Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.03.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.02.2004

obiectiv

 

perfectionare in domeniu, cariera

Salariu: nespecificat

Beneficii: transport, asigurare

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Medicina alternativa, Proiectare civila / industriala

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Constanta, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - 28.02.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar depozit

Responsabilitati:

Participare activa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei;
Raspund de receptia cantitativa si calitativa a produselor pe baza facturilor de la furnizor
Inregistrez si pastrez informatiile referitoare la situatia produselor receptionate
Informez superiorul direct de eventualele neconformitati identificate
Aranjez produsele pe rafturi sau in locatiile prestabilite
Utilizez eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
Comunic permanent cu departamentul de vanzari
Ambalez cu atentie produsele care urmeaza sa fie ridicate de clienti sau firmele de curierat
Introduc informatiile coletelor pregatite pt. livrare in sistemele online ale firmelor de curierat
Raspund de ordinea si curatenia din depozit si a cailor de acces
Propun masuri de eficientizare a activitatii de gestiune

01.12.2015 - 31.10.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestonar depozit

Responsabilitati:

Participare activa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei;
Raspund de receptia cantitativa si calitativa a produselor pe baza facturilor de la furnizor
Inregistrez si pastrez informatiile referitoare la situatia produselor receptionate
Informez superiorul direct de eventualele neconformitati identificate
Aranjez produsele pe rafturi sau in locatiile prestabilite
Utilizez eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
Comunic permanent cu departamentul de vanzari
Ambalez cu atentie produsele care urmeaza sa fie ridicate de clienti sau firmele de curierat
Introduc informatiile coletelor pregatite pt. livrare in sistemele online ale firmelor de curierat
Raspund de ordinea si curatenia din depozit si a cailor de acces
Propun masuri de eficientizare a activitatii de gestiune

01.01.2013 - 05.03.2013

Departament: it software

Titlu Job: it helpdesk technician

Responsabilitati:

Acordare nivel 1 suport tehnic
Comunicare directa cu clientii
Preluarea cerintelor de la clienti si raportarea lor catre departamentele responsabile
Urmarirea cazurilor deschise si comunicarea cu departamentele implicate
Raportarea in timp real a situatiilor care nu pot fi rezolvate in SLA-ul agreeat

01.04.2011 - 31.12.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: senior procurement buyer

Responsabilitati:

Efectuarea tuturor sarcinilor unui buyer.
Obtinera de discount-uri pentru client.
Pregatirea ordinelor de achizitii si modificarea lor atunci cand este nevoie
Verificarea rechizitelor pentru acuratete si terminologie
Negocieri cu furnizorii
Compararea preturilor si a tuturor detaliilor in vederea alegerii celui mai bun furnizor
Crearea cererilor de oferte pentru potentialii furnizori
Localizarea furnizorilor folosind surse precum cataloage, internet si interviuri in vederea obtinerii informatiilor legate de produsele pe care le pot oferi.
Rezolvarea problemelor cu furnizorul legate de cantitati, termeni de livrare si alte specificatii
Contactarea furnizorilor in vederea programarii si furnizarii materialelor si rezolvarea problemelor in legatura cu acestea.
Pregatirea, mentinerea si revizuirea documentelor, intocmirea rapoartelor si listelor de preturi
Urmarirea situatiei rechizitelor, contractelor, ordinelor de achizitie si platilore pentru furnizor.
Verificarrea oridinele in vederea introducerii lor corect si verificarea bunurilor in vederea indeplinirii specificatiilor corecte.
Compararea facturilor cu devizele si ordinelor de achizitie pentru a verifica acuratetea lor si confirmarea primirii bunurilor.
Calcularea costurilor ordinelor de achizitie, facturilor si obtinerea abrobarilor necesare de la manageri.

01.05.2005 - 30.06.2006

Departament: publicitate

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

Contactarea clientilor, convingerea clientilor, incheierea contractelor intre clienti si firma, introdcerea datelor pe calculator
transport

01.06.2001 - 01.06.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Intocmirea de lucrari de contabilitate primara (NIR, avize), repartizarea corespondentei, intocmirea de contracte, de procese verbale, traduceri,e-mail, fax, imprimanta etc.

01.01.2001 - 01.01.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: vicepresedinte

Responsabilitati:

Osman Serhan - Presedinte Liga - hatun58@yahoo.com

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate / Colegiu: la din Bucharest.
1996 - 2000 Liceu: Teoretic/ Matematica-Informatica la Liceul Teoretic Traian din Constanta.

Activitati extracurriculare

-Am lucrat temporar la agentii de publicitate in domeniul modelingului(prezentari de moda, samplinguri, hostess(BAT, JTI, etc),

-Am oragnizat evenimente de divertisment pentru studenti

-Am lucrat ca si ajutor IT intr-un magazin de reparatii electronice

-Detin permis de conducere din anul 2004

Premii

Scoala Romana de afaceri a camerelor de comert si industrie (2007 - 2008), Constanta
Profilul: Inginerie Certificat de Calificare Profesionala- Tehnician Cadastru Funciar-Topograf
SAPARD Romania (2005 - 2005), Constanta- Certificat de absolvire a cursurilor de management si proceduri pentru Centrele de Informare SAPARD, cunostinte generale si specifice despre programul SAPARD,Relatii Publice si Comunicare
Societatea de Asigurare Reasigurare ARDAF S.A. (2001 - 2001), Constanta- Certificat de atestare in specializarea agent de asigurare pentru activitatea de asigurari generale

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,mediu)

franceză(incepator,incepator,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,mediu)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close