Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.09.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.02.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Bună ziua! Sunt absolvent al Facultatii de Inginerie Mecanica si Electrica, specializarea Calculatoare si Tehnologia Informatiei, in cadrul UPG Ploiesti. La aceeasi Universitate am urmat si programul de Masterat: Tehnici Avansate de Prelucrare a Informatiei (Informatica). Doresc sa ma alatur echipei dvs pe un post de programator junior. Programarea este o pasiune de a mea inca din copilarie, cand am inceput cu implementari in Basic Spectrum pe HC; am continuat mai apoi cu limbaje cum ar fi Pascal, C++, java mobile (in IDE eclipse), C# --la liceu si facultate. In acest domeniu de activitate vreau sa ma dezvolt iar In prezent urmez online cursuri de specialitate pentru limbajele de programare / tehnologiile: C# cu implementare in aplicatii ASP.NET, ASP MVC, programare orientata pe obiecte, baze de date SQL, javascript + JQuery, HTML5, CSS. De exemplu, curicula lui Bob Tabor pe devu.com (cunoscut si pe Microsoft Virtual Academy). Experienta mea profesionala consta in 9 ani si 6 luni ca angajat in compania Telekom. Am inceput in functia de Reprezentant Servicii Tehnice Clienti (call center - troubleshooting conexiune internet pentru clientii externi) - 1.5 ani, continuand apoi in functia de Sef de Compartiment Call Center, unde am avut in administrare mai multe proiecte pe parcusul a aproape 8 ani: Call Center Suport Internet (xDSL, Broadband), Call Center Suport Internet Mobil (CDMA, GSM), Call Center B2B pentru compania ENEL. In cadrul functiei de Sef de Compartiment mi-am folosit gandirea analitica si algoritmica in urmatoarele tipuri de aplicatii: Realizare de rapoarte consolidate cu rezultate agenti, rezultate la nivel de compartiment, departament, comparatii grafice (Managementul Performantei; scalabilitate: pana la multi-anuale, pana la 100 de agenti), design template-uri automate (formule, script-uri), import de date din diferite aplicatii, in diferite formate, procesare si interpretare date. Analiză date de trafic, ocupanță, productivitate, forecastări, programare activitati (program de lucru) -realizare template automat. Intocmire request-uri catre departamentul IT pentru optimizare aplicatii: adaugare de facilitati noi, raportare bug-uri. La locul de munca actual administrez mai multe servere bazate pe Linux. De la configurare si pana la scriere de scripturi pentru procesare automata a datelor, pentru dezvolatarea de API-uri pentru clienti, setare de alarme, rapoarte customizate exportate din postgreSQL. Folosesc bash, perl, postgreSQL. Uneori vba in excel. Sunt capabil de lucru susţinut, in condiţii de stress şi sub deadline-uri date. Am cunostinte atat pe arie soft-skills (training - certificare, coaching, feedback, comunicare excelentă) cât şi hard-skills (capacitate ridicată de analiză şi procesare date -Excel, abilitaţi de prezentare -Powerpoint; cunoştinţe solide hardware şi software PC; junior programator: C#, ASP.NET, ASP MVC, SQL, javascript, scripting bash, perl, sysadmin linux). Invat si ma adaptez rapid, am o fire analitica, sunt proactiv, comunicativ, organizat. Disponibilitate: FULL-TIME. Mulţumesc.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: - Decontare cheltuieli transport (nu e mandatoriu; dacă este posibil); - Posibilitate zi libera neplătita, în cazul în care este nevoie pentru examene master; - Posibilitate de dezvoltare personală şi profesională (acces la traininguri şi nu numai);

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Banci, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, STRAINATATE, Campina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: inginer de sistem senior

Responsabilitati:

Ca inginer de sistem ma ocup de buna functionare a tuturor serverelor, de configurarea acestora, de integrarea noilor clienti, monitorizare, integrare produse noi, suport pentru clienti, procesare date si introducere in sistem a acestora prin automatizari bash/perl/postgres/excel/vba, realizarea de rapoarte customizate.
TMT ANALYSIS se ocupa cu procesarea de big data din domeniul telecom pentru clienti care administreaza fonduri de investitii, hub-uri sms, furnizori internationali de servicii telecom. Sediul central este in Londra.

01.08.2016 - 30.11.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef compartiment - b2b call center enel

Responsabilitati:

In acest interval am format de la 0 echipa de call center care se ocupa cu apeluri catre clientii ENEL pentru monitorizarea satisfactiei si vanzari de produse. M-am ocupat de recrutarea personalului, de organizarea spatiului si a echipamentelor de lucru, design-ul si cerintele unora dintre aplicatiile de call center (preluarea altora), preluarea, optimizarea sau crearea procedurilor de lucru, training-ul personalului, coaching-ul personalului, monitorizare, rapoarte de activitate, activitati de HR, modelare program de lucru, programare de concedii, pregatirea altor angajati pentru functia de sef de tura si sef de compartiment, etc.

