Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.09.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.04.2011

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: imi doresc sa cunosc oameni noi de la care pot invata ceva

Tip job: Full time

Departament: Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Controlul calitatii, Banci, Confectii / Design vestimentar, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: front office assistant

Responsabilitati:

Să răspundă mai multor linii telefonice la apelurile directe; administrarea și întreținerea mesageriei vocale de birou;
Primirea și expedierea prin poștă a pachetelor și livrărilor;
Menținerea imprimantelor (și a altor echipamente de birou); trimiterea de faxuri și preluarea și direcționarea faxurilor primite;
Gestionarea rezervărilor interne și de conferințe;
Raspunde la e-mailurile si corespondenta care au un caracter de rutina.
Asistă managerul de birou cu îndatoriri suplimentare în funcție de direcție;
Planifica, programeaza si pregateste intalnirile, conferintele, teleconferintele, trainingurile, workshopurile;Contacteaza participantii si confirma participarea tuturor partilor la intalnirile stabilite.Se asigura de disponibilitatea si functionalitatea resurselor si echipamentelor necesare pentru ca intalnirile sa se desfasoare in parametri optimi
Asista partenerii și managerii cu solicitări suplimentare.
Mentine legatura cu furnizorii de servicii ai companiei – comenzi/ achizitii;Coordoneaza si indeplineste formalitatile pentru asigurarea serviciilor necesare functionarii biroului si companiei;Intreprinde demersurile si formalitatile necesare in vederea diverselor achizitii inclusiv de consumabile si mijloace fixe;Indeplineste toate formalitatile administrative ce tin de buna functionare a biroului si a organizatiei;
Menţine un sistem de evidenţă generală si registrul de intrari-iesiri.
Asigură instrucțiuni și proceduri corecte și complete de recrutare și selecție
Atribuit de unitatea organizatorică.
Monitorizează activitatea de recrutare a personalului și asigură că acțiunile afirmative / orientările privind diversitatea sunt respectate pentru căutările din cadrul organizației
Oferă consultanță și asistență în timpul procesului de recrutare.

01.05.2014 - 31.12.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: introducere baza date calculator

Responsabilitati:

Actualizarea bazei de date a firme
introduce si valideaza date pe suport electronic,
prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse, interogheaza, sorteaza, filtreaza date),
gestioneaza suporturile magnetice,
transpune pe suporti de stocare datele introduse,
raspunde de conformitatea datelor introduse cu documentele primare,

Tipul de sector de activitate : bancar financiar​

01.01.2012 - 30.11.2014

Departament: relatii publice

Titlu Job: promoter , sondaje opinie

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Facultate / Colegiu: Grupuri de risc la facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2016 - May 2016: Inspector Resurse Umane
Inspector resurse umane
Registrul de evidenta a salariatilor in format electronic. Utilizarea programului REVISAL
Raportul juridic de munca
Contractul colectiv de munca la nivel de unitate
Intocmirea statului de plata a personalului contractual
Pensii publice si sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca
Voluntariat
Mar 2016 - Mar 2016: Asociatia Alternativa 2003
servicii de recuperare, educare si profesionalizare pentru persoanele cu intarziere mentala
Nov 2015 - Mar 2016: Association for Developing Alternative Practices for Reintegration and Education (ADPARE) – ROMANIA

Jun 2015 - Jul 2015: Penitenciarul de minori Craiova

Oct 2014 - Apr 2015: D.G.A.S.P.C SECTOR 1 , sector 3
Departament de prevenire si persoane varstnice
Calificari
Apr 2015: CERTIFICAT DE ABSOLVIRE COMPETENTE SOCIALE SI CIVICE ORIENTARE CLIENT



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close