Auditor Intern

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close