de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.12.1983

obiectiv

 

Doresc sa evoluez permanent pentru a-mi asigura o putere financiara reala, intr-un mediu atractiv, plin de energie si de viitor. Avansare pe plan profesional,recunoasterea meritelor(financiar),siguranta locului de munca,respectarea legalitatii.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Avansare pe plan profesional, recunoasterea meritelor (financiar), siguranta locului de munca, respectarea legalitatii

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 15.12.2020

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior controller

01.12.2013 - 01.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit manager

01.12.2012 - 31.12.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable

01.09.2011 - 01.12.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistent director general

Responsabilitati:

Sarcinile administrative:

- Urmarirea Agendei Directorului General, programand toate întâlnirile necesare;
- Primirea apelurilor pe numarul sediului, trimiterea de faxuri, primirea și înregistrarea tuturor actelor intrate si ieșite;
- Efectuarea / pregătirea corespondenței pentru colegi / echipa de vanzari (FAN Courier, TNT - în aplicație);
- Distribuirea corespondentei intr-un mod corect persoanelor potrivite;
- Comandarea necesarului de birou, păstrând evidenta lor (cafea, ceai, consumabile, hârtie pentru imprimantă, cartus imprimantă)
- Organizarea Evenimentelor, transferurilor si deplasarilor colegilor si delegatiilor (mașini de transfer; bilete de zbor; rezervari hoteluri - pentru colegi și vizitatori; evenimente - care solicită mai multor cotatii și alegerea celui mai mic preț - prin agenții de turism).
- Înregistrarea tuturor intrărilor / ieșirilor de documente în / din partea Companiei într-un dosar special, punerea ștampilelor, semnături pe corespondență la recepție;
- Rezervari sali de ședința la solicitare si urmarirea acestora (într-un fișier sau sistem);
- Controlul si urmarirea cardurilor de intrare pentru vizitatori/si pentru parcare;
- Urmarirea trimiterii in timp util a documentelor urgente / importante, si informarea persoanelor necesare cu privire la transmiterea acestora;
- Afișarea știrilor / informațiilor companiei la locul pentru newsletter la recepție;
- Primirea / verificarea corespondenței primite / distribuirea și sortarea acesteia;
- Traducerea de diferite documente și corespondență;
- Verificarea la receptie a produselor de birou (cantitatea solicitată sa fie cea corectă) -> anticiparea necesarului pentru birou, pentru personalul de curățenie, de bucătărie (cu ajutorul personalului de serviciu);
- Setarea si coordonarea sedintelor si conferintelor (ex .: comanda mesei de prânz, setarea echipamentului video, oferirea de consumabile necesare etc);
- Comanda de taxi, la solicitarea colegilor, sau vizitatorilor;
- Gestionarea si urmarirea documentelor pentru semnat de catre Directorul General într-un dosar special (contracte, deconturi, toate documentele interne).


Sarcini de contabilitate:

- Verificarea foarte atenta a tuturor deconturilor și aranjarea acestora in dosar pentru a fi semnate de catre Directorul General;
- Repartizarea deconturilor / facturile în sistemul de operare pe diferite centre de cost (costuri de deplasare, cheltuieli de aprovizionare birou, service auto pentru masinile firmei, etc);
- Introducere / înregistrare a CEC-urilor și BO in fisier special;.
- Inregistrarea cererilor / receptiilor in Sistemul de Operare pentru toate facturile care sunt in responsabilitatea mea;
- Efectuarea deconturilor in sistemul de operare (pentru DG);

11.03.2010 - 12.09.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Inregistrarea si arhivarea tuturor actelor, scrisorilor, notificarilor, actelor juridice; traducerea tuturor documentelor intrate din engleza/romana in rusa, si invers; traducerea convorbirilor in cadrul sedintelor; programarea sedintelor si intocmirea minutelor la fiecare sedinta; evidenta comenzilor papetarie/birotica/necesar birou; organizare protocoale; urmarirea solicitarilor si notificarilor pe e-mail si intocmirea raspunsurilor la ele;

Realizari:

Rezolvarea eficienta si in timp a tuturor deadline-urilor, a situatiilor dificile in favoarea companiei; solutionarea pozitiva a situatiilor urgente in companie ;

01.11.2005 - 01.11.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: translating/secretariat

Responsabilitati:

Traducerea etichetelor si a specificatiilor de pe produse, a tuturor actelor aferente acestora(certificate de calitate, specificatii, etc.) din rusa/engleza in romana, si invers; inregistrarea si arhivarea tuturor actelor intrate/iesite, a scrisorilor, solicitarilor; traducerea documentelor, scrisorilor, solicitarilor, notificarilor intrate/iesite; secretariat; tinerea legaturii cu personalul din strainatate si evidenta comenzilor cu acestia.

Realizari:

Am contribuit la infiintarea companiei in Romania inca de la inceput; am ajutat la realizarea tuturor legaturilor pe plan local cu cei din conducerea companiei mama; am contribuit la dezvoltarea companiei si intrarea ei pe piata.

01.09.2004 - 31.05.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: system operator / translating / marketing

Responsabilitati:

Urmarirea corectitudinii traducerilor de pe etichetele produselor; inregistrarea in sistem a noilor produse si etichete; traducerea etichetelor produselor din limbile rusa/engleza/italiana/ukrainiana/germana etc in romana; urmarirea corectitudinii preturilor produselor in supermarket; scanarea tuturor produselor pentru verificarea preturilor si inscriptionarilor/etichetelor; traducerea scrisorilor, notificarilor, solicitarilor etc.; urmarirea valabilitatii produselor si raportarea produselor cu termen apropiat de expirare celor din conducere.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Economie la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" din Bucuresti. Master in Marketing si Negocieri in Afaceri
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Economie la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" din Bucuresti. Facultatea de Management Turistic si Comercial
2004 - 2004 Liceu: Economie la Liceul Teoretic din Bucuresti. Profil Real

Premii

Calificari
Feb 2016: Curs contabilitate financiara

Feb 2013: Curs de contabilitate primara

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close