Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.01.1981

Permis conducere:  Cat.B,C,E, Data obtinerii:19.02.2002

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Altele, Productie, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Inginerie, Auto / Echipamente, Proiectare civila / industriala, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 28.02.2013

experienta profesionala

 

01.01.2012 - 01.05.2013

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer aviație in departamentul de costuri si garanții aeronave

Responsabilitati:

Folosirea de software specific firmei Airinmar pentru primirea, analizarea si clasificarea ofertelor de preț de reparație in funcție de aplicabilitatea garanției.
Studierea fiecărui ordin de reparație, evaluând defectele raportate de către operatorii aerieni si constatările atelierelor de reparații.
Evaluarea aplicabilității garanției date aeronavei sau garanțiilor inițiale si de la contractele de reparație ale pieselor individuale.
Întocmirea de rapoarte specifice de fiabilitate, rapoarte pentru componentele clasificate ca fiind defecte la primire sau unități de slaba calitate, folosind date statistice oferite de către operatorii aerieni.
Proiectarea de scheme pentru optimizarea timpilor de procesare a componentelor trimise la reparatii, si colaborarea cu departamentul IT pentru implementarea colectarii automate, distributiei si raportarii rezultatelor contractelor noi incheiate.

01.10.2009 - 01.12.2011

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: cercetător in departamentul de mecanica aplicata și astronautică

Responsabilitati:

Utilizarea teoriilor plasticității cristalelor și mecanica continuumului, susținute de software CAD (Truegrid) și software amendabil FEA (Dyna3D).
Dezvoltarea un model teoretic îmbunătățit al comportamentului plastic, dependent de accelerație, al volumelor reprezentative elementare de materiale; conducând la o descriere superioara a deformărilor ce apar in metalele ortotrope de tip FCC/BCC.
Simularea și testarea dependentei ortotropiei de plasticitatea cristalelor, urmata de integrarea intr-un model teoretic mai cuprinzător al solidelor, capabil sa descrie comportamentul unei multitudini de materiale din industria aerospațiala supuse unor regimuri variate de deformare.

01.09.2004 - 30.09.2007

Departament: inginerie

Titlu Job: ofiter inginer

Responsabilitati:

Diagnosticarea si luarea de decizii cu privire la defectele tehnice ale ansamblurilor mecanice și motoarelor de elicoptere.
Producerea de rapoarte ale defectelor, bazate pe manualele de service si a garanției componentelor individuale ale elicopterelor.
Aplicarea buletinelor service distribuite de producătorul elicopterelor.
Reprezentarea intereselor angajatorului la achiziționarea de piese de schimb sau in contracte de reparații cu producătorul.
Conducerea unei echipe de tehnicieni în operațiuni de întreținere dinainte si de după zbor, urmând proceduri de aviație riguroase și in perioade de timp strict limitate.
Tinerea evidentei materialelor consumabile, timpilor de funcționare individuali ai componentelor, înlocuirii pieselor și orelor de munca ale personalului subordonat pentru generarea de rapoarte financiare preliminare.
Participarea activa la ședințe manageriale mixte piloți-ingineri, decizând cu privire la orarul zborurilor, securitatea la locul de muncă, sau programe de instruire tehnica pentru personal.

studii

 

Facultati:

Cranfield University - MAREA BRITANIE & Lulea University - SUEDIA -2009
Dublu Masterat Stiintific in Astronautica si Inginerie Spatiala - 2 ani studii la zi

Cursuri incluse: Proiectarea Sistemelor Navelor Spatiale, Analiza Misiunilor Spatiale, Dinamica Navelor Spațiale, Ingineria Instrumentatiei, Operațiunile Navelor Spațiale, Interacțiunile din Mediul Spatial, Observarea Pământului, Propulsie Spațială, Procesarea Imaginilor, Electronice Spatiale, Metoda Elementelor Finite, Structuri Compozite, Proiect de grup „Cansat”, diverse laboratoare de software ingineresc.

Teza cu subiectul "Concepte de constelatii Cubesat” a implicat efectuarea unei analize detaliate a performantelor componentelor mini-sateliților, trecand in revista misiunile existente de observare a Pământului, studiind piețele de achiziții de componente si a potentialelor venituri din noi misiuni, axandu-se pe cautarea de instrumente de ultima generatie pentru sateliti și pe tehnici noi de misiuni, si s-a incheiat cu testarea fezabilității constelatiei de Cubesat propuse utilizand software de simulare specific pentru sateliti (STK).






Academia Tehnica Militara, BUCURESTI -2004
Diploma Inginerie Aerospatiala - 5 ani studii la zi

Cursuri incluse: Materiale de aviatie, Mecanica Solidelor, Rezistenta Materialelor, Vibrații, Mecanica Fluidelor, Mecanisme de Aviatie, Echipamente Hidro-Pneumatice, Mecanica Zborului, Calculul Structurilor de aviatie, Automatica Sistemelor de Propulsie, Calculul Motoarelor de Aviatie, Intreținerea Aeronavelor, Fiabilitate și Securitatea Zborului, Metoda Elementelor Finite, Echipamente Electrice, Aerodinamica, Materiale Compozite, Termodinamică, Combustibili și Lubrifianți pentru Aeronave, Proiecte de Structuri de Aeronave și Mecanisme, diverse laboratoare de software ingineresc.

Teza cu subiectul "Proiectare teoretică a unui motor turbo-axial pentru un elicopter de atac” a folosit o valoare ceruta a puterii de iesire a motorului pentru alegerea configurației optime interne și proiectarea modelului termo-dinamic al motorului cu ajutorul Mathcad, și s-a încheiat prin dimensionarea detaliată a elementelor interne și modelarea în 2D-Autocad a intregii secțiuni transversale a motorului, și în 3D-Catia a componentelor turbinei.

Activitati extracurriculare

Manageriale si sociale:
Capacitate de adaptare si integrare in diverse medii de munca cu membri internationali
Capacitate de conducere dovedita in mentenanta elicopterelor, obisnuit sa lucrez sub presiune, sa rezolv probleme si sa iau decizii responsabile
Apreciez terminarea cu constiinciozitate a lucrului, acordand si cerand atentie la detalii

Premii

Carnet de conducere din anul 2002 pentru categoriile: B,C,E
Certificat limba engleza TOEFL cu punctajul 106 din maxim 120
Certificat limba engleza NATO STANAG-6001 nivelul 3,3,3,2
Stagiu militar satisfacut
Permis de lucru nerestrictionat si Numar de Inregistrare Sociala pentru Regatul Marii Britanii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close