Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.10.2009

obiectiv

 

Imi doresc sa imi dezvolt o cariera in domeniile financiar/marketing/sales, intr-o companie multinationala pentru a contribui activ la mentinerea sau cresterea cotei de piata a acesteia sau intr-o companie aflata in dezvoltare pentru a genera impreuna cu celelalte departamente un model de successful business.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account analyst coordinator

01.04.2016 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: key account assistant

01.07.2015 - 30.04.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

Bugetare și prognoză:
- Am asistat la pregatirea si consolidarea bugetelor si previziunilor periodice;
- Am pregatit rapoarte la solicitarea managementului;

Procesul de inchidere lunar:
- Participarea la pregatirea consolidarii rapoartelor lunare (profit și pierdere);
- Revizuirea ajustarilor pentru inchiderile de luna (accruals, provizioane);
- Revizuirea tranzactiilor contabile, în scopul de a asigura clasificarea corectă a tranzacțiilor în funcție de centre de profit / cost;
- Analiza costuri versus buget si prognoze;
- Monitorizarea performantei financiare prin intermediul KPI's;
- Oferirea de explicatii pentru variațiile intre buget și performanta reala;
- Rapoarte privind resursele financiare, tendințe, precum și rezultatele operațiunilor;
- Examinarea și analizarea inregistrarilor contabile pentru a determina starea financiara a societatii.

01.01.2012 - 30.06.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

- stabilirea obiectivelor financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe, realizate la nivelul pietei de profil si a asteptarilor minimale in ceea ce priveste profitul;
- participarea la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere in cadrul si in afara pietei in care activam, stabilirea prioritatilor legate de piete si servicii in vederea extinderilor viitoare, identifica obiectivele de achizitii;
- coordonarea eforturile de restructurare la nivel de companie pentru a permite organizatiei sa urmeze strategiile definite;
- realizarea de analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si oferirea de consiliere financiara altor departamente;
- urmarirea rezultatelor reale, comparativ cu cele estimate, concluzionari si emiterea de recomandari menite sa corecteze situatia;
- coordonarea analizelor referitoare la concurenta, elaborarea de viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modelelor de afaceri, strategiilor, punctelor tari si slabe, etc., anticiparea urmatoarelor actiuni si recomandarea de modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
- realizarea de analize macroeconomice si analize referitoare la industria de profil si identificarea tendintelor care pot fi luate in considerare in planificarea afacerii;
asigurarea standardelor ridicate in contabilitate si raportare, precum si conformitatea cu legislatia locala si internationala;
- asigurarea unui mediu constant de control;
- asigurarea de finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
- coordonarea proiectelor de achizitii
- eficientizarea costurilor in cadrul tuturor departamentelor
- mentinerea legaturii dintre companie si Biroul de Avocatura (pregatirea dosarelor)

01.03.2011 - 01.01.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- intocmirea de documente necesare Directorului General al companiei
- realizarea de prezentari la nivel de companie, la solicitarea Managerilor de Proiect
- mentinerea legaturii dintre companie si Biroul de Avocatura - pregatirea dosarelor pentru procesele companiei
- intocmirea de contracte de munca si monitorizarea dosarelor de personal
- indeplinirea sarcinilor dispuse de catre Managementul companiei

01.05.2010 - 25.03.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: agent reclama publicitate

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management, Marketing si Administrarea Afacerilor la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Management Turistic si Comercial - Economist la Universitatea Crestina DImintrie Cantemir din Bucuresti.

Premii

Atestat in informatica-operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close