Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.12.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.11.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

sa lucrez intr-un domeniu de cariera

Beneficii: carte de munca

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

13.02.2006 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector de specialitate resurse umane

Responsabilitati:

-gestionarea celor 450 de persoane din cadrul institutiei;
-redactarea documentelor primare emise in cadrul serviciului;
-înregistrarea şi ţinerea în evidenţă a notelor interne, notelor externe, referatelor, cererilor;
-întocmirea şi ţinerea în evidenţa a contractelor individuale de muncă ale personalului;
-actualizarea permanentă a registrului de evidenţă al salariaţilor;
-gestionarea fişelor de evaluare a performanţelor individuale ale salariaţilor instituţiei;
-gestionarea fişelor de post;
-întocmirea documentaţiei ALOP ( Angajarea, Lichidarea, Ordonanţarea şi Plata Cheltuielilor Instituţiei Publice)pentru persoanele care pleaca in delegatii si la cursuri de perfectionare;
-completarea şi verificarea documentelor din dosarele profesionale ale salariaţilor instituţiei;
-întocmirea notelor de lichidare;
-întocmirea permiselor de acces, a legitimaţiilor de control precum şi a legitimaţiilor de călătorie;
-întocmirea dispoziţiilor de angajare, transfer, lichidare, incetare;
-conceperea si redactarea diverselor lucrari in cadrul directiei repartizate de directorul directiei;
-gestionarea dosarelor profesionale ale salariatilor;
-intocmirea documentatiei necesare pentru completarea dosarelor profesionale;
-asigura accesul salariatilor la dosarul profesional, elibereaza copii dupa documentele din dosarul profesional si scrie adeverinte care sa certifice informatiile cuprinse in dosar;
-certifica pentru conformitate cu originalul documentele depuse de functionarii publici;
-tine evidenta declaratiilor de interese si de avere ale salariatilor;
-la cerere, elibereaza cu acordul conducerii, copii Xerox dupa documentele din dosarele de personal pentru fostii salariati ai institutiei sau alte institutii ale statului;
-stabileste si calculeaza salariile de incadrare ale noilor angajati, precum si ale intregului personal, in conformitate cu prevederile legale privind salarizarea din sistemul bugetar;
-intocmeste lunar schema de incadrare pentru personalul institutiei;
-intocmeste lunar tabelul nominal cu ofiterii de serviciu care asigura permanenta in afara programului normal de lucru si confirma ziua de recuperare pt serviciul efectuat;
-tine evidenta concediilor de odihna si a celor medicale si le transmite Serviciului Financiar;
-tine evidenta pontajelor lunare si a orelor suplimentare;
-intocmirea centralizatoarelor pentru tichetele cadou;
-gestionarea adeziunilor de sindicat precum si intocmirea rapoartelor de personal periodice cu membrii de sindicat;
-redactarea anunturilor de concurs si difuzarea acestora in presa scrisa;
-secretariat concursuri interne si externe;
-actualizarea permanenta a bazei de date cu angajatii institutiei referitoare la sporuri, ore suplimentare;
-intocmirea lunara a situatiei personalului privind numarul de posturi ocupate, pensionari si persoanele care se afla in concediul de maternitate;
-tinerea la zi a statului de functii;
-selectarea ofertelor de cursuri de perfectionare pe domenii si transmiterea acestora catre directorii institutiei in vederea nominalizarii persoanelor pentru participarea la aceste cursuri;
-participarea in cadrul comisiilor pentru sustinerea probelor orale la angajare;

01.11.2005 - 10.02.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-actualizarea bazei de date cu produsele destinate vanzării;
-luarea şi încasarea comenzilor de la clienţi, închiderea casei la sfarşitul programului cu toate operaţiile specifice;
-stabilirea necesarului zilnic de produse alimentare;

01.05.2005 - 29.10.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

-prezentarea produselor alimentare si degustarea lor, prezentarea promotiilor catre clienti

studii

 

Facultati:

LICENTIAT Universitatea Spiru Haret - Facultatea Finante si Banci. Am absolvit Colegiul "Viaceslav Harnaj" cu specializarea TEHNICIAN IN ACTIVITATI FINANCIARE SI COMERCIALE.

Activitati extracurriculare

Posed carnet de conducere categoria B din anul 2004

Premii

Am obtinut diploma de atestat cu specializarea TEHNICIAN IN ACTIVITATI FINANCIARE SI COMERCIALE.
-2006-Atestat cu specializarea INSPECTOR RESURSE UMANE cod COR 342304
-2007-Atestat cu specializarea SPECIALIST RESURSE UMANE
-2007-Atestat cu specializarea Operator Microsoft Excel & Microsoft PowerPoint

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close