Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.06.1993

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: functionar informatii clienti

01.08.2016 - 31.07.2018

Departament: service / reparatii

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- Verificarea, analizarea si diagnosticarea telefoanelor mobile inainte de a intra in service;
- Informarea clientilor cu privire la procedura, reparatie si costurile acesteia (daca e cazul);
- Intocmirea fisei de service a telefonului;
- Receptionarea telefoanelor reparate si verificarea lor;
- Informarea prin telefon/e-mail a clientilor ca produsele acestora au sosit din service;
- Predarea produselor reparate ;
- Incasarea contravalorii reparatiilor si emiterea de documente fiscale;
- Operare casa fiscala;
- Suport tehnic si consultanta oferite clientilor care au probleme sau celor care doresc sa fie informati.

01.12.2015 - 31.08.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-Intampinarea turistilor
-Prelucrarea informatiilor
-Lucrul cu program de gestiune (PynBooking)
-Preluarea si efectuarea rezervarilor
-Emiterea de documente fiscale
-Operare casa fiscala
-Incasare si efecturare de plati,preluare documente
-Informarea turistilor in legatura cu facilitatile hotelului,dar si programe si informatii legate de oras si obiectivele turistice
-Organizarea eficienta a spatiilor de cazare
-Stabilirea si mentinerea legaturilor interdepartamentale
-Operare PC

01.04.2015 - 30.11.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Receptioner Hotel Parc Mamaia
-Intampinarea turistilor
-Prelucrarea informatiilor
-Lucrul cu program de gestiune (Multisoft)
-Preluarea si efectuarea rezervarilor
-Emiterea de documente fiscale
-Operare casa fiscala
-Incasare si efecturare de plati,preluare documente
-Informarea turistilor in legatura cu facilitatile hotelului,dar si programe si informatii legate de oras si obiectivele turistice
-Organizarea eficienta a spatiilor de cazare
-Stabilirea si mentinerea legaturilor interdepartamentale
-Operare PC

01.04.2014 - 01.11.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Receptioner Hotel Parc Mamaia
-Intampinarea turistilor
-Prelucrarea informatiilor
-Lucrul cu program de gestiune (Multisoft)
-Preluarea si efectuarea rezervarilor
-Emiterea de documente fiscale
-Operare casa fiscala
-Incasare si efecturare de plati,preluare documente
-Informarea turistilor in legatura cu facilitatile hotelului,dar si programe si informatii legate de oras si obiectivele turistice
-Organizarea eficienta a spatiilor de cazare
-Stabilirea si mentinerea legaturilor interdepartamentale
-Operare PC

01.04.2013 - 01.11.2013

Departament: altele

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Receptioner Hotel Parc Mamaia
-Intampinarea turistilor
-Prelucrarea informatiilor
-Lucrul cu program de gestiune (Multisoft)
-Preluarea si efectuarea rezervarilor
-Emiterea de documente fiscale
-Operare casa fiscala
-Incasare si efecturare de plati,preluare documente
-Informarea turistilor in legatura cu facilitatile hotelului,dar si programe si informatii legate de oras si obiectivele turistice
-Organizarea eficienta a spatiilor de cazare
-Stabilirea si mentinerea legaturilor interdepartamentale
-Operare PC

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Biologie la Facultatea de Stiintele Naturii si Stiinte Agricole Ovidius din Constanta.
2008 - 2012 Liceu: Stiintele Naturii la Liceul Teoretic Ovidius din Constanta.

Premii

Certificari
Mar 2018 - Mar 2018: Customer Service Expert
Empathic Communication Foundation of Excellence in Customer Service & Service Center
Oct 2015 - Nov 2015: Director de Magazin
Competente profesionale dobandite:
1. Raportarea activitatii magazinului;
2. Aplicarea NPM si PSI;
3. Aplicarea procedurilor de calitate;
4. Comunicarea interdepartamentala;
5. Coordonarea muncii in echipa;
6. Coordonarea perfectionarii fortei de munca;
7. Devotarea activitatii profesionale proprii;
8. Analiza si luarea deciziilor privind activitatea magazinului;
9. Controlul si evaluarea activitatii magazinului;
10. Coordonarea si conducerea activitatii magazinului;
11. Gestionarea elementelor patrimoniale din magazin;
12. Organizarea activitatii magazinului;
13. Planificarea activitatii magazinului;
14. Promovarea imaginii magazinului.
Voluntariat
Jan 2011 - Dec 2012: Mișcarea Internațională de Cruce Roșie și Semilună Roșie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close