Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.11.1983

obiectiv

 

Doresc sa-mi imbunatatesc calitatile necesare lucrului cu omul, consolidarea tehnicilor de consiliere si psihoterapie si cladirea unei cariere solide in domeniul psihologiei/ resurselor umane.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Altele, Medicina umana, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Cercetare - dezvoltare, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Pitesti, Ramnicu-Valcea, Timisoara, Tirgu-Mures, Alba Iulia, Dragasani

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.01.2012 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector debutant

Responsabilitati:

1.Analizarea situatiei specifice fiecarui caz, identificarea problemelor asupra carora se va actiona.
2.Planificarea activitatii de intervievare si consiliere si intocmirea planului individualizat de protectie in maxim 48 de ore.
3.Participarea la realizarea evaluarii complexe a situatiei beneficiarilor.
4.Realizarea anchetelor sociale la domiciliul beneficiarilor si solicitarea informatiilor cu privire la masurile de protectie sociala de care au beneficiat acestia.
5.Organizarea, coordonarea intalnirilor copil-parinte, prin crearea si asigurarea unui climat favorabil, in vederea reintegrarii copilului in familia naturala.
6.Stimularea si dezvoltarea capacitatilor parentale (capacitatea de ingrijire corespunzatoare si securitatii copilului, de promovare a dezvoltarii personale a copilului, de indrumare si impunere de limite) si a unui mediu familial suficient de stabil propice functionarii acestor capacitati parentale.
7.Instrumentarea dosarelor sociale, intocmirea de rapoarte de evaluare complexa si referate psihosociale.
8.Propunerea masurilor de protectie pentru copil/ tanar si prezentarea situatiei care a stat la baza propunerii Comisiei de Protectie a Copilului ori instantei judecatoresti.
9.Colaborare cu personalul din centrele din cadrul DGASPC in vederea intocmirii planului individualizat de protectie pentru fiecare beneficiar sau a plasamentului in familia largita/ substitutiva.
10.Identificarea familiei ori persoanelor carora sa le fie dat in plasament copilul, cu prioritate la familia extinsa.
11.Asigurarea anuala a reinoirii certificatelor de incadrare intr-o categorie de handicap ori de orientare scolara eliberate pentru beneficiari, in colaborare cu Serviciul de evaluare complexa a copilului si Serviciul de evaluare/ expertiza medicala si protectie speciala a persoanelor adulte.
12.Determinarea pozitiei copilului capabil de discernamant cu privire la masura propusa, asigurand cunoasterea de catre copil a situatiei sale de drept si de fapt si acordarea copilului cu discernamant de asistenta si sprijin in exercitarea dreptului sau la libera exprimare a opiniei.
13.Redactarea adreselor catre toate institutiile administratiei publice locale sau centrale in vederea clarificarii situatiei copilului sau reprezentantului legal al acestuia.
14.Verificarea lunara a notelor de fundamentare intocmite de sefii de servicii de tip rezidential privind acordarea banilor pentru nevoi personale, conform Legii nr. 326/ 2003 si Hotararii Consiliului Judetean Valcea nr. 186/ 2007.

02.12.2009 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: psiholog clinician

Responsabilitati:

1. Evaluare psihologica si psihodiagnostic
2. Interventie psihoterapeutica si consiliere psihologica
3. Stimulare cognitiva, ludoterapie, logopedie
4. Evaluari, testari si examinari periodice psihologia muncii si transporturilor

22.07.2008 - 22.01.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: analist recrutare

Responsabilitati:

1.Responsabil recrutare muncitori necalificati, ansamblare manuala si automata de componente electronice,tehnicieni-operatori si pozitii entry-level departamente administrative.
2.Administrare baze de date, contracte de munca.
3. Responsabil Training Introduction HR (Internal Regulations) for New Entries.
4. Responsabil search,download, screening CV-uri.
5. Scriere articole (lb romana si lb. engleza) in publicatiile Continental.
6. Traduceri din si in lb. engleza.
7.Creare si update-uri ale prezentarilor in Power Point.
8. Activitati de PR, deconturi, adeverinte de salariu (inclusiv confirmarea datelor inscrise in acestea catre banci).
9.Phonescreening si gestionarea bazei de date cu CV-urile aplicantilor.
10. Responsabil interviews feedbacks.
11. Administrare statistici lunare cu privire la HR Development si fluctuatii Headcount.

