de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.06.1974

obiectiv

 

?

Salariu: nespecificat

Beneficii: ?

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2007 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector financiar, clasa i, grad profesional asistent

Responsabilitati:

1. Organizarea si conducerea evidentei contabile a patrimoniului si a sumelor primite pentru executarea cheltuielilor proprii ale unitatiisi ale unitatilor subordinate.
2. Intocmirea inchiderii lunare a veniturilor si cheltuielilor pe capitole bugetare si articole de cheltuieli, intocmind balanta de verificare in baza notelor contabile la salarii, mateiale, subventii, fonduri speciale si veniturii proprii.
3. Intocmirea bilantului respectiv darea de seama contabila si anexele trimestriale si anuale si le depune la Directia Geanerala a Finantelor Publice.
4. Intocmirea de ordine de plata si achitarea cheltuielile de intretinere.
5. Urmarirea efectuarii in numerar sau virament a tuturor platilor efectuate prin trezorerie,ridica extrasul de cont si verifica exactitatea sumelor inscrise in acestea.
6. Exercitarea controlului zilnic asupra operatiunilor efectuate prin caserie si ia masuri corespunzatoare pentru evitarea unor masuri in afara legii.
7. Asigurarea elaborarii proiectului de buget pentru activitatea proprie si urmareste mentinerea echilibrului financiar si a capacitatii de plata a acestora.
8. Intocmeste ori de cate ori este nevoie, dari de seama statistice privind realizarea planurilor de munca si salarii, declaratii de sanatate si asigura depunerea acestora la DGFP, Directia Generala de Statistica.
9. Raspundere de legalitatea si oportunitatea datelor si operatiunilor cuprinse in documentele intocmite in cadrul biroului si intocmeste Registrul Jurnal.
10. Intocmirea referatelor de specialitate cu privire la proiectele de hotararii in domeniul stabilirii impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetului propriu local.
11. Efectuarea controalelor financiare preventive.
12. Executarea lucrari de ordonare a arhivei pe care o produce in conformitate cu prevedreile legii nr. 16/1996 cu modificarile si completarile ulterioare.
13. Incasarea zilnica a debitelor pentru persoanele juridice si persoanele fizice stabilite si operate in extrasele de rol.
14. Tinerea evidentei nominala si centralizata a debitelor curente, a majorarilor de intarziere si asupra incasarii impozitelor, taxelor, si a altor venituri ale bugetului local.
15. Intocmeste borderoul centralizator pentru depunerea numerarului la casieria primariei, dupa verificarea facuta de inspectorul financiar.
16. Inmanarea contribuabililor a instiintarile de plata si celelalte forme pentru debite curente si debite restante, pentru personae fizice si persoane juridice.
17. Participarea la punerea in aplicare a procedurilor de executare silita in conformitate cu prevederile O.G. nr.11/1996, cu modificarile si completarile legii 108/1996, pentru neplata la termen a impozitelor, taxelor locale, contraventiilor aplicate, intocmind in acest sens documentele legale pentru aplicarea masurilor de executare silita.
18. Completarea zilnica a borderoului desfasurator al incasarilor pe surse de venituri din chitantele emise.
19. Depistarea cazurilor de evaziune fiscala si luarea masurilor ce se impun.
20. Dispunerea masurilor necesare indeplinirii corecte de catre contribuabili a obligatiilor fiscale ce le revin; urmarirea depunerii declaratiilor de impunere.
21. Stabilirea in sarcina contribuabililor diferenta de impozite, taxe si calculeaza majorari de intarziere pentru neplata la termenele legale a impozitelor datorate.
22. Efectuarea analizelor si intocmirea informarii in legatura cu verificarea, constatarea si stabilirea impozitelor, taxelor si altor venituri cuvenite.

01.01.2001 - 01.01.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

o Contabilizarea si inregistrarea registrului de casa in lei si valuta.
o Contabilizarea si inregistrarea deconturilor.
o Intocmirea lunara a decontului de TVA pe baza jurnalelor.

studii

 

Facultati:

1995-1999 Academia De Studii Economice Bucuresti - Facultatea De Management Marketing În Afaceri Economice (Tehnici de fundamentare a pretului in contractul extern)

Premii

Curs de specializare – Modulul Finante Contabilitate

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close