Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.08.1982

obiectiv

 

Gasirea unui loc de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa in care sa ma pot integra, acumula noi cunostiinte si avansa.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Intocmirea si gestionarea dosarului de angajare personal al salariatului (Separator, Pagina salariat, Cerere angajare, Oferta angajare, Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Contractul individual de munca, Regulamentul intern, Fisa postului, Instiintare programare concediu de odihna, Declaratie de traseu, Proces verbal predare/primire documente angajare, etc)
Păstrarea relaţiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti si Ilfov , Casa de Pensii, Casa de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, etc
Întocmirea adeverinţelor pentru salariaţi, în funcţie de solicitare
Redactarea contractelor de muncă, a actelor adiţionale, notelor de lichidare, deciziilor de încetare de contract, suspendari de contract, precum şi a altor documente necesare
Înregistrarea modificărilor în REVISAL și transmiterea acestora pe Portalul ITM
Munca de tren la diferite societati cu care colaboram, in scopul rezolvarii anumitor probleme
Completarea fiselor de SSM SI PSI
Recrutare personal pentru societatile cu care colaboram
Programarea candidatilor la interviuri si comunicarea datelor interviurilor managerului
Arhivarea si pastrarea documentelor
Reprezentarea societatilor in cazul controalelor
Aranjarea lunara a declaratiilor 112, pontaje, foi colective de prezenta si note contabile
Evidenta condica de prezenta
In functie de solicitari, efectuam rapoarte privitoare la statusul angajatilor companiilor cu care colaboram (noi angajati, numar plecari/punct de lucru, etc)
Intocmirea si verificarea pontajelor
Intocmirea Proceselor Verbale de predare/ primire pentru toate tipurile de documente
Efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca pentru obtinerea unui user si a unei parole utilizate in vederea depunerii online a REVISAL-ului
Depunere dosar de recuperare indemnizatie concediu medical
Respectarea normelor de etică și confidențialitate

01.07.2007 - 30.04.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Întocmirea dosarelor pentru personalul nou angajat (oferta/informarea prealabilă la angajare, acte de stare civilă, acte studii, CV-ul, fişă angajare, contractul individual de muncă, fişa de post, recomandări, aviz medical şi psihologic, cazier, autorizatii, declaraţie deduceri personale, cerere de card şi a altor documente necesare)
Ma asigur ca fiecare angajat sa ia la cunostinta continutul Regulamentului Intern , Contract Colectiv de munca, Cod de Conduita Etica, etc.)
Actualizarea bazei de date a sistemului de Resurse Umane cu informațiile despre angajați
Păstrarea relaţiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti si Casa de Pensii
Întocmirea adeverinţelor pentru salariaţi, în funcţie de solicitare
Întocmirea bonurilor de masă si distribuirea acestora angajatilor in aceeasi zi in care soseste comanda furnizorului de tichete
Indosarierea borderourile tichetelor de masa si verificarea semnaturile de primire ale angajatilor.
Redactarea contractelor de muncă, a actelor adiţionale, notelor de lichidare, deciziilor de încetare de contract, suspendari de contract, precum şi a altor documente necesare
Furnizarea la cererea angajaţilor de informaţii şi documente solicitate (referitoare la salariu, adeverinţe de CAS, etc)
Oferirea asistenţei angajaţilor referitor la aspecte de administrare şi salarizare
Monitorizarea managamentului documentelor în relaţia dintre sediu şi cele 19 puncte de lucru din ţară
Desfăşurarea activităţii prin programele Siveco şi Asis
Păstrarea relaţiilor operative cu medicul de Medicina Muncii, în vederea obţinerii fişelor de evaluare medicală la angajare şi periodice pentru salariaţi
Întocmirea în fiecare zi a suspendărilor către salariaţii care nu au prezentat avizele medicale şi psihologice la timpul specificat în actul cu privire la înştiinţări
Întocmirea înştiinţărilor în fiecare lună cu privire la expirarea avizelor medicale şi psihologice
Introducerea în programul societăţii autorizaţiile salariaţilor şi apoi indosarierea lor
Înregistrarea modificărilor în REVISAL și transmiterea acestora pe Portalul ITM
Păstrarea evidenței concediilor de odihnă, a desfacerilor contractelor individuale de muncă (concedierilor) și a fluctuației de personal
Detasari, delegari
Participarea la negocierea contractului individual de munca intre societate si sindicat
Intocmirea proceselor verbale la sedinte
Gestionarea si completarea cartilor de munca
Respectarea normelor de etică și confidențialitate

01.12.2006 - 30.06.2007

Departament: import - export

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Actualizarea agendei de lucru a managerului si programarea întâlnirilor și sarcinilor curente
Oferirea de suport administrativ pentru deplasările colaboratorilor (rezervări hotel / pensiune, achiziţie bilete de avion precum si colaborarea cu diverse agenții)
Listarea zilnică a mailurilor precum și rezolvarea unora dintre ele
Înregistrarea zilnică a corespondenței, a faxurilor și a actelor venite de la punctele de lucru
Îndosarierea actelor specifice activității
Primirea, înregistrarea, scanarea şi redistribuirea corespondenţei în interiorul organizaţiei.
Preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice şi e-mail-urilor primite din exteriorul / interiorul companiei.
Asigurarea, păstrarea și completarea Registrului de Intrări / Ieșiri
Actualizarea în mod constant a bazei de date cu contactele firmei
Transcrierea documentelor interne în funcție de necesitatea managerului
Administrarea și comandarea materialelor și echipamentelor pentru birou
Primirea vizitatorilor şi asigurarea activității de protocol

studii

 

Facultati:

2001 - 2015 Facultate: Stiinte Juridice si Administrative la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.

Premii

Calificari
Aug 2009: Atestat Inspector Resurse Umane

Hobby-uri
Muzica,sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close