Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.09.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.04.1992

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere in domeniul resurselor umane.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2008 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

-- Intocmirea dosarelor de angajare pentru salariati;
- Pregatirea si verificarea dosarului de personal;
- Intocmirea pontajelor lunare ale salariatilor;
- Intocmirea si verificarea documentatiei in vederea eliberarii permiselor de
identificare si acces pe Aeroportul International“Henri Coanda”;
- Intocmirea acceselor pe linie de securitate a personalului muncitor si
masinilor companiei pe Aeroportul International “Henri Coanda”;
- Intocmirea si verificarea semnarii fiselor de post;
- Asigurarea controlului la angajare si periodic pentru eliberarea fiselor de
Aptitudine;
- Evidenta concediilor de odihna, medicale sau fara plata;
- Eliberarea adeverintelor solicitate de angajati;
- Intocmirea diverselor situatii statistice solicitate de catre sefii ierarhici.

01.07.2007 - 30.09.2008

Departament: juridic

Titlu Job: asistent

Responsabilitati:

- Actualizarea agendei de lucru si atentionarea asupra termenelor stabilite in activitatea juridica;
- Intocmirea de situatii, evidente si alte rapoarte solicitate;
- Actualizarea bazei de date a dosarelor;
- Intocmirea dosarelor pentru infiintare de societati comerciale – redactare/inregistrare Oficiul Registrului Comertului;
- Redactarea si inregistrarea la Oficiul Registrului Comertului a inscrierilor de mentiuni care privesc modificarea actului constitutiv.
- Ridicarea dosarelor,depunerea cererilor pentru dosarele aflate pe rolul instantei la Tribunalul Bucuresti,Curtea de Apel,Judecatoriile sectoarelor Bucuresti.

01.06.2005 - 31.07.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator restaurant

Responsabilitati:

- Supervizarea si coordonarea angajatilor in desfasurarea activitatilor zilnice;
- Evaluarea angajatilor;
- Evidenta concediilor;
- Intocmirea evidentelor contabile primare;
- Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor de incetare;
- Mentinerea relatiei cu Camera de Munca;
- Stabilirea necesarului zilnic de marfa;
- Coordonarea procesului de aprovizionare;
- Coordonarea procesului de inventariere si supervizarea acestuia;
- Evidenta zilnica a incasarilor;
- Asigurarea logisticii in privinta comenzilor de catering;
- Stabilirea comenzilor la furnizori;
- Efectuarea platilor la furnizori.

01.12.2004 - 01.06.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

- Arhivarea documentelor contabile;
- Introducerea facturilor;
- Evidenta documentelor contabile pe puncte de lucru;
- Asigurare necesarului de birotica;
- Evidenta contabilitatii primare;
- Stabilirea prioritatii de stocare a documentelor cu regim special;
- Raportare periodica a actelor la cererea Directorului Economic.

01.03.2004 - 01.12.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

- Coordonarea procesului de vanzare;
- Supervizarea angajatilor;
- Intocmirea facturilor si a NIR-urilor;
- Intocmirea si evidenta fiselor de magazie;
- Supervizarea inventarelor zilnice pe raioane;
- Stabilirea necesarului de marfa;
- Intocmirea de diverse rapoarte cerute de catre managerul de magazin.

01.09.1997 - 28.02.2004

Departament: imobiliare

Titlu Job: manager agentie imobiliara

Responsabilitati:

Coordonarea, controlul si evaluarea personalului;
Supervizarea activitatilor legate de intermedierea contractelor de inchirieri si vanzari a imobilelor terenurilor si spatiilor comerciale;
Reevaluarea imobilelor si intocmirea contractelor de inchirieri si vanzare - cumparare;
Negocierea contractelor de vanzare

08.03.1994 - 31.08.1997

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice;
- Intocmirea comenzilor de marfa;
- Introducerea facturilor, chitantelor si avizelor de marfa;
- Evidenta incasarilor pe puncte de lucru;
- Efectuarea platilor catre furnizori;
- Arhivarea documentelor;
- Intocmirea contabilitatii primare
- Stabilirea agendei de lucru a directorului general;
- Evidenta de personal;
- Asigurare necesarului de birotica

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate: - UNIVERSITATEA BIOTTERA ( CONTROLUL SI EXPERTIZA PRODUSELOR ALIMENTARE ) O.P.C. - INGINER la biottera din bucuresti.

Premii

- Curs de operare microcalculatoare compatibile IBM;
- Atestat curs inspector resurse umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close