Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.03.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.04.2013

obiectiv

 

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: global hires (hr) specialist

Responsabilitati:

Creare recorduri angajati:
- crearea recordurilor (baza de date) noilor angajati (la nivel global), individual sau prin mass-uploads, folosind aplicatiile Oracle (HCM Cloud, GSI - eBusiness Suite, iRecruitment) conform procedurilor standard;
- mentinerea acuratetii datelor in sistemele HR prin auditare regulata;
- oferirea de suport managerilor si echipelor locale de HR;
- gestionarea problemelor de sistem, prin e-mail, telefon sau tichete IT;
- identificarea proactiva a problemelor legate de sistem sau de ofertele de angajare si escalarea acestora catre manager sau echipele de IT;
- urmarirea activa a problemelor identificate si escalate, in vederea obtinerii unor solutii rapide.

Instrumente de raportare:
- realizarea si livrarea de rapoarte, periodic sau ad-hoc, catre recruiteri, echipele locale de HR etc.;
- auditarea periodica a datelor de HR.

Proiecte:
- participarea in programele de testare sau implementare de noi sisteme sau imbunatarirea celor existente;
- mentinerea "la zi" a produselor metodologice;
- implicare in procesele si proiectele globale noi.

01.09.2016 - 31.03.2017

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: tax assistant

Responsabilitati:

- indeplinirea sarcinilor fiscale lunare/trimestriale/anuale in numele clientilor - societati/persoane fizice (verificarea bazei legale, realizarea calculelor necesare si intocmirea declaratiilor fiscale - ex. D224 privind veniturile salariale ale indivizilor, D300 privind decontul de TVA, D100 privind impozitul pe profit etc.)
- analiza amanuntita a legislatiei fiscale in cadrul job-urilor de consultanta
- verificarea legislatiei in vigoare si a informatiilor salariale/benefiiciilor primite de catre indivizi din partea anajatorilor in vederea stabilirii tratamentului privind impozitul pe venit lunar/anual
- analizarea situatiei indivizilor din punct de vedere al rezidentei in Romania si indeplinirea diligentelor impuse de catre Autoritati in vederea stablirii rezidentei acestora

01.08.2014 - 31.08.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care specialist

Responsabilitati:

- bune abilitati de comunicare
- rezolvarea unor situatii limita intr-un timp cat mai scurt (ex. blocarea unui card suspect de frauda etc.)
- abilitatea de a executa mai multe activitati in paralel (ex. explicarea unor situatii clientului si redactarea, in paralel, a unui e-mail catre un alt departament)

01.08.2013 - 30.04.2014

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: crupier

Responsabilitati:

- desfasurarea jocurilor de masa (Black Jack, Poker, Roulette)
- manevrarea chip-urilor de valoare si a banilor la masa
- abilitatea de a deslusi rapid numerele cartilor/rezultatul
- abilitatea de a supraveghea jucatorii de la masa pentru a evita fraudarea jocului
- abilitatea de a comunica tacticos cu clientii, membrii echipei, superiorii
- abilitatea de a realiza calcule si conexiuni rapide

studii

 

Facultati:

2017 - 2017 Masterat: Master "Comunicare Manageriala si Resurse Umane" la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA din Bucuresti. In prezent, urmez cursurile programului de Master - "Comunicare Manageriala si Resurse Umane" in cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, a SNSPA.
2012 - 2016 Facultate: Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti. Licenta - Dreptul Muncii, "Contractul individual de munca"
2007 - 2011 Liceu: Stiinte Socio-Umane la Liceul Teoretic "Nicolae Iorga" din Bucuresti.

Premii

Calificari
May 2017 - May 2017: Inspector Resurse Umane
Specializare Inspector Resurse Umane, Centrul de Formare Profesionala - Eurodeal
Conferinte
May 2016 - May 2017: EY Mega Days - Assessment Center
- aplicatii practice pentru testarea capacitatii de a lua decizii de business intr-un timp limitat
May 2016 - May 2017: EY Tax Academy
- impozitul pe profit - platitori, aplicabilitate, anul fiscal, cote de impozitare, baza de calcul, tipuri de venituri/cheltuieli, regimul deducerilor, obligatiile contribuabililor
- impozitul pe veniturile nerezidentilor - tipuri de venituri impozabile/neimpozabile, platitori, calcul
- pretul de transfer - definire, impactul asupra alocarii profiturilor si taxelor
- impozitul pe venit - cine datoreaza, sfera de aplicabilitate, cota de impozitare, tipuri de venituri impozabile, angajare locala/detasare
- contributii sociale - baza legala, contributiile sociale datorate de angajator/angajat, detasarea in Romania, protectia sociala
- taxa pe valoare adaugata - metodologie, activitati/persoane taxabile, operatiuni taxabile, obligatii
- principii contabile generale - cadru legislativ, principiile contabile generale, aria de aplicabilitate
Certificari
Mar 2016 - Mar 2016: Certificat de participare - Curs "Fast Track"
Customer Care Performance - Fast Track

- definirea conceptului de proces de schimb
- identificarea/explicarea nevoilor clientului - concepte asociate
- gasirea unor cai de interactiune cu clientul si de multumire a acestuia
- evaluarea diferitelor tipuri de clienti si modalitati de interactionare cu acestia
- utilizarea asertivitatii in relatia cu clientii dificili/discutia asertiva
- dezvoltarea unui sistem personal de interactiune performanta cu clientul
- analizarea relatiei cu clientul
- cine este clientul/tipuri de clienti
- ce isi doresc clientii
- instrumente folosite in abordarea clientilor
- interactiunea cu clientul la telefon
Mar 2015 - Mar 2015: Certificat de participare - Curs "Boost for buy"
Customer Service School

- indicatori de performanta pentru activitatea de vanzare
- perspectiva clientului - comportamentul de cumparare
- abilitati si atribute pentru o vanzare de succes
- vanzarea situationala
- tratarea interactiunilor de vanzare
- plan de actiune
Oct 2008 - Jun 2010: Specializare Actorie
Scoala Populara de Arte

- dezvoltare personala
- dezvoltarea abilitatilor de socializare si comunicare
- dezvoltarea abilitatii de a reactiona rapid la diversi factori externi (perturbatori)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close