 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 01.09.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:20.01.2010
|
|
obiectiv | |
|
Posibilitatea de dezvoltare si consolidare a unei cariere de succes in cadrul unui mediu dinamic si profesional.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Achizitii, Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Pitesti, Mioveni Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2014 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: human resources specialist (ip/communication/training coordinator) Responsabilitati: Comunicare externă / internă:
- Implementarea strategiilor de comunicare internă definite de Grup / Business Group;
- Organizare întâlniri, evenimente și campanii.
Raportare și administrație:
- Urmărirea indicatorilor;
- Realizarea raportărilor (raport Indicatori NRE, tablouri de bord lunare, indicatori de IP, etc.);
- Responsabilă pentru organizarea diverselor rezervări pentru călatoriile de training și vizite în cadrul firmei (hotel, avion, etc.)
Implicarea personalului:
- Asigurarea aplicării politicilor IP în cadrul companiei;
- Leader pentru Ergonomie (construirea planului de ergonomie și urmărirea workshop-urilor);
- Organizarea echipei de producție autonomă în colaborare cu managerii APU;
- Urmărirea aplicării sugestiilor de îmbunătățire;
- Dezvoltarea planului de motivare a angajaților în conformitate cu principiile IP.
Training:
- Crearea și urmărirea desfășurării planului de formare lunar privind dezvoltarea angajaților în conformitate cu cerințele legale si buget;
- Organizare traininguri interne / externe în colaborare cu furnizorii de training;
- Introducerea și urmărirea acțiunilor de formare în Peoplesoft;
- Actualizare plan global de training si planurile de training pe departamente si pe persoana;
- Responsabilă de sistemul de evaluare pentru training. |
|
01.03.2014 - 01.05.2014 Departament: vanzari Titlu Job: operator telesales Responsabilitati: Promovarea şi vanzarea atât proactiva cât si reactiva a serviciilor
Promovarea produselor şi serviciilor în toate apelurile eligibile,
Identificarea corecta a solicitărilor clienţilor, oferire raspunsuri profesioniste,
Implicarea activa în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi,
pastrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelulu |
|
01.10.2012 - 01.07.2013 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: hr trainee Responsabilitati: IP:
- Acțiuni de comunicare în cadrul firmei (articole campanii, evenimente, comunicare internă, newsletter EHSE);
- Suport în realizarea Planului de transfer de Policompetență;
- Centralizarea propunerilor de ameliorare, calculul indicatorilor și prezentarea rezultatelor pe e-mail;
- Actualizarea lunară a panourilor de informare;
- Centralizarea lunară a concediilor medicale;
- Actualizarea lunară a indicatorilor;
- Construirea unui chestionar Well being at work, centralizarea și calculul rezultatelor.
Training:
- Urmărirea realizării modulelor lunare din Valeo Campus, informarea angajaților prin intermediul e-mail-ului și centralizarea rezultatelor;
- Participarea la raportarea NRE;
- Evaluări de training hot și cold și centralizarea datelor și comentariilor;
- Fișe prezențe formare;
- Actualizare plan global de training și planurile de training pe departamente și pe persoană;
- Realizarea unui plan de dezvoltare personală.
Administrare:
- Rezervarea biletelor de avion, cazare, asigurări de călătorie, etc. pentru calatoriile de training si vizite in cadrul firmei;
- Acces poartă pentru vizitatori |
|
01.09.2009 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: reprezentant vanzari |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Management la Universitatea din Pitesti, Facultatea de Stiinte Economice din Pitesti.
2007 - 2011 Liceu: Servicii economice la Colegiul Economic "Maria Teiuleanu" din Pitesti.
Activitati extracurriculare Stãpânire de sine, responsabilitate, iniţiativã, auto-motivație, orientare către rezultate, abilități de comunicare interpersonale, auto-organizare, spirit de echipa; Premii Stagiu de practica la sucursala OTP Bank Pitesti
Certificat de competente profesionale: Tehnician în activități economice
Curs: Safety Leadership. |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|