Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.04.1983

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:01.10.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltare pe plan profesional

Salariu: nespecificat

Beneficii: In functie de natura jobului si realizari.

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Altele, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: interior designer project manager

Responsabilitati:

Cateva din atribuții :

- Dezvoltarea de proiectelor si gamei alocate
- Dezvoltarea relatiei cu clienții
- Planificarea și realizarea de traininguri cu forța de vanzari
- Introducerea datelor în ERP ( Priority )
- Realizarea si analizarea rapoartelor de achiziții și vânzări
- Realizarea de benchmark pentru categoria de produse alocata
- Supravegherea si verificarea nivelului de serviciu furnizor
- Lansarea si urmarirea comenzilor catre furnizori
- Realizarea proiectelor in format 3D
- Realizarea de Rlv-uri in format 2D
- Consultanta oferita clienților in alegerea de materiale, culori si ideei de amenajare
- Conceperea bugetelor pentru proiecte
- Coordonarea echipelor de lucru
- Negocierea contractelor pentru achizitia de materiale
- Stabilirea promoțiilor și bugetului de marketingul alocat
- Urmărirea și implementarea campaniilor de marketing
- Diminuarea stocului de aeging
- Negocierea anuala și pe campani a contribuțiilor de marketing cu furnizorii
- Dezvoltarea gamei de mobilier din catalog
- Realizarea mobilierului customizat
- Implementarea proiectelor

01.01.2016 - 28.02.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: category manager mobilier si amenajari interiorare

Responsabilitati:

Cateva din atribuții :

- Dezvoltarea de proiectelor si gamei alocate
- Dezvoltarea relatiei cu clienții
- Planificarea și realizarea de traininguri cu forța de vanzari
- Introducerea datelor în ERP ( Axapta )
- Realizarea si analizarea rapoartelor de achiziții și vânzări
- Realizarea de benchmark pentru categoria de produse alocata
- Supravegherea si verificarea nivelului de serviciu furnizor
- Lansarea si urmarirea comenzilor catre furnizori
- Realizarea proiectelor in format 3D
- Realizarea de Rlv-uri in format 2D
- Consultanta oferita clienților in alegerea de materiale, culori si ideei de amenajare
- Conceperea bugetelor pentru proiecte
- Coordonarea echipelor de lucru
- Negocierea contractelor pentru achizitia de materiale
- Stabilirea promoțiilor și bugetului de marketingul alocat
- Urmărirea și implementarea campaniilor de marketing
- Diminuarea stocului de aeging
- Negocierea anuala și pe campani a contribuțiilor de marketing cu furnizorii
- Dezvoltarea gamei de mobilier din catalog
- Realizarea mobilierului customizat
- Implementarea proiectelor








01.04.2011 - 31.01.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: category manager it&c

Responsabilitati:

Cateva din atribuții :
- Dezvoltarea relatiei cu clienții
- Planificarea și realizarea de traininguri cu forța de vanzari
- Introducerea datelor în ERP ( Axapta )
- Realizarea si analizarea rapoartelor de achiziții și vânzări
- Realizarea de benchmark pentru categoria de produse alocata
- Supravegherea si verificarea nivelului de serviciu furnizor
- Lansarea si urmarirea comenzilor catre furnizori
- Realizarea de ofere și fise tehnice
- Consultanta oferita clienților in alegerea de echipamente
- Conceperea bugetelor pentru proiecte
- Negocierea contractelor pentru achizitia de echipamente
- Stabilirea promoțiilor și bugetului de marketingul alocat
- Urmărirea și implementarea campaniilor de marketing
- Diminuarea stocului de aeging
- Negocierea anuala și pe campani a contribuțiilor de marketing cu furnizorii
- Dezvoltarea gamei de produse IT din catalog
- Implementarea proiectelor de IT


01.01.2010 - 30.04.2011

Departament: altele

Titlu Job: store category manager

Responsabilitati:

