Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.09.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.11.2001

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Farmacie, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 25.09.2014

experienta profesionala

 

01.04.2013 - prezent

Departament: import - export

Titlu Job: head of event management (export manager & new launches project management

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Coordonarea unei echipe de 5 persoane care are ca responsabilitate principala planifica si atingerea unui management competitiv al proiectelor, fiind responsabila pentru lansarile de noi produse si produse promotionale, modificarile aduse produselor deja existente in portofoliu, precum si pentru schimbarile de sursa de aprovizionare, de-listari, etc.
Business unit-urile in scop:Confectionery, Beverages, Culinary, Infant Nutrition, Nestle Porfessional, Nestle Ice Cream.
Analizarea in detaliu a punctelor de decizie din cadrul procesului si managementul activitatilor critice din cadrul proiectului.
Identificarea si monitorizarea actiunilor cu importanta majora (milestones), de care depinde succesul unui proiect, astfel incat intarzierile sa fie evitate
Mentinerea stranesi legaturi cu toate functiile implicate in proiect
Livrarea informatiilor relevantepentru Factorii de Decizie in cadrul procesului Inovare si Renovare (I&R) pentru decizii legate de:
Propuneri Comerciale
Cost versus serviciu
Complexitate si probleme de capacitate
Coordoneaza procesul de evaluare a riscurilor proiectului si ofera solutii pentru a permite decizii in cazul in care este necesara revizuirea datei de lansare a produsului sau apare un obstacol in proces.
Sumarizarea si oferirea de suport pentru recuperarea costurilor provenite din distrugerea de materii prime si ambalaje ( daca este cazul).
Crearea in timp şi în bune condiţii a tuturor datelor în SAP pentru toate produsele noi.
Coordonarea tuturor proiectelor de export (lansări de produse noi, schimbări de ambalaje, schimbări de reţete, stopări de producţie, promoţii ce implică schimbări de ambalaje) pe parcursul I/R şi în colaborare cu fabrica din Timişoara, asigurându-se că datele de lansare şi costurile de ambalare sunt respectate.
Activitati de budgeting pentru departament.

01.04.2012 - 01.04.2013

Departament: import - export

Titlu Job: senior supply and production planner

01.04.2009 - 01.04.2012

Departament: import - export

Titlu Job: supply and production planner

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Crearea unui plan de productie MPS fezabil pe tot orizontul de 18 luni, care sa ia in calcul capacitatea de productie, disponibilitatea fortei de munca si stocurile de materii prime si materiale.
Verificarea corectitudinii cifrelor planificate (Actual Sales, Actual Stocks, Demand Plans) colectate de la partenerii externi, înainte de utilizarea acestora în ciclul planificării.
Administrarea Supply Planning cu ţările importatoare (IMS & 3P), pentru menţinerea nivelului stocurilor între limitele agreate
Coordonarea planului de încărcări ale bunurilor de la fabrica spre toate destinaţiile.
Urmărirea tuturor produselor care expiră (cu reponsabilitate pentru produse finite si cu caracter informativ pentru materii prime şi ambalaje) in vederea anticiparii oricaror probleme şi găsirea unor soluţii alternative pentru evitarea distrugerii produselor finite.
Comunicarea cu Demand Planner, Customer Service, anticipând acţiuni pentru asigurarea disponibilităţii stocului.
Implicarea în proiectele de dezvoltare a produselor impreuna cu fabrica si Departamentul de Achizitii, prin menţinerea unei relaţii strânse cu clientul extern, in vederea respectarii limitelor de timp agreate.
Identificarea si gasirea de solutii privind impactul shutdown-urilor de fabrica, al modificarii radicale de forecast cu impact in utilizarea fortei de munca si al necesarului de materii prime si ambalaje.
Evaluări regulate cu toţi partenerii IMS; un contract de parteneriat (pe intranet ce trebuie semnat de catre toate părtile implicate, şi revizuit o data pe an, posibil în timpul workshop-urilor organizate de Z-EUR).
Identificarea de oportunitati pentru fabrica pe orizontul de 18 luni
Analizează şi comunică informaţiile importante către Line Manager şi Demand Plannerş evidenţiind problemele de aprovizionare, propune solutii realiste.
Analizeaza si evalueaza planul si necesarul de aprovizionare in vederea satisfacerii cererilor clientilor, tinand seama de complexitatea scenariului de import/ fabricatie si de constrangerile de aprovizionare.
Implementarea de imbunatatiri ale proceselor si de Supply Planning in vederea atingerii unor obiective tangibile (economii, cresterea eficientei).
Urmareşte atingerea în mod constant al unui nivel ridicat de satisfacere a clientului, ţinând cont de working capital şi indicatorii de prospeţime;
Realizarea unui management optim al stocurilor : disponibilitate de stoc in locatia potrivita, la prospetimea ceruta vs cost minim.
Stabileste politica de stoc pentru fiecare produs din portofoliu

01.05.2008 - 01.04.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: planning coordinator

Responsabilitati:

 Calculeaza si furnizeaza lunar prognoza pe3 luni catre departamentul HP Store Sales
 Ofera suport privind particularizarea prognozei la nivelul fiecarei tari
 Se asigura ca prognozele sa fie transmise catre LSP (Logistic Service Provider) pana la data limita
 Organizeaza conferinte saptamanale cu LSP si HP Store Sales pentru a analiza Backorderele si pentru a actiona proactiv si corectiv :
-instintarea celor de la LSP pentru plasarea comenzi omise
-rezervare de stoc in cazul unor activitati promotionale;
-ajustarea forecast-ului, daca este nevoie
-escalarea catre HP Supply Chain comenzile facute de LSP pentru a optimiza timpul de livrare;
-introducerea informatiilor privind durata de viata a produselor

bonuri de masa, asigurare de viata si asigurare medicala

01.10.2006 - 26.05.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist logistica

Responsabilitati:

- Mentinerea unei evidente clare a stocurilor importatorului;
- Controlarea datelor introduse in sistemul de operare;
- Gestionarea relatiei cu dealerii din retea;
- Indrumarea si controlul dealerilor in ceea ce priveste activitatea de contractare ;
- Validarea preturilor de vanzare catre clientul final si al termenelor de livrare;
- Organizarea transporturilor interne din zona Curtici catre dealeri;
- Facturarea autovehiculelor catre dealeri;

08.05.2003 - 01.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent logistica - dep. vanzari speciale (flote)

Responsabilitati:

- Gestionarea comenzilor primite si inregistrarea acestora in sistem;
- Mentinerea relatiei cu clientii; informarea acestora in legatura cu termenle de livrare ale autovehiculelor;
- Gestionarea stocurilor;
- Intocmirea de oferte comericale si de facturi proforme;
- Urmarirea platilor;
- Efectuarea programarilor la livrare;
- Livrarea autovehiculelor;
- Intocmirea diverselor rapoarte saptamanale si lunare;

studii

 

Facultati:

Colegiul National "I.C. Bratianu", Pitesti - Specializarea Matematica - Fizica
Academia de Studii Economice , Bucuresti - Facultatea de Finante Banci Asigurari si Burse de Valori
Universitatea Bucuresti - Master in Administrarea Afacerilor, Sem II

Activitati extracurriculare

- Abilitati de comunicare, receptivitate;
- Abilitati de organizare si capacitate de respectare a termenelor limita;
- Dinamica, flexibila, atenta la detalii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close