Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.10.1976

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- activităţi administrative şi de protocol;
- contabilitate primară/ gestiune,
- evidenta, completare si arhivare fise de service pentru parcul auto al companiei;
- evidenta si inregistrare facturi de intrare;
- evidenta si intocmire pontaj;
- activităţi comerciale : -studii de piaţă, ofertare, creare baze de date;
- asigurarea suportului pentru birou:- editare, transmitere, primire, înregistrare,distribuire documente,corespondenţă, rapoarte, preluare apeluri telefonice, primire oaspeţi, programare întalniri.

01.02.2008 - 31.10.2013

Departament: altele

Titlu Job: secretar comisie autorizare

Responsabilitati:

Secretarul comisiei de autorizare are următoarele atribuţii:

- primeşte şi înregistrează cererile de autorizare, însoţite de dosarul de autorizare cu documentele necesare;
- verifică conţinutul dosarelor de autorizare;
-solicită, dacă este cazul, completarea dosarului pentru autorizare;
- întocmeşte evidenţa cererilor de autorizare primite care au dosarul complet într-un registru special destinat acestui scop.
- întocmeşte graficul de şedinţe ale Comisiei de autorizare şi îl prezintă spre aprobare preşedintelui Comisiei de autorizare;
- anunţă membrilor Comisiei de autorizare datele şedinţelor de autorizare aprobate de preşedintele Comisiei de autorizare;
- întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor Comisiei de autorizare;
- arhivează dosarele de autorizare, care rămân în arhiva Ordinului, indiferent de decizia comisiei de autorizare, şi răspunde de registrul de evidenţă a dosarelor de autorizare, precum şi de integralitatea arhivei dosarelor de autorizare;
- comunică hotărârile Comisiei de autorizare celor interesaţi în cel mult 10 zile lucrătoare;.
- arhivează dosarele de autorizare, care rămân în arhiva Ordinului, indiferent de decizia comisiei de autorizare.
-răspunde de registrul de evidenţă a dosarelor de autorizare, precum şi de integralitatea arhivei dosarelor de autorizare
Presedintele Comisiei de Autorizare
Presedintele Ordinului

01.01.2006 - 29.02.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

- activităţi administrative şi de protocol
- activităţi comerciale : -studii de piată, ofertare, creare baze de date;
- asigurarea suportului pentru birou:- editare, transmitere, primire, înregistrare,distribuire documente,corespondenţă, rapoarte, preluare apeluri telefonice, primire oaspeţi, programare întâlniri.
- Încheieri de contracte, ofertare şi proiectare tâmplărie PVC şi ALUMINIU
Administrator firma.

01.04.2002 - 31.10.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

- activităţi administrative şi de protocol;
- contabilitate primară/ gestiune,evidentă registru casă, completări ordine de plată,evidenţă plăţi,emitere facturi;
- activităţi comerciale : -studii de piaţă, ofertare, creare baze de date;
- asigurarea suportului pentru birou:- editare, transmitere, primire, inregistrare,distribuire documente,corespondenţă, rapoarte, preluare apeluri telefonice, primire oaspeţi, programare intalniri.

01.11.2001 - 01.03.2002

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

- păstrarea în fişiere bine structurate a informaţiilor referitoare la hotelurile existente, itinerariile vizitelor şi excursiilor cuprinse în oferta agenţiilor corespondenţe,tururi efectuate, mersul trenurilor, curse aeriene, instrucţiuni cu caracter valutar,vize,paşapoarte,asigurări;
- difuzare comenzi şi grafice la prestatori, informare clienţi despre orice noutate aparută în lista prestatorilor,preluare la revânzare de programe ale altor agenţii partenere;
- încheiere contracte cu prestatorii; pregatirea materialelor specifice participării la târguri de turism

01.09.1997 - 30.11.2001

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- contabilitate primară/ gestiune, evidentă fise de magazie evidentă registru casă, completări ordine de plată,evidentă plăţi,emitere facturi;
- activităţi comerciale : - editarea şi transmiterea ofertelor, prezentarea tehnică a aparatelor de aer condiţionat în showroom, încheierea şi evidenţa contractelor în rate.

15.01.1996 - 05.08.1997

Departament: altele

Titlu Job: operator videoteca

Responsabilitati:

-evidenta pe calculator a tuturor filmelor, emisiunilor înregistrate,casetelor cu reportaje,verificarea şi aranjarea materialelor de emisie din ziua respectivă după desfasurator, evidenta contractelor cu casele de productie film,receptionarea filmelor
-verificarea documentelor vamale
-gestiune si activităţi administrative).

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Studii juridice/ Specializare Drept la SPIRU HARET din BUCURESTI.

Premii

Calificari
Jul 2000: 1999-2000 –THR-CG cursuri specializare agent de turism (Certificat de atestare profesionala) 1991-1995 – Liceul Industrial “Electronica” –Bacalaureat; Specialitate: Analist programator(ajutor)- operator tehnica de calcul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close