de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.07.1979

obiectiv

 

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.06.2008 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

-Primirea solicitarilor de recrutare si descrierile posturilor de la sefii de departamente, manageri si directori;
-Intocmirea fiselor postului la indicatiile sefilor de departamente, managerilor si directorilor
-Conceperea si redactarea anuntului de recrutare;
-Asigurarea spatiului publicitar anunturilor de angajare;
-Primirea si monitorizarea candidaturilor;
-Contactarea persoanelor selectate in vederea stabilirii interviului;
-prezintarea candidatilor selectionati oferta de angajare;
-Comunicarea deciziei de angajare sau respingere tuturor candidatilor care au participat la interviu;
-Intocmirea contractelor de munca si anexelor aferente (clauze de confidentialitate, fidelitate etc., cereri de card, declaratii privind persoanele in intretinere) pentru noii angajati;
-informarea prealabila la angajare conform art.17 din Codul Muncii;
-corecta aplicare a incadrarii in functie a personalului ( conform C.O.R.);
-Prezentarea Regulamentului Intern si a procedurilor specifice de lucru noului angajat;
-Verificarea actelor personale ale viitorilor angajati: diplome, atestate, carti de munca etc;
-Programarea noilor angajati la analizelor medicale de angajare, precum si de efectuarea controlului medical periodic;
-Intocmirea si verificarea pontajului si actelor aferente ( cereri de concediu, certificatele de concediu medical) pentru punctul de lucru din Bucuresti;
-Tinerea la zi a situatiei cu concediile angajatilor de la punctul de lucru;
-Intocmirea situatiei cu tichetele de masa pentru angajatii de la punctul de lucru;
-Impartirea plicurilor de salarii (fluturasi + tichete de masa) in zilele de acordare a salariului;
-Intermedierea relatiei intre Departamentul Resurse Umane de la sediul central si angajatii punctului de lucru ;
-Intocmirea actelor aditionale;
-Urmarirea orientarii si integrarii in organizatie a noilor angajati;
-Intocmirea adeverintelor pentru medicul de familie si a adeverintelor de venit la solicitarea angajatilor;
-Sustinerea unui interviu la plecarea angajatilor din unitate in vederea identificarii cauzelor plecarilor din companie;
-Intocmirea notelor de lichidare pentru angajatii care parasesc punctul de lucru;
-Colaborarea cu celelalte departamente in vederea bunei desfasurari a activitatilor companiei;
- selecţia firmelor de medicina muncii;

Realizari:

Consider ca cea mai mare realizare in cadrul acestei companie este faptul ca am reusit sa-mi duc la bun sfarsit toate task-urile fara erori si mereu respectand deadline-urile.

01.09.2006 - 29.05.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: inspector resurse umane/ consultant vanzari

Responsabilitati:

- Prezentarea de oferte,
- Incheierea tranzactiilor pentru vanzare,
- Centralizare date abonati,
- Primirea si monitorizarea contractelor;
- Intocmirea adeverintelor pentru medicul de familie la solicitarea angajatilor;
- Tinerea la zi a situatiei cu concediile angajatilor de la punctul de lucru;
- Intocmirea situatiei cu tichetele de masa
- Intocmirea contractelor de munca

Realizari:

Fiind un domeniu de vanzari, cea mai mare realizare a fost sa vad satisfactia clientilor la plecarea din sediile noastre.

01.01.2004 - 20.08.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef de sala

Responsabilitati:

Planificarea si organizarea petrecerilor pentru copii.
Planificare si organizare evenimente festive.

01.12.2002 - 20.12.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef de sala

Responsabilitati:

Onorarea cererilor clientilor;
Verificare stocuri gestiune bucatarie/ bar;
Supravegherea personalului din subordine;
Colaborare continua cu departamentul contabil;
Evidenta aprovizionari;

01.02.1999 - 20.12.2002

Departament: productie

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Primire/ eliberare materiale din/ in stoc;
Verificarea stocurilor zilnic si saptamanal;
Inventare lunare si trimestriale;
Contabilitate primara;
Evidenta clienti

studii

 

Facultati:

Dunarea de Jos , Galati
Facultate Limbi Si Literaturi Straine

Activitati extracurriculare

Capacitate sporita de asimilare informatii noi;
Adaptabilitate rapida;
Seriozitate

Premii

CURS DE SPECIALIZARE INSPECTOR RESURSE



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close