de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.04.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2007

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Functii publice, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: junior account manager

Responsabilitati:

Printre activitatile mele ocupand functia de Junior Account Manager se numara: administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti atat pe piata din Romania, cat si pe piata internationala, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor, efectuarea unei cercetari de piata regulate pentru a preintampina nevoile si dorintele clientilor, realizarea unor rapoarte privind eficacitatea planului de vanzari, precum si dezvoltarea unei strategii de vanzari concentrate pe mediul online

01.08.2011 - 28.09.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Printre atributiile si responsabilitatile avute ca Asistent Manager se numara: rezolvarea problemelor administrative aparute prin pregatirea unor rapoarte, analizarea datelor si identificarea solutiilor, consilierea clientilor cu privire la anumite intrebari sau solicitari, mentinerea unui inventar a consumabilelor, anticipand astfel materialale necesare, procesarea comenzilor, precum si identificarea si contactarea potentialilor clienti noi, in cadrul unui Proiect de Dezvoltare concentrat, in principal, pe targuri, festivaluri si conferinte de afaceri

23.08.2010 - 22.07.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Principalele mele atributii si responsabilitati ca Asistent Manager includeau: intampinarea clientilor si potentialilor clienti noi, coordonarea intalnirilor si conferintelor, coordonarea si mentinerea unei evidente privind spatiul de birou, telefoane, chei, precum si cardurile de credit si conturile bancare ale companiei.

01.02.2009 - 01.05.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent resurse umane

Responsabilitati:

In urma numirii mele in functia de Asistent Resurse Umane, parte din atributiile si responsabilitatile mele includeau: recrutarea de personal, mai exact, programarea interviurilor si participarea la procesul de selectie al candidatilor, informarea aplicantilor cu privire la decizia de angajare a companiei, un raspuns pozitiv, respectiv negativ, precum si mentinerea unei comunicari cat mai eficiente intre angajator si angajati, mentinerea unei evidente privind, atat dosarele angajatilor, cat si a sistemului de indosariere si arhivare al departamentului de Resurse Umane.

21.11.2007 - 01.02.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

In aceasta perioada, avand functia de Asistent Administrativ, am efectuat atat sarcinile specifice in cadrul departamentului Administrativ, precum: organizarea informatiilor obtinute prin elaborarea si prezentarea unor rapoarte, plasarea comenzilor de consumabile si materialelor necesare companiei, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice si corespondentei, atat scrise, cat si electronice, organizarea si coordonarea sedintelor si intalnirilor de afaceri, chiar mai mult, am venit in intampinarea fiecarui department al companiei, oferind support in diverse proiecte, astfel, am participat ca traducator simultan pentru un set de ‘In-Home Interviews’ si am tradus o serie de rapoarte de cercetare de piata in domeniul Financiar – Bancar sau FMCG (Piata bunurilor de larg consum).

20.05.2006 - 15.08.2006

Departament: marketing

Titlu Job: operator interviuri prin telefon asistat de calculator

Responsabilitati:

Initierea unor apeluri telefonice asistata de un calculator cu scopul de a realiza sondaje de opinie pe diverse domenii de interes. Aceasta functie implica atat contactul cu populatia generala, cat si cu diferite segmente de populatie, in functie de specificul proiectului respectiv.

studii

 

Facultati:

prezent: Facultatea de Stiinte Politice, Universitatea Crestina 'Dimitrie Cantemir', Bucuresti

Iunie, 2007 - Septembrie,2004: Colegiul National 'Emil Racovita', Sectia Filologie, engleza intensiv

Activitati extracurriculare

Aprilie 23 - 27, 2012
'Promotion World 2012'
Hanovra, Germania

Participarea ca reprezentant al companiei 'Bags Plus' la ‘Promotion World 2012’ – Este cel mai mare targ de produse promotionale din Europa. Gazduieste anual numerosi producatori si importatori de produse promotionale cu scopul de a le comercializa potentialilor clienti care viziteaza targul

Ca reprezentant al firmei Bags Plus in cadrul acestui targ, pot numi urmatoarele responsabilitati:
- Organizarea si planificarea delegatiei
- Contactarea organizatorilor in vederea stabilirii tuturor detaliilor
- Dezvoltarea unei strategii de vanzari si pregatirea tuturor materialelor necesare pentru expozitie
- Elaborarea unei strategii de marketing pentru a creste vizibilatea produselor noastre promotionale



Septembrie 21 - 24, 2011
'Gifts Show 2011'
Bucuresti, Romania

Participarea ca reprezentant al companiei 'Bags Plus' la ‘Gifts Show 2011’ – Primul targ sub acest nume a fost organizat in 2005 si a fost gandit ca un simplu concurs de produse promotionale pentru producatori si importatori, dar avand un mare success, pe parcurs, a devenit un targ de sine statator si a devenit unul dintre cele mai mari targuri de profil din Romania.

Ca reprezentant al firmei Bags Plus in cadrul acestui targ, pot numi urmatoarele responsabilitati:
- Construirea unei baze de date de posibili clienti
- Dezvoltarea unei strategii de vanzari si pregatirea tuturor materialelor necesare pentru expozitie
- Elaborarea unei strategii de marketing pentru a creste vizibilatea produselor noastre promotionale

Premii

Atestat de competenta lingvistica la limba engleza
Ministerul Educatiei
Bucuresti, 2007

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close