de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.12.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.03.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Realizarea de vanzari catre lead-uri extrem de bine definite astfel incat prin procesul de vanzare sa se castige un partener, nu un “one-time customer”. Asta implica o foarte buna colaborare cu departamentul de marketing in vederea stabilirii profilului de client si a targetului ce trebuie abordat. Imbunatatirea permanenta a procedurii de vanzari si modificarea produselor/serviciilor vandute (tinandu-se cont de nevoia clientilor) sunt de asemenea aspecte importante pentru o vanzare de calitate. Sunt o persoana dinamica, foarte sociabila, organizata si atenta la detalii. Interesat sa invat lucruri noi, motiv pentru care imi folosesc timpul liber pentru acumulare de noi cunostinte profesionale si dezvoltare personala; Imi plac provocarile si apreciez proiectele noi in care sunt obligat sa-mi folosesc toate resursele sau chiar sa studiez lucruri noi pentru a realiza sau a indeplini proiectele respective; Ma consider o fire obedienta, careia ii place sa gaseasca solutii si nu probleme in situatiile dificile. Am un motto la care tin foarte mult si pe care il impartasesc ori de cate ori am ocazia: “Viata ne redirectioneaza din unele domenii in care credem ca suntem buni, spre unele in care devenim excelenti” Imi planific foarte atent activitatea in cadrul firmei, pentru a fi sigur ca imi respect termenele, nu-mi place sa las lucrurile pe ultima suta de metri. Valori personale Valorile personale dupa care ma ghidez si pe care le respect indiferent ca vorbesc despre viata personala sau profesionala sunt: Corectitudine Consider ca a fi corect in primul rand cu tine insuti si cu persoanele cu care relationezi este cel mai important aspect al unei evolutii constante. Integritate Imi place ca ceea ce spun sa si fac, si am grija ca permanent in activitatea mea sa nu fac compromisuride genul “lasa, ca merge si asa”. Educatie Sunt constient ca bagajul de cunostinte dobandit pana in prezent nu-mi este suficient si de aceea incerc sa invat permanent lucruri noi si sa ma autoeduc. Echilibru Ma consider o persoana echilibrata atat personal cat si profesional. Ambitie Sunt o persoana ambitioasa careia ii place sa obtina ceea ce isi propun. Am simtul responsabilitatii si stiu ca depinde doar de mine sa rezolv pozitiv provocarile cu care ma confront.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: iqos coach team leader

01.10.2014 - 31.01.2016

Departament: altele

Titlu Job: site consultant-supervizor

Responsabilitati:

Recrutarea de personal, inregistrarea lor in sistem(completarea actelor), training (induction)- reguli de securitate inainte de a intra in site.

Realizare schemei turelor, concedii.

Raspunderea la e-mailurile zilnice.

Raport zilnic catre managerul meu direct.

Intocmirea pontajului in vederea salarizarii angajatilor.

Contactarea clientilor la un anumit interval de la achizitie pentru obtinerea de feedback cu privire la produse/servicii.
Conducerea unei echipe de minim 50 de oameni

01.08.2012 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative ho.re.ca

Responsabilitati:

Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.

Responsabil cu realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta(tinte de vanzari.

Implementarea promotiilor de trade atat pe canalul ON cat si OFF trade.

Executia si implementarea contractelor negociate.

Incasari conform termenelor de plata.

Cresterea vanzarilor prin mercantizare permanenta,semnalizarea produelor la raft si plasari in magazine.

01.12.2010 - 31.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Vanzarea directa catre client in crama

Organizarea de degustari de vinuri

Verficarea stocurilor si a termenelor de valabilitate a produselor

Efectuarea si primrea comenzilor cat si intocmirea actelor necesare

Mentinerea relatiilor cu Directia Agricola Arges

Promovarea produselor firmei(flyere,internet)

Dezvoltarea relatiilor cu clientii HoReCa din zona Arges pentru evenimente

01.10.2009 - 31.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: sef agentie pariuri hipice

Responsabilitati:

Intocmirea de rapoarte si situatii cu privire la vanzarile agentiei

Efectuarea si primirea comenzilor,intocmirea actelor de contabilitate primara

Implementarea promotiilor si programelor Responsabil cu deschiderea punctului de lucru din Pitesti

Recrutrea echipei de vanzari

Oferirea de training si asistenta personalului agentiei
de marketing pentru clienti

Promovarea produselor firmei(flyere,activari cu hostess)

Prospectarea pietei in vederea obtinerii informatiilor despre produsele concurentei

01.04.2007 - 30.09.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

Oferirea de asistenta si suport tehnic clientilor retelei

Rezolvarea in cel mai scurt timp a cerintelor si problemelor cu care se confruntau clientii

Mentinerea satisfactiei clientilor prin oferirea unui serviciu de calitate si rapid

Promovarea produselor si serviciilor companiei

01.01.2005 - 28.02.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Efectuarea de apeluri telefonice in Marea Britanie

Oferirea de training si suport echipei de vanzari

Mentinerea relatiei cu clientii companiei

Maximizarea vanzarilor dintr un numar de 150-200 de apeluri zilnice

Rezolvarea reclamatiilor clientilor

studii

 

Facultati:

2009 - 2009 Facultate / Colegiu: Evaluator Auditor de Mediu la Universitatea Florian Stefanescu Goanga din Curtea de Arges.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Stiinte Sociale la Colegiul National Vlaicu-|Voda din Curtea de Arges.

Premii

Calificari
Aug 2015: Supervizer Amazon

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close