Numar pesoane aflate in subordine: 23

01.04.2014 - 31.07.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: Şef compartiment - broadband helpdesk

Responsabilitati:

Scopul acestui post este de a supraveghea toate nevoile compartimentul său si a personalului pus la dispozitie de firmele de leasing de personal, în ceea ce priveste suportul tehnic si deranjamentele de Date, în timp ce intreprinde toate acţiunile adecvate pentru a ajuta Reprezentanţii Servicii Tehnice Clienţi să realizeze toate obiectivele cantitative şi calitative stabilite.

Număr persoane în subordine: până la 70

În acest timp m-am ocupat şi de:
- Partea de HR - am ţinut interviuri şi am angajat cca 40 de persoane; m-am ocupat apoi şi de integrarea acestora în companie: toate actele necesare, training-uri, coaching şi integrarea în colectiv;
- Dezvoltare materiale de training;
- Modelarea continuă a aplicaţiilor de lucru în funcţie de noile cerinţe (noi servicii apărute, identificare unor posibilităţi de optimizare) .
- Planificarea concediilor de odihnă pentru tot personalul din subordine şi pontaj;
- Audit anual pentru păstrarea certificării ISO;
- Administrarea de diverse proiecte (de exemplu Campanii speciale pentru sales);
- De asemenea am participat la rebranding-ul companiei din Romtelecom în Telekom, ceea ce a presupus lansarea de noi servicii şi realizarea fluxurilor de suport pt acestea (serviciul GSM).
- În cei 8 ani în care am fost şef de compartiment, m-am ocupat în fiecare an de Performance Management pt tot personalul din subordine (calcule rezultate, feedback şi plan de acţiune atât pentru agenţi, cât şi pentru şefii de tură). Şi în general de tot ce ţine de reporting pentru agenţi şi pentru nivelele ierarhice superioare.

salariu fix; bonuri de masă; bonus de performanţa; decontare transport în interes de serviciu.

01.06.2010 - 30.04.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: Şef compartiment help desk cdma

Responsabilitati:

Persoană aflată pe această poziţie trebuie să administreze toate nevoile compartimentului său cum ar fi: administrare personal, managementul performanţei, asigurare infrastructură necesară şi acces la dezvoltare, punct de comunicare interdepartamentală. Ia toate acţiunile necesare pentru a asigura atingerea obiectivelor de calitate şi cantitate cu echipa din subordine.

Număr persoane în subordine: 15

In timpul acesta am participat la:
- Păstrarea certificarii de calitate ISO 9001 (acordată la nivelul Help Desk tehnic Romtelecom).
- Câştigarea de bonusuri bazate pe rezultate împreuna cu echipa.
- Integrarea a doua noi tipuri de activitati in locatia manageriata (suport pentru serviciul CDMA - iunie, iulie 2010, suport nivel 2 NOC CDMA - noiembrie 2012: management materiale training, pregatirea personalului, analize post preluare);
- Participarea în proiecte la nivelul companiei cum ar fi Proiectul End-2-End (regândirea întregului proces de Service Assurance), MTBA (reducerea timpului mediu între necesitatea de asistenţa a clientilor).
- Dezvoltare personală.

salariu fix; bonuri de masă; bonus de performanţa; decontare transport în interes de serviciu.

01.12.2008 - 30.06.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: Şef compartiment help desk xdsl

Responsabilitati:

Persoana aflată pe această poziţie trebuie să administreze toate nevoile compartimentului său cum ar fi: administrare personal, managementul performanţei, asigurare infrastructură necesară şi acces la dezvoltare, punct de comunicare interdepartamentală. Ia toate acţiunile necesare pentru a asigura atingerea obiectivelor de calitate şi cantitate cu echipa din subordine.

Număr persoane în subordine: 46

In timpul acesta am participat la:
- Participare la obţinerea certificarii de calitate ISO 9001 (acordată la nivelul Help Desk tehnic Romtelecom).
- Câştigarea de bonusuri bazate pe rezultate impreună cu echipa.
- Participarea în proiecte la nivelul companiei cum ar fi remodelarea aplicaţiilor de lucru, remodelarea site-ului companiei (creare de continut pentru pagina de suport - self care).
- Dezvoltare personală.

salariu fix; bonuri de masa; bonus de performanţă; decontare transport în interes de serviciu.

01.06.2007 - 31.12.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant servicii tehnice clienŢi

Responsabilitati:

- Indeplineşte toate sarcinile specifice Helpdesk-ului de Internet şi date, cum ar fi:
-- Oferă suport tehnic prin telefon pentru toţi clienţii de servicii de date privind configurarea conexiunii de acces Internet (ADSL, VDSL, CDMA, FTTx, VoIP), instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting, precum şi testare şi diagnosticare;
-- Asigură suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor;
-- Oferă clienţilor informaţii despre factură;
-- Primeşte, inregistrează şi rezolvă în limita competenţei reclamaţiile clienţilor sau, după caz, le direcţionează către alte departamente spre rezolvare;
- Colaborează cu celelalte departamente în vederea soluţionării deranjamentelor de natură tehnică;
- Colaborează cu departamentele comerciale în vederea soluţionării deranjamentelor de natură financiară;
- Cunoaşte şi respectă politicile de calitate, obiectivele de performanţă, regulile interne şi valorile companiei.
- Deprinderea abilităţii de a lucra în echipe. Dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi management al conflictelor. Consolidarea cunoştinţelor despre reţele de calculatoare. Câştigarea de bonusuri de performanţă.

