Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.09.1987

obiectiv

 

Avand in vedere pregatirea de baza,experienta acumulata,abilitatile si competentele dobandite,doresc sa-mi sustin independenta financiara si sa-mi imbogatesc experienta profesionala intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva.Sa contribui cu cunostintele proprii in cadrul unei companii dinamice si sa ajut atat la realizarea obiectivelor propuse de catre companie cat si la dezvoltarea carierei mele.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Carte de munca,bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

16.05.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: junior clerk

Responsabilitati:

Pregatirea dosarelor in vederea declansarii executarii silite impotriva debitorilor bancii/garantilor;
Preluarea de la instante a sentintelor de incuviintare a executarii silite
Colaborarea cu executorul bancar in vederea identificarii bunurilor din patrimoniul debitorilor/garantilor , precum si a conturilor bancare ale acestora
Clasarea actelor de procedura in cadrul fiecarui dosar de executare silita din evident bancii.
Redactarea si expedierea adreselor de infiintare a popririlor catre banci , angajatori , debitori/garanti, a somatiilor mobiliare si imobiliare de executare
Monitorizarea dosarelor de executare silita.Centralizarea informatiilor din dosarele de executare

Realizari:

25 de dosare pe zi

18.02.2011 - 13.05.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: analist stoc control

Responsabilitati:

Elaborarea si lansarea comenzilor catre furnizori
Relationarea cu echipele de vanzari referitor la termenele de livrare ale produselor de stoc sau de comanda speciala.
Urmarirea zilnica a stoculului de marfa pentru asigurarea unui nivel optim al acestuia si eliminarea rupturilor de stoc
Raspunde de elaborarea retururilor catre furnizori in timp util ai conform regulilor, urmarind intregul proces de ridicare, facturare, solutionare sesizari.
Verificarea comenzii primite de la furnizori si asigurarea ca atat cantitatea cat si pretul sunt conforme cu cele din comanda
Analiza istoric vanzari, stocuri, intrari de marfa
Legatura cu product-managerii in vederea obtinerii informatiilor necesare comenzilor
Introducerea facturilor
Rapoarte privind activitatea desfasurata

24.10.2009 - 30.03.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent inventariere

Responsabilitati:

Participarea la cele 2 proiecte ale companiei de a realiza inventarul pentru BCR si Omniasig.Participarea in cadrul comisiei de inventariere care se ocupa cu intocmirea listelelor de inventar pe persoane/departamente, efectuarea si finalizarea inventarul fizic.
Intocmirea documentatiei privind propunerile de scoatere din functiune a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar,a procese-verbale de constatare a plusurilor/minusurilor de inventar,decizia de inventar,declaratia de inventar.
Introducerea listelor de inventar in calculator.

01.07.2008 - 10.08.2009

Departament: banci

Titlu Job: referent bancar (administrator clienti -dog - biroul popriri - departament administrare conturi)

Responsabilitati:

Efectuarea activitatilor de back-office cu privire la infiintarea popririlor :
Primirea adresele/ordinele de infiintare/desfintare a popririlor ;
Verificarea in sistem a persoanelor fizice/juridice care primesc popriri infiintate de executori fiscali, judecatoresti,bancari, AVAS, etc. in vederea identificarii acestora ca si clienti/nonclienti ai bancii.
Blocarea /deblocarea conturilor clientilor asupra carora au fost infiintate/ridicate popriri,
Blocarea/deblocarea conturilor clientilor cu popriri in vederea efectuarii de plati/incasari;
Operatiuni de deschideri/inchideri conturi de sechestru conform instructiunilor de lucru;
Monitorizarea tuturor intrarilor pe conturile curente blocate pana la concurenta sumelor care trebuie indisponibilizate;
Intocmirea ordinele de plata efectuate in cadrul popririlor inregistrate;
Efectuarea transferurilor de sume din contul curent in contul de sechestru si invers;
Operatiuni de administrare si arhivare documente conform procedurilor existente;
Asigurarea de suport unitatilor teritoriale, la solicitari curente primite din sucursale pe mail/telefonic referitor la activitatea de popriri.

Realizari:

100-120 popriri pe zi.
In timpul job-ului am fost insarcinata cu multe proiecte dificile pe care le-am finalizat cu succes prin seriozitate,responsabilitate si munca.

studii

 

Facultati:

2006-2011 Universitatea Romano Americana,Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar Bancare Interne si Internationale,Specializarea Finante Banci,Calificare:Economist


2002-2006 Liceul Pedagogic "Mircea Scarlat" ,Profil Real,Specializarea Matematica-Informatica,
Alexandria,jud:Teleorman

Activitati extracurriculare

Capacitatea de lucru in echipa
Buna comunicare
Relationare
Receptivitate si adaptare rapida la nou
Sociabilitate
Buna capacitate de organizare si planificare
Capacitatea de analiza si sinteza
Evitarea si aplanarea situatiilor conflictuale
Putere de concentrare
Bun organizator si coordonator
Capacitatea de a organiza planul de lucru,atributiile si responsabilitatile in timp util
Buna mobilizare pentru finalizarea sarcinilor
Simtul responsabilitatii
Rezistenta la stres.
Putere de convingere
Spirit practic
Stabilitate
Atitudine pozitiva
Atingerea obiectivelor
Cooperare
Atentie
Flexibilitate
Utilizare calculator
Mă adaptez uşor la utilizarea unor programe noi

Premii

Atestat de operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close