27.03.2008 - 27.04.2008

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator echipa/proiect

Responsabilitati:

Ca si coordonator echipa am avut urmatoarele responsabilitati:
- stabilirea bugetului si a cheltuielilor (inclusiv plata salariilor)
- stabilirea programului de derulare a colectarii datelor
- recrutarea operatorilor de interviu si instruirea acestora
- formarea echipei si asigurarea unei comunicari usoare si transparente in interiorul ei, dar si intre echipa si beneficiari
- monitorizarea activitatii de colectare a datelor si mentinerea legaturii cu persoanele de contact din localitatile vizate in sondaj
- participarea la colectarea de date, ca si operator interviu
- introducerea datelor in baza de date si centralizarea acestora
- obtinerea rezultatelor in urma analizei statistice

03.09.2007 - 14.12.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office assistant

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele sunt urmatoarele:
1. Inregistrarea corespondentei trimise si primite pe fax, posta sau curier rapid.
2. Primirea, inregistrarea si directionarea apelurilor de service si reclamatiilor de la clienti.
3. Intocmirea listei de prezenta lunara a salariatilor.
4. Asigurarea traducerilor din si in limba engleza pentru diferite acte, scrisori sau documente.
5. Intocmirea bonurilor de consum aferente produselor de birotica.
6. Asigurarea suportului de secretariat pentru toate departamentele companiei.
7. Asigurarea rezervarii biletelor de avion si a camerelor de hotel pentru angajatii si/sau invitatii companiei conform aprobarii Directorului General.
8. Asigurarea receptiei si protocolului clientilor sau invitatilor in sediul companiei.
9. Directionarea telefoanelor primite la telefonul secretariatului catre celelalte departamente
10. Urmarirea si supervizarea activitatii companiei ce este angajata pentru curatenie.
11. Asigurarea ordinii si curateniei in camera de protocol si de receptie a invitatilor si/sau clientilor.
12. Participarea la congrese, expozitii si manifestari de relatii cu publicul organizate de companie.

06.10.2005 - 06.10.2006

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Introducerea cererilor in InfoBCC, consiliere in cadrul Caminului pentru persoane varstnice din Sibiu

Realizari:

Am primit o diploma de merit pentru activitatile depuse in cadrul asociatiei.

studii

 

Facultati:

Colegiul National "Al. Lahovari" Ramnicu Valcea, profil Stiintele naturii- intensiv engleza
Universitatea "Lucian Blaga" Sibiu
Facultatea de Stiinte, specializare Psihologie (modul organizational)
licentiata in psihologie - absolvent 2007

Universitatea "Lucian Blaga", Facultatea de Litere si Arte, Sectia Bussines English Master - absolvent 2010

Psiholog clinician in supervizare in cadrul Cabinetului Individual de Psihologie Rm. Valcea - formator Psiholog principal Sandu Adrian Daniel

Psihoterapeut in formare in Psihoterapie analitica szondiana si psihodiagnostic proiectiv in cadrul Asociatiei Szondi din Romania (competente de utilizare si aplicare a Testului proiectiv Szondi)

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana dinamica, optimista, muncitoare si perseverenta.
Am cunostinte in team building, scriere proiecte, comunicare interpersonala.

Premii

Atestat Inspector Resurse Umane (in cadrul HR Aalytics, 2009)
Participant fazele I si II Training Of Trainers 2005-2006, eveniment organizat de ANSIT
Diploma in Comunicare interpersonala si Scriere proiecte in cadrul TOT
Diploma pentru activitatile depuse in cadrul Asociatiei de Ajutor Familial Pro Vita Sibiu in anul 2005

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close