salariu fix + bonuri de masă + bonusuri in funcţie de performanţă

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Facultatea de Litere și Științe / Tehnologii Avansate de Prelucrare a Informației la Universitatea Petrol şi Gaze din Ploiesti.
2005 - 2009 Facultate / Colegiu: Facultatea de Inginerie Mecanică şi Electrică / Specializarea Calculatoare la Universitatea Petrol şi Gaze din Ploiesti. Diploma de Licenţă obţinută cu media 9.50 (tema: Studiu Privind Implementarea Aplicaţiilor Software pentru Dispozitivele Mobile - Platforma Java Mobile Edition)
2001 - 2005 Liceu: Matematică - Informatică la Colegiul Naţional "Nicolae Grigorescu" din Câmpina. Bacalaureat 9,69

Premii

Traininguri
Jun 2017 - Jul 2017: C# Fundamentals via ASP.NET Web Applications
Am urmat on-line cursurile lui Bob Tabor de pe platforma devu.com
Apr 2016 - Apr 2016: Be A Double Bagger

Sep 2015 - Sep 2015: Followership- Leading Others

Sep 2015 - Sep 2015: Z3 Manager When knowledge is not enough - Actions for effective management

Sep 2015 - Sep 2015: Black-Belt Negotiations

Sep 2015 - Sep 2015: Drumul Mătăsii
Stabilirea unei relaţii complete cu Clientul
Sep 2015 - Sep 2015: Sinergia Echipelor

May 2015 - May 2015: TEAMWORK

Apr 2015 - Apr 2015: THINK OUTSIDE THE BOX

Mar 2015 - Mar 2015: Train The Trainers - certificare

Jul 2014 - Jul 2014: SUNT TELEKOM - POTI CONTA PE MINE
curs de induction
Jul 2012 - Jul 2012: Abilitaţi de Management şi Gestionarea Ambiguităţii (Management Skills for Dealing with Ambiguity Course)
Curs pentru perfecţionarea capacităţii de a administra atât proiecte cât şi munca de zi cu zi în condiţii de neprevăzut
May 2012 - May 2012: Organisational Engagement & People Development

Apr 2012 - Apr 2012: Stress Management

Feb 2012 - Feb 2012: Construirea Echipelor Eficiente (Building Effective Teams Course)
Identifică roluri şi tipuri de personalităţi în echipe; Foloseşte oamenii de profil potrivit în funcţie de task)
Jun 2011 - Jun 2011: Rezolvarea Problemelor şi Luarea Deciziilor (Problem Solving and Decision Making Course)
Maximizarea câşigurilor în orice situaţie
Nov 2010 - Nov 2010: Coaching şi Feedback - Instrumente pentru Performanţă (Coaching and Feedback - Tools for performance Course)
Curs de perfecţionare a tehnicilor de acordare Feedback şi Coaching
Aug 2010 - Aug 2010: INTELIGENTA EMOTIONALA

Jul 2010 - Jul 2010: Managementul Proiectelor (Project Management Course)

Jun 2010 - Jun 2010: Managementul Timpului şi Eficienţa Personală (Time Management and Personal Effectiveness Course)
Curs de stabilire corecta a prioritaţilor de bussiness
Oct 2009 - Oct 2009: Training de Comunicare şi Influenţare
Integrarea indivizilor în echipe pe baza intrumentului DISC
Oct 2009 - Oct 2009: Vânzarea prin Telefon (Selling via Telephone Course)
Tehnici de captare a atenţiei, tehnici de negociere şi persuasiune pentru a face o vânzare reuşită
Aug 2009 - Aug 2009: Leadership Situational (Situational Leadership Course)
Curs pentru adaptarea stilului de leadership în funcţie de nivelul de dezvoltare al angajatului şi de sarcina alocată
Jun 2009 - Jun 2009: Curs Microsoft Excel

May 2009 - May 2009: Curs Microsoft Power Point

Dec 2008 - Jun 2016: Cursuri şi Atestari periodice de Securitate a Informaţiei

Jul 2007 - Jul 2007: Integrarea noilor Angajaţi - Curs Romtelecom de Produse şi Servicii; Aplicaţii de lucru

Conferinte
Jun 2016 - Jun 2016: Leadership Conference - Uplifting Telekom Service! (Ron Kaufman LIVE)

Apr 2011 - Apr 2011: Prezentarea "Nimic nu este imposibil" - Nick Vujicic

Certificari
Mar 2015 - Mar 2015: Trainer
Certificare Trainer
May 2005 - May 2005: Atestat de competențe profesionale - Competenţe de Operare pe Calculator
obţinut cu media 10 la Colegiul Național "Nicolae Grigorescu", Câmpina, sesiunea Mai 2005;
Hobby-uri
calatorii, dans, inot, bicicleta, filme & seriale, catei, muzica, electronica si gadgeturile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close