Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.06.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.02.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este de a avea un job care sa fie raportat la experienta profesionala acumulata si corelat cu aptitudinile dobandite in timp: proactivitate,flexibilitate in relatiile interumane, abilitati de negociere.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

In cadrul companiei am selectat furnizorii impreuna cu Managerul General,am participat la traininguri tehnice si de vanzari organizate de PALUX si EMMEPI, am extins portofoliul de clineti a companiei prin prospectare directa in piata rece si calda, am organizat si gestionat in numele societatii targurile "Pro Vino" din Cluj-Napoca si "Good Wine" din Bucuresti,am participat la trainingurile de produse HORECA sustinute de angajator.

01.09.2009 - 01.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Rolul meu in companie era de a face cunoscut serviciul de telefonie pe piata
( clienti B2B si Reseller). Principala tinta erau Reselleri, concepeam oferta finala care ajungea la clientii lor, pachete cu numar de minute, tarifele de end user.
Am crescut cota de piata de telefonie a companiei.

01.09.2009 - 31.12.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

In calitate de administrator m-am ocupat de infiintarea firmei, alegerea locatiei, obtinerea autorizatiilor de functionare, alegerea personalului ( recrutare, training si probe de lucru cu angajatii, intocmirea protectiei muncii ). Am negociat contractele cu furnizorii (solutii de curatare pentru spalatorie, parfumuri, odorizante auto, cafea, racoritoare, bauturi alcoolice ). Am prospectat piata pentru identificarea de noi clienti.In acest moment am in subordine 12 angajati.
Realizari – gestionarea cu succes a doua spalatorii, o sifonarie si a unei echipe de muncitori ce realizeaza lucrari de constructii usoare, renovari, finisaje, reamenajari.

01.02.2009 - 31.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: major account

Responsabilitati:

Realizarea obiectivului propus lunar. Dezvoltarea portofoliului de clienti prin prospectare directa. Vanzarea consultativa a serviciilor prin identificarea exacta a nevoilor clientului si relationarea cu celelalte departamente pentru implementarea serviciului sau serviciilor agreat/e de client in timpul stabilit. Mentenanta proactiva a clientilor existenti si castigarea loialitatii acestora prin asigurarea suportului post-vanzare.

01.07.2008 - 03.03.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: b2b sales representative

Responsabilitati:

Abordarea companiilor prin prezentarea generala de oferta si adaptarea acesteia nevoilor fiecarui client in parte. Dupa incheierea contractului ma asiguram ca echipamentul era instalat corespunzator si conform cerintelor clientului; informarea clientilor asupra datelor scadente a facturilor.

01.04.2007 - 01.07.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: b2b sales representative

Responsabilitati:

Mentenanta propriului portofoliu de clienti printr-o comunicare eficienta cu acestia; dezvoltarea portofoliului prin prospectarea de piata calda si rece, adresandu-ma companiilor in plina dezvoltare.informarea continua a clientilor asupra ultimelor oferte sau servicii oferite de companie, implicarea dinamica in rezolvarea tuturor problemelor aparute.

01.12.2006 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

Atragerea de noi client, prezentarea ofertei companiei si asigurarea suport pentru orice problema intampinate de clienti. Am crescut cifra de vanzare pe punctul de lucru.

Realizari:

Am supervizat preluarea clientilor C-Zone din Militari de catre Rcs&Rds, avand in subordine 3 coordonatori Junior Sales si 40 de agenti Door to Door. Intocmeam rapoartele zilnice de activitare si le trimiteam direct Directorului de Vanzari, evaluam situatiile financiare ale clientilor C-Zone si gaseam solutii pentru recuperearea creantelor.

01.09.2006 - 01.12.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: supervizor

Responsabilitati:

Supervizarea activitatii operatorilor, intocmirea pontajele, cererilor de concediu; asigurarea standardului de calitate al companiei facand evaluari calitative ale operatorilor, identificarea cu acestia punctele lor slabe si stabilirea metode de imbunatatire a activitatii lor;implementarea de noi proceduri.

Realizari:

In timpul in care am ocupat pozitia de supervizor am pregatit cu succes pentru postul de operator call-center 8 persoane.

01.02.2005 - 31.08.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Operator calculator in departamentul PRESALES.Departamentul se ocupa cu clientii existenti si potentiali.Ofeream informatii comerciale(facturi,activari servicii suplimentare),informatii despre ofertele firmei.Timp de 3 luni am fost incadrat pe retention,sunam clientii reziliati ai firmei si incercam sa aflu motivele pentru care acestia au renuntat la serviciile firmei, totodata incercand sa-i readuc ca si clienti.

studii

 

Facultati:

1.2000-2004 Liceul teoretic "Mihail Sadoveanu:
- Matematică-Informatică intensiv Engleza

2.2004-2008 Academia de Studii Economice Bucuresti
- Relatii Economice Internationale

Premii

1.Atestat Profesional de Limba Engleza

2.TRAINING CUSTOMER SERVICE + SALES, RCS&RDS, 2007.

3.TRAINING - ATLAS CORPORATION, 2008:
-vanzare consultativa
-tehnica fotocopierii
-dezvoltarea abilitatilor si tehnici de vanzare

4.TRAINING tehnic si de vanzari organizate de PALUX si EMMEPI



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close