Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.06.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.1999

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa indeplinesc obiectivele companiei la care lucrez, folosind experienta acumulata in beneficiul ambelor parti

Beneficii: Masina, telefon

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Achizitii, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: hairstylist

Responsabilitati:

Din ianuarie 2013 sunt angrenat intr-un proiect special, care reprezinta o provocare personala si o veche pasiune in domeniul “beauty and hair style”. Este un proiect care imi da posibilitatea sa-mi testez capacitatea de antreprenor, imi dezvolta creativitatea si imi genereaza networking.

01.11.2011 - 01.12.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: regional sales manager ( zona de sud)

Responsabilitati:

CORMACH WASH Arad, Romania, punct lucru Bucuresti – comercializarea utilajelor profesionale pentru spalatorii si service-uri auto

• elaborarea strategiei de vanzari si promovare a produselor; intocmirea bugetului de vanzari si agreerea lor cu managementul companiei
• targetarea in piata a potentialilor clienti, stabilirea contactelor, identificarea personelor de decizie si vizitarea acestora in scopul prezentarii produselor din oferta
• promovarea efectiva a produselor prin realizarea de prezentari a echipamentelor la sediul clientilor, identificarea potentialului acestora si a nevoilor specifice; consilierea clientilor si recomandarea diferitelor
solutii tehnice; prezentarea beneficiilor aferente echipamentelor ofertate si a posibilelor optimizari de
costuri
• prezentarea ofertei si negocierea conditiilor comerciale de vanzare; incheierea contractelor si livrarea echipamentelor
• acordarea asistentei tehnice (impreuna cu echipa) la montajul echipamentelor
• incasarea c/v produselor vandute in conformitate cu intelegerile comerciale

01.04.2011 - 01.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: kam

Responsabilitati:

AGROALIM DISTRIBUTION Bucuresti, Romania - distributie alimente

• clienti in portofoliu: MEGA IMAGE, KAUFLAND, CORA, GIMA, AUCHAN, BILLA
• negocierea anuala a conditiilor comerciale, a planului de promotii si a diverselor actiuni de marketing specifice lanturilor de magazine
• monitorizarea prezentei produselor la raft, a plasarilor suplimentare si a stocurilor, precum si optimizarea acestora
• implementarea promotiilor agreate in conformitate cu programul stabilit
• monitorizarea permanenta a comenzilor si a livrarilor catre fiecare punct de vanzare
• supervizarea incasarii c/v marfurilor livrate
• managementul echipei de vanzari si supervizarea echipei de merchandisori
• colectarea informatiilor, analiza datelor si propunerea diverselor actiuni care sa conduca la cresterea vanzarilor.

01.06.2008 - 01.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

PAMBAC Bacau, Romania – producator/distribuitor paste fainoase, fainuri, malai

• clienti in portofoliu: METRO, REAL, SELGROS, MEGA IMAGE, KAUFLAND, CARREFOUR, GIMA, AUCHAN, BILLA, PROFI
• negocierea contractelor comerciale cu clientii International Key Account (IKA), respectand conditiile comerciale agreate cu managementul companiei
• negocierea conditiilor comerciale de realizare a produselor din categoria marca proprie a clientilor
• monitorizarea derularii contractelor incheiate a.i. intelegerile si politica comerciala sa fie respectate
• mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu achizitorii clientilor IKA, printr-o comunicare directa si eficienta
• stabilirea lunara a obiectivelor de vanzari, in acord cu bugetul anual, pentru produsele listate in IKA, diferentiat pe clienti, categorie si sku
• identificarea oportunitatilor de promovare a produselor, constructia bugetelor de promovare si agreerea actiunilor concrete cu managementul companiei si departamentul de marketing
• transferul informatiilor privind planul de promotii catre achizitori si echipa din subordine si implementarea acestora in cele mai optime conditii
• monitorizarea rezultatelor obtinute si a impactului in business a planului promotional
• monitorizarea permanenta a prezentei in magazine a produselor listate pe baza rapoartelor de activitate din teritoriu si prin vizite spontane; identificarea problemelor si a solutiilor de imbunatatire a prezentei produselor la raft; implmentarea, impreuna cu echipa din subordine a actiunilor agreate
• supervizarea activitatilor de merchandising desfasurate de catre furnizorul de servicii; Negocierea contractului de prestari servicii; Stabilirea masurilor concrete pentru remedierea eventualelor probleme identificate in teritoriu
• managementul echipei din subordine intr-o maniera in care sa mentina motivarea si interesul coechipierilor pentru obtinerea rezultatelor asteptate
• monitorizarea permanenta a dinamicii si tendintelor pietei; raportarea periodica a informatiilor care echipa centrala de management; participarea activa la stabilirea strategiilor pentru cresterea cotelor de piata si a notorietatii produselor din portofoliu

