Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.07.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2007

obiectiv

 

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane (coordonator departament)

Responsabilitati:

Societate cu aprox. 600 salariați.
Recrutare, evidență personal si salarizare - societate cu activitate de restaurant/ livrari.






01.05.2014 - 30.06.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Societate cu 50 angajati.
- Resurse umane (REVISAL) - Intocmirea documentelor de evidenta a personalului si documentele ce tin de evidenta muncii (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, notificari, adrese); Intocmirea Registrului general de evidenta a salariatilor si transmiterea acestuia la Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Salarizare (SAGA) - Introducere si operare date in aplicatia de salarizare (salarii, tichete de masa, conturi IBAN, date inscrise in certificatele de concediu medical, contravaloare avansuri din salarii, sume ce reprezinta retineri din salariu si popriri, modificari referitoare la locul de munca, cereri de deduceri), calcul salarii;
- Recrutare - organizarea intregului proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii; selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor; interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei;
- Coordonare, organizare, control, evaluare.
- Negociere, consultanta, consiliere.

01.12.2013 - 30.06.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef serviciu resurse umane

Responsabilitati:

Societate cu 100 angajati.
- Resurse umane (REVISAL) - Intocmirea documentelor de evidenta a personalului si documentele ce tin de evidenta muncii (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, notificari, adrese); Intocmirea Registrului general de evidenta a salariatilor si transmiterea acestuia la Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Salarizare (SAGA) - Introducere si operare date in aplicatia de salarizare (salarii, tichete de masa, conturi IBAN, date inscrise in certificatele de concediu medical, contravaloare avansuri din salarii, sume ce reprezinta retineri din salariu si popriri, modificari referitoare la locul de munca, cereri de deduceri), calcul salarii;
- Recrutare - organizarea intregului proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii; selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor; interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei;
- Coordonare, organizare, control, evaluare.
- Negociere, consultanta, consiliere.

01.08.2007 - 31.12.2013

Departament: altele

Titlu Job: Șef serviciu resurse umane, referent

Responsabilitati:

Atributii in cadrul departamentului de resurse umane: salarizare, intocmirea contractelor individuale de munca ale angajatilor, a deciziilor si actelor aditionale ce se refera la detasarea, majorarea salariilor, suspendarea sau incetarea activitatii personalului angajat, precum si inregistrarea lor la ITM; completarea si actualizarea Registrului General de Evidenta a Salariatilor in format electronic; pastrarea evidentei dosarului de personal pentru fiecare salariat in parte cu toate documentele necesare angajarii si cele ce reflecta activitatea acestuia; realizarea intregii game de lucrari privind evidenta si miscarea personalului; intocmirea pontajelor de prezenta lunara pentru salariatii din toate compartimentele in baza condicelor de prezenta; recrutarea personalului necesar ocuparii posturilor vacante, facute cunoscute in presa locala, organizand interviuri si concursuri pentru ocuparea acestora;
Atributii in cadrul departamentului administrativ/ juridic/: inregistrarea in registrul special si gestionarea tuturor documentelor unitatii; tehnoredactarea documentelor interne ale societatii si adresele catre alte societati sau institutii; gestionarea si pregatirea documentatiei de infiintare a societatilor, autorizatii, avize, proiecte, certificate, contracte; realizarea intregii game de lucrari de secretariat (primire si transmitere faxuri, e-mail-uri si corespondenta, atributiuni de dispecer telefonie); pastrarea, crearea unei arhive si mentinerea ei pentru documentele companiei; evidenta termenelor de valabilitate a autorizatiilor, avizelor, certificatelor, contractelor, proceselor; colaborarea cu departamentul juridic in vederea emiterii de adrese, opinii juridice si gasirea de solutii favorabile unitatii.

01.03.2007 - 04.08.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Secretariat/Contabilitate primara – registru de casa, delegatii (ordine de deplasare, deconturi de cheltuieli, dispozitii de incasare/ plata), efectuare plati furnizori, evidenta pontaj, primire, inregistrare, distribuire, redactare, traducere, expediere corespondenta a societatii catre parteneri, clienti, diverse institutii, alti colaboratori, compartimente interne ale societatii, organizare agenda (intalniri, diverse evenimente) si a activitatilor de protocol, asigurarea necesarului cu materiale de birotica si alte consumabile, preluarea de apeluri telefonice, faxuri, e-mail-uri;
Intampinare, programare, consiliere si sustinere interviuri potentiali recruti; pregatire, preluare dosare, crearea si mentinerea bazei de date; organizare intalniri, diverse evenimente, realizarea de servicii de protocol cat si de pastrare in bune conditii a relatiilor cu asociatii companiei; preluarea de apeluri telefonice, faxuri, e-mail-uri.

15.02.2003 - 27.02.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Realizarea de lucrari specifice muncii de secretariat (primirea, inregistrarea, distribuirea/ redactarea/ traducerea, expedierea corespondentei companiei catre parteneri, diverse institutii, compartimente interne ale societatii, organizarea agendei Reprezentantului Inginerului si a Team Leader-ului (intalniri, diverse evenimente) si a activitatilor de protocol, preluarea de apeluri telefonice, faxuri, e-mail-uri);
- Am participat la sedintele saptamanale/ lunare si am intocmit minutele de sedinta;
- Am pregatit/ tradus rapoartele privind progresul saptamanal/ lunar/ anual al lucrarilor;
- Am colaborat cu Inginerul atat la intocmirea listelor de lucrari ramase de executat pentru receptii (lucrari civile, mecanice, electrice s.a), cat si urmarirea acestora pana la finalizare;
- Am participat la elaborarea Rapoartelor Inspectiei de Santier; de asemenea am urmarit furnizarea de catre Contractor a documentelor restante (documentatie data spre verificare/ aprobare de catre Inginer, raspunsuri solicitate de acesta, rapoarte lunare, documentatie referitoare la certificatele interimare de plată, ordine de variatie);

Realizari:

- Am contribuit atat la intocmirea Cartii Tehnice a Constructiei, cat si a Raportului de Performanta (Defects Liability Record, Data of Operation, Performance Tests, Taking-over Report, Technical Data of Installation and Construction);
- Contributia personala s-a concretizat in intocmirea raportului privind livrarea de ehipamente pe santier.

01.04.2001 - 28.02.2003

Departament: altele

Titlu Job: operator valutar

Responsabilitati:

Incepand cu anul 2001 am lucrat ca operator valutar ceea ce implica un contact permanent cu publicul. Am efectuat tranzactii atat in valuta, lei, carduri de credit cat si in CEC-uri de calatorie si Eurocec-uri.
Director zonal Rosu D.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Managementul Organizațional al Resurselor Umane la Facultatea de Psihologie - Sociologie din București .
2003 - 2008 Facultate / Colegiu: Româna - Engleza la Facultatea de Litere din Universitatea Ovidius Constanta .
2007 - 2007 Scoala Postliceala: Inspector resurse umane la Curs Inspector Resurse Umane din Constanta.
1996 - 1999 Liceu: Biologie – Chimie la Liceul George Emil Palade din Constanta.

Premii

Certificari
Nov 2017 - Nov 2017: Diploma inspector securitate si sanatate in munca.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close