Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.01.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.08.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

UN POST INTR-O COMPANIE IN CARE POT AJUTA LA ATINGEREA OBIECTIVELOR CAT SI LA BUNA DEZVOLTARE A ACESTEIA.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - CONTRACT/CARTE DE MUNCA - FORMARE PROFESIONALA - POSIBILITATE DE AVANSARE - JOB INTR-UN MEDIU DINAMIC, PROFESIONIST CARE SA IMI PERMITA DEZVOLTAREA SI UTILIZAREA CUNOSTINTELOR - UTILIZAREA ACESTOR CUNOSTINTE IN AVANTAJUL UNEI COMPANII IN SCOPUL DEZVOLTARII PE PIATA A ACESTEIA SI REALIZAREA DE NOI PROIECTE

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Protectia mediului, Protectia muncii, IT Software, IT Hardware, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: inginer noc

Responsabilitati:

- Asistență tehnică de inginerie post-vânzare pentru servicii de rețele fixe (L2VPN, L3VPN, IP Internet) și video CDN (Content Delivery Network)
- Deschiderea și rezolvarea problemelor in baza de sistem Ticketing pentru probleme de rețea și servicii
- Urmarirea procedurilor specifice NOC și escalarea incidentelor majore
- Troubleshoot DWDM / IP / L2VPN / L3VPN / IP Tranzit și servicii de internet
- Remedierea, replicarea, și investigarea aplicațiilor (Windows / OS X, iOS / Android),
de rețea, precum și pentru utilizatorii finali cu probleme
- Lucrul direct cu clienții prin telefon, e-mail, și sistemul de management pentru a
rezolva problemele și a îndeplini solicitările
- Interactiunea cu furnizorii de telecomunicații mari (Orange, Vodafone, RCS-RDS, SNR, Cogent, M247, Combridge, UPC, Euroweb, GTS)
- Lucrul îndeaproape cu echipele tehnice de pe teren (echipa de depanare pentru fibre optice) și ghidarea lor, în scopul de a rezolva problemele mai repede
- Lucrul cu Cisco 7600 Routerele Core, Cisco 4948 Switch-uri și DWDM, Tehnologie (Huawei soft Optix T2000 sistem de monitorizare)
- Rezolvarea problemelor de bază pe servere Linux
- Escalarea incidentelor la nivelul 2/3
- Troubleshoot in probleme de fibre optice (atenuare, dispersie)
- Înțelegere solidă a protocoalelor de rețea, inclusiv TCP / IP, HTTP si DNS
- Rezolvarea problemelor de baza Layer 2 protocoale de rețea (STP / VTP)
- Rezolvarea problemelor de conectivitate aparute pentru solutiile IP si DWDM existente.
- Monitorizare in vederea unei bune functionari a retelei (servere, switchuri, etc).
- Materializarea problemelor aparute sub forma unor tichete deschise sau alarme generate de sistemele de monitorizare existente.
- Monitorizare, administrare si configurare servicii de Ethernet si IP/MPLS
- Operarea sistemelor DWDM si a tehnologiilor de fibra optica (T2000)
- Monitorizarea funcţionării sistemului DWDM/IP cu ajutorul sistemului NMS, CACTI precum si alte sisteme de operare şi management al reţelei;
- În cazul apariţiei unor alarme sau atenţionări, se identifica tipul problemelor si se urmăreşte procedurile indicate de producătorul echipamentului sau procedurile interne pentru rezolvarea lor;
- Trimiterea de informaţii relevante către alte departamente dacă este necesară contribuţia acestora la rezolvarea alarmelor sau atenţionărilor;
- Oferă suport echipelor Departamentului Field Support precum şi celor ale sucontractorilor în remedierea unor defecte hardware in site-urile unde sunt instalate echipamente;
- Cooperarea cu terţii furnizori de servicii de transmisiuni în cazul nefuncţionării liniilor închiriate;
- Execută ordine de serviciu privitoare la modificări în configuraţia elementelor de reţea;
- Familiarizat cu protocoalele de rutare (BGP, ISIS, OSPF, EIGRP), cat si cu echipamente CISCO (switch, router, telefon)
- Utilizează aplicaţia Trouble Ticketing pentru a păstra informaţii referitoare la evenimentele petrecute, acţiunile întreprinse, persoanele implicate, timing-ul şi rezultatele acestora;
- Investighează şi formulează răspunsuri la reclamaţiile primite de la Departamentul Relaţii cu Clienţii;
- Execută orice altă activitate necesară procesului de management al reţelei la cererea superiorului ierarhic.
- Cunoștințe teoretice și practice despre protocoalele de arhitectură și de streaming CDN (RTMPT / RTMP, HLS)
- Monitorizarea encoderelor/serverelor prin aplicatia NAGIOS
- Administrarea aplicatiei multimedia SEENOW: administrare encodere, stream-uri tv si radio prin sisteme de operare LINUX si WINDOWS
- controlarea asigurarii calitatii emisiunilor LIVE a aplicatiei prin diferite platforme (WEB, iOS, Andoid) si rezolvarea prompta a deranjamentelor tehnice;
- Preluarea si solutionarea sesizarilor venite din partea clientilor SEENOW, prin intermediul email-ului

01.07.2013 - 31.03.2015

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: agent curier

Responsabilitati:

- aprovizionarea librariilor si centrelor de carte
- onorarea comenzilor provenite din librarii si centre de carte
- emitere chitante si incasare facturi
- transportul coletelor la posta
- activitati de coletarie

07.01.2013 - 14.07.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: functionar relatii clienti

Responsabilitati:

- preluare comenzi telefonic/online
- intocmire facturi si avize
- suport telefonic
- colete

01.08.2011 - 30.09.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: student practicant

Responsabilitati:

ASISTAREA LUCRARILOR DESFASURATE PE DIFERITE SANTIERE DE CONSTRUCTII SI ASIMILAREA DE NOI CUNOSTINTE PRACTICE

studii

 

Facultati:

2008 - 2015 Facultate / Colegiu: Inginerie Urbana si Dezvoltare Regionala la Facultatea de Constructii Civile Industriale si Agricole din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Matematica Informatica la Liceul Teoretic din Campulung Muscel. ATESTAT DE COMPETENTE PROFESIONALE (COMPETENTE DE OPERARE PE CALCULATOR)

Premii

Traininguri
Nov 2015: Sys Admin Class IT

Certificari
Nov 2015: Bit Academy
Diploma CCNA 2 Routing and Switching Essentials
Mar 2015 - May 2015: InfoAcademy
Diploma CCNA 1 Routing and Switching: Introduction to Networks
Sep 2008 - Sep 2015: Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
Diploma Inginer - Inginerie Urbana si Dezvoltare Regionala
Jun 2008 - Jul 2008: Liceul Teoretic "Dan Barbilian"
ATESTAT DE COMPETENTE PROFESIONALE (COMPETENTE DE OPERARE PE CALCULATOR)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close