01.03.2008 - 01.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

ALVEUS Bucuresti, Romania – producator/distribuitor produse de uz casnic

• stabilirea, mentinerea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii companiei (distribuitori); dezvoltarea continua a portofoliului propriu de clienti; negocierea contractelor comerciale
• stabilirea metodelor adecvate de vanzare si promovare a.i. sa poata fi indeplinite obiectivele de vanzari si profit; promovarea produselor companiei si implicarea directa in atragerea si fidelizarea clientilor
• monitorizarea comenzilor si a lantului logistic de aprovizionare a.i. marfurile sa fie disponibile la clienti in termenii agreati
• monitorizarea incasarii c/v marfurilor livrate in acord cu termenele contractuale
• dezvoltarea proiectelor speciale cu diversi producatori si antreprenori de ansambluri rezidentiale

01.12.2006 - 01.02.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

UNIVER PRODUCT Bucuresti, Romania – producator/distribuitor alimente

• gestionarea mentinerea unei bune relatii intre firma Univer si METRO, REAL, BILLA, CORA, PROFI, GIMA, XXL, PENNY, AUCHAN, CARREFOUR, SELGROS, KAUFLAND
• negocierea contractelor, listarea de noi produse, cresterea cotelor de raft, plasari suplimentare
• stabilirea planului de promotii si agreerea lui cu achizitorii
• implementarea nationala a promotiilor; instruirea echipelor din teritoriu cu privire la actiunile promotionale
• evaluarea impactului in vanzari generat de actiunile promotionale si raportarea efectiva a rezultatelor obtinute
• monitorizarea activitatii la nivelul fiecarui magazin si a relatiilor intre reprezentantul local al companiei si clienti, astfel incat sa creasca nivelul de implicare si motivare
• supervizarea activitatilor logistice si intervenitia directa pentru eliminarea blocajelor si evitarea penalizarilor
• managementul echipei; trasarea sarcinilor si obiectivelor la nivel local; monitorizarea performantelor si instruirea permanenta on the job
• intocmirea rapoartelor de monitorizare a activitatii si de vanzari

01.06.2002 - 01.12.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant teritorial zona sud

Responsabilitati:

UNIVER PRODUCT Bucuresti, Romania – producator/distribuitor alimente

• promovarea si vanzarea produselor din portofoliul companiei prin intermediul distribuitorilor
• identificarea si atragerea in portofoliul distribuitorului de noi clienti, largirea rutelor de vanzare si vizitarea periodica a acestora, inclusiv pentru preluarea comenzilor
• cresterea cotelor de raft printr-o mai buna merchandisare a produselor, prin cresterea numarului de sku-uri listate in fiecare magazin si realizarea plasarilor suplimentare
• implementarea corecta a promotiilor si monitorizarea rezultatelor obtinute
• supervizarea permanenta a echipei de vanzari si instruirea membrilor ei
• verificarea documentelor aferente deconturilor pentru toti membrii echipei, gestionarea parcului auto aferent zonei
• incasarea c/v produselor si gestionarea numerarului pana de depunere
• monitorizarea permanenta a vanzarii pe fiecare produs in parte si intocmirea rapoartelor solicitate de managementul companiei
• colectarea datelor, centralizarea si analiza datelor pentru diferite studii de piata solicitate de companie
• participarea la elaborara strategiilor de vanzare

01.06.2000 - 01.01.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

AERIMPIANTI S.p.a Milano, Italia – filiala Bucuresti companie constructii

• indeplinirea sarcinilor incredintate cu privire la organizarea santierului
• mentinerea relatiilor cu diferiti furnizori de materii prime si solicitarea ofertelor de achizitii
• contractarea materiilor prime in conformitate cu cerintele tehnice specifice si gestionarea achizitiilor pe parcursul derularii proiectelor
• rezvolvarea diferitelor aspecte administrative
• asigurarea comunicarii bilingve intre parteneri prin traduceri spontane sau a documentelor

01.12.1998 - 01.05.2000

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

MITO VIAGGI E VACANZZE Bucuresti, Romania - agentie turism

• preluarea si rezolvarea aspectelor legate de transportul aerian al clientilor agentiei
• comunicarea permanenta cu furnizorii de transport aerian (Companiile aeriene), cu autoritatile aeroportului si IATA
• asistenta clientilor la imbarcare in zborurile planificate
• vanzarea si preschimbarea biletelor de avion
• rezolvarea operatiunilor administrative si de contabilitate (operatiuni bacare, incasari, depuneri de numerar, efectuarea platilor bancare, deconturile lunare si raportarile financiare catre IATA, etc.)

studii

 

Facultati:

2013 - 2013 Scoala Postliceala: Hairstyling la SCOALA DE COAFURA CORNEL SARU din Bucuresti.
1993 - 1997 Liceu: Mecanic la Liceul Industrial Grivita , BUCURESTI din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Aug 2008 - Aug 2008: Territory Management; Leadership, Motivation & Coaching; Negotiation Courses cu firma Combat Vision.

Jun 2004 - Jun 2014: Curs Avansat de Strategie in Vanzari DEVELOR



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close