Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.05.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.06.2010

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-un mediu dinamic, unde spriritul de echipa si colegialitatea sa predomine. Sunt o fire adaptabila, asadar consider ca nu voi intampina probleme de comunicare. Da asemenea, vreau ca job-ul sa ma provoace, sa fiu intr-un proces invatare continua, responsabilitate si rabdarea de care am dat dovada in acesti ani de facultate ajutandu-ma sa fac fata orcarei situatii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: junior quality assurance engineer

01.07.2013 - 30.09.2013

Departament: banci

Titlu Job: intern

Responsabilitati:

Am fost intern în cadrul programului Learn BCR 2013, unde am fost repartizată Direcției Carduri și Managementul Portofoliilor, departamentul IT, unde am avut următoarele responsabilități:
- Împreună cu mentorul meu am dezvoltat o platformă internă pentru angajații direcției menită pentru a realiza fluidizarea transferului de informație între aceștia, folosind ca suport Microsoft SharePoint, Microsoft Access și .Net(cerințe minimale)
- Am realizat o analiză numită GOnline pentru perioada ianuarie 2012 - iulie 2013 pentru partea de e-commerce, unde am definit un profil al persoanelor care obișnuiesc să facă tranzacții online, sumele tranzacționate, site-urile cele mai utilizate etc, destinată Departamentului de Managementul Portofoliilor și Departamentului de Marketing, tocmai pentru a-și realiza un plan strategic.

01.04.2013 - 01.04.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: președinte

Responsabilitati:

Stabilirea strategie organizației pentru 2013-2014;
Coordonarea activității de ansamblu a organizației;
Îndrumarea echipei spre atingerea obiectivelor propuse ;
Facilitarea comunicării și colaborării cu alte instituții, organizații;
Reprezentarea intereselor organizației în structurile superioare din care aceasta face parte;
Asigurarea că membrii organizației beneficiază de training-uri și alte oportunități de dezvoltare personală și profesională;
Încurajarea creativității și oferirea de feedback permanent membrilor organizației;
Implementarea de noi proiecte;
În tot acest timp am reușit să-mi dezvolt abilități de leadership, să pot să mă evaluez obiectiv și să pot să iau decizii în condiții de stres

01.04.2012 - 30.04.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: vicepreședinte relații externe

Responsabilitati:

Informatică Economică sau Academiei de Studii Economice;
Menținerea legăturii cu structurile de reprezentare de la nivel național;
Stabilirea priorităților și direcțiilor de acțiune pe domeniul educațional a organizației, în concordanță cu specificul facultății;
Realizarea de materiale cu caracter educațional (articole, comunicate de presă) ce vin să informeze studenții facultății;
Participarea la dezbateri pe teme educaționale la nivel național;
Elaborarea de rapoarte și scrieri de poziții cu privire la respectarea drepturilor și obligațiilor studenților din Academia de Studii Economice;
Organizator în cadrul proiectului Ghidul Ciberbobocului (iulie-octombrie 2013) http://www.sisc.ro/
După un an de muncă, am reușit să contribui la realizarea formei finale a Statutului Studentului și să mă asigur de implementarea lui în Academia de Studii Economice,București.
Pe toată perioada mandatului am muncit la diverse articole, comunicate de presă, poziții pe diferite propuneri legislative, deci consider că am reușit să mă educ foarte bine în această direcție. Totodată acest post a presupus să interacționez cu diferite personalități din viața academică și cu o mulțime de alți studenți din țară, lucru ce m-a ajutat să-mi dezvolt abilități de comunicare, chiar și negociere.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Analiza Afacerilor si Controlul Performantei Intreprinderii la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Informatica si Cibernetica Economica la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2016 - Apr 2016: ISTQB

Feb 2014 - Jul 2014: SAS Entreprise Guide

Feb 2013 - Jun 2013: PL/SQL

Oct 2012 - Jul 2013: C/C++

Oct 2012 - Feb 2013: Oracle Academy SQL

Voluntariat
Nov 2011 - Aug 2014: Sindicatul Studentilor din Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica

Premii si Distinctii
Mar 2010: Locul 3 - Etapa judeteana de Economie, Suceava

Hobby-uri
Lectura, Economia, Dans, Muzica, Handbalul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close