Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.2006

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Marketing, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: junior buyer

Responsabilitati:

Negocierea contractelor si a preturilor
Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu furnizorii alocati
Verificarea si actualizarea preturilor in functie de competitie si marja necesara
Dezvoltarea si implementarea proiectelor interne
Dezvoltarea si implementarea planului de actiune pentru cresterea cifrei de afaceri si a profitabilitatii
Stabilirea campaniilor si a promotiilor
Analizarea vanzarilor
Colaborare cu departamentele suport pentru implementarea diverselor actiuni
Identificare oportunitati de colaborare cu furnizori noi in vederea largirii portofoliului

01.02.2014 - 29.02.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent buyer

Responsabilitati:

Gestionarea bazei de date furnizori/articole in sistemul de gestiune SAP
Determinarea articolelor necesare a se achizitiona prin realizarea unei analize a nevoilor specifice clientilor target si a trendului de vanzari
Cerere de oferte catre furnizori nationali si internationali
Negociere cu furnizorii cu privire la pretul de achizitie si cantitatile achizitionate
Achizitionare articole de la furnizorii nationali si internationali
Participare la stabilirea promotiilor saptamanale
Listarea articolelor noi si comandarea lor in functie de istoricul de vanzari si rezultatele analizelor de previzionare a vanzarilor
Actualizare fise de articol si preturi
Monitorizarea promotiilor si a articolelor promovate
Monitorizarea sezoanelor
Monitorizarea articolelor din sortimentul standard
Analize de vanzari si analize de negociere

01.12.2013 - 31.08.2014

Departament: marketing

Titlu Job: junior product manager

Responsabilitati:

Realizare brief pentru cataloage, minicataloage și flyerele necesare în desfășurarea activității;
Realizarea vizualurilor pentru ofertele existente;
Participare la realizarea ofertelor;
Comunicare cu consilierii de vânzare (e-mail, telefon, SMS) referitor la oferte, produse sau programele de vanzare
Dezvoltare și implementare strategie de Facebook;
Promovare produse;
Actualizare site web;
Realizare analize de marketing și vânzare;
Urmărire evoluție vânzări, actualizare fișe de prețuri;
Prezentări de produse pentru clienți și consilieri;

01.06.2012 - 01.11.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: expert tehnic junior

Responsabilitati:

Participarea la derularea procedurilor de achizitii publice, confom Instructiunilor AMPOSDRU, sub indrumarea consilierului juridic;
Transmiterea spre publicarea in presa a anunturilor aferente procedurilor de achizitii derulate in cadrul proiectului;
Participarea, la intocmirea documentatiilor de atribuire la procedurile de achizitii desfasurate;
Participarea ca si secretar in componenta comisiei de evaluare a ofertelor;
Intocmirea, proceselor verbale ale sedintelor de deschidete a ofertelor, respectiv selectarea ofertelor castigatoare in cadrul achizitiilor publice;
Transmiterea documentatiilor de atribuire catre ofertantii solicitanti, a eventualelor clarificari la procedurile de achizitii aflate in desfasurare, a comunicarilor rezultatelor acestora catre ofertantii participanti la proceduri;
Intocmirea, la finalizarea procedurii a dosarului de achizitie publica si scanarea acestuia;
Participarea la intocmirea rapoartelor financiare intermediare din cadrul proiectului prin punerea la dispozitie a documentelor aferente procedurilor de achizitii incluse in rapoartele respective

01.01.2012 - 15.06.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

- Intocmire bugete
- Evidenta contabila completa
- Intocmire si depunere declaratii

01.07.2011 - 01.09.2011

Departament: banci

Titlu Job: referent specialist in comunicare learn@bcr

28.02.2010 - 28.02.2011

Departament: agricultura

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

-Realizarea proiectului in vederea obtinerii fondului FEADR nerambursabil, in valoare de 35.000 euro
- Intocmirea tuturor documentelor necesare
- Castigarea proiectului si obtinerea fondului
- Urmarirea desfasurarii proiectului
- Urmarirea respectarii si indeplinirii tuturor cerintelor prevazute in contractul de finantare

Realizari:

Obtinerea fondurilor

28.02.2010 - 28.02.2011

Departament: agricultura

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

-Realizarea proiectului in vederea obtinerii fondului Phare nerambursabil, in valoare de 35.000 euro
- Intocmirea tuturor documentelor necesare
- Castigarea proiectului si obtinerea fondului
- Urmarirea desfasurarii proiectului
- Urmarirea respectarii si indeplinirii tuturor cerintelor prevazute in contractul de finantare

Realizari:

Obtinerea fondurilor

01.02.2010 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Realizarea inregistrarilor contabille primare,
- Realizarea inventarelor,
- Tinerea evidentei stocurilor,
- Tinerea evidentei datoriilor catre furnizori,
- Tinerea evidentei creantelor,
- Intocmirea jurnalelor de vanzari si cumparari,
- Intocmirea declaratiilor si a fiselor fiscale,
- Realizarea si inlocmirea balantei si a bilantului;

-
Administratorul firmei - Enache Liviu Cristian
-

01.02.2010 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Realizarea inregistrarilor contabille primare,
- Realizarea inventarelor,
- Tinerea evidentei stocurilor,
- Tinerea evidentei datoriilor catre furnizori,
- Tinerea evidentei creantelor,
- Intocmirea jurnalelor de vanzari si cumparari,
- Intocmirea declaratiilor si a fiselor fiscale,
- Realizarea si inlocmirea balantei si a bilantului;

-
Administratorul firmei - Neagu Maria
-

studii

 

Facultati:

LICEUL TEORETIC I.C.VISSARION,
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE, FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE, SPECIALIZARE FINANTE-BANCI
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE, MASTER, SPECIALIZAREA MANAGEMENT FINANCIAR BANCAR

Premii

ATESTAT DE COMPETENTE DE OPERARE PE CALCULATOR, DIPLOMA LUCRATOR IN COMERT, DIPLOMA INSPECTOR RESURSE UMANE.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close