-corectiile de stoc
- administrarea raionului de jucarii si sport
-preinventarele si inventarele pentru produsele aflate in gestiune
-asigurarea expunerii corecte a plasarilor pentru pomotiile din magazin si stocului de Marfa
-programarea personalului din subordine, instruirea acestuia conform procedurilor in
vigoare precum si elaborarea unui plan zilnic de actiune si urmarirea rezultatelor
acestuia
-lansare de comenzi catre furnizori si urmarirea acestora in vederea asigurarii unei bune prezente la raft a articolelor;
-contactul cu furnizorii: intretinerea unei bune colaborari cu acestia, rezolvarea problemelor aparute in livrarea marfurilor, sesizare asupra aspectelor legate de stoc,
vanzare etc.;
-corespondenta cu departamentul de achizitii si vanzari privind probleme aparute in
legatura cu furnizorii sau marfa, promotii, propuneri de la clienti.
-urmarirea si implementarea planogramei pentru produsele din raion

31.05.2009 - 31.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii it

Responsabilitati:

- Achizitia produselor de pe piata din Asia si intocmirea actelor de transport pentru produsele din import (actele vamale) ; traducerea manualelor pentru produsele importate
- Mentinerea legaturii cu reprezentantele/furnizorii brand-urilor alocate
- Managementul stocurilor, atingerea vitezei de rotatie target
- Setarea preturilor de vanzare si furnizarea de cotatii/termene de livrare catre echipa de vanzari
- Negocierea, urmarirea si realizarea targeturilor
- Analiza pietei;cautatea de noi furnizori
- Actualizarea preturilor si a reperelor
- Administrarea unui numar de peste 1000 de repere
- Planificare promotiilor ; formarea gamelor de produse
-Obtinerea certificatului de producator pentru baterii si acumulatori ;
-Realizarea ambalajelor pentru o gama noua de produse

Rodica Androne - Director Vanzari
Gabriela Tiloi - Colega departament

- bonuri masa
- telefon

02.05.2007 - 31.05.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: category manager it&c

Responsabilitati:

- Achizitii IT ( notebook-uri , sisteme pc , componente pc, ups-uri , videoproiectoare,
smartphone, telefoane mobile, retelistica , gps-uri , pda , solutii software,
electrocasnice,electronice audio-video) ; cautarea de noi furnizori
- Negocierea contractelor de achizitie si a contributiei de marketing cu furnizori
- Oferirea suportului tehnic pentu agentii de vanzare ( 300 )
- Propunerea si stabilirea gamelor de produse ce apar in catalog
- Conceperea ofertelor de promovare a produselor
- Stabilirea strategiilor de vazare si achizitie
- Intocmirea ofertelor si a caietelor de sarcini pentru licitatii ;negocierea preturilor pentru licitatii
- Introducerea produselor noi si creearea codurilor in ERP ( Cogito2)
- Analizarea raporturilor saptamanale de achizitii din ERP ( Cogito2)
- Administrarea unui numar de peste 3000 de repere
1. Preluarea gamei cu o valuarea scazuta a gross margin-ului si cresterea acesteia pana la 100%.
2. Implementarea unei oferte in excel cu produse. Aceasta oferta a venit in sprijinul agentiilor de vanzare si a avut un efect pozitiv crescand gross marginul

Simona Lupascu - Director departament product management (IT) - seful direct

- Bonus suplimentar pentru atingerea targhetului




01.10.2006 - 02.05.2007

Departament: it hardware

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

- Negociaza contractele cu furnizorii
- Inventarierea produselor aflate in stoc
- Stabileste pretul produselor raportat la piata
- Urmarirea concurentei pe piata interna pe baza raportului dintre cerere si oferta

01.11.2002 - 02.05.2006

Departament: altele

Titlu Job: diverse

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Finanțe Banci / Economist la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
1998 - 2002 Colegiu / Studii postliceale: Informatică la Liceul teoretic Constantin Brâncoveanu din București.

1990 - 1998 Școală generală: la Scoala generală 178 Pajura din București.

Premii

Traininguri
Sep 2017 - Sep 2017: Vânzări și negociere

Apr 2016 - Apr 2016: Abilități și competențe managerile

Aug 2015 - Aug 2015: Managementul prin obiective

Sep 2010 - Sep 2010: Managementul timpului

Certificari
Sep 2016 - Sep 2016: Atestat Designer de interior
Atestat profesional pentru meseria de Designer de interior.
Aug 1996 - Sep 2002: Atestat profesional operator calculator
Obținut în urma terminări liceului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close