Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.06.1984

obiectiv

 

Fructificarea experientei lucrative obtinute pana in prezent si consolidarea carierei profesionale prin ocuparea unui post, care sa ofere siguranta, echilibru si perspective de viitor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Import - export, Automatizari

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: area key account manager

01.09.2013 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiei cu clientii Key Account.
- Supravegherea modului de desfasurare a contractelor comerciale.
- Urmarirea si aprobarea inregistrarii facturilor de bonus, conform contract.
- Pregatirea si intretinerea sortimentatiei pe lanturile de magazine alocate.
- Atributii cu privire la listarea sau delistarea produselor in functie de rulajul inregistrat.
- Urmarirea si aprobarea retururilor de marfa si a facturilor de corectie aferente.
- Pregatirea si intocmirea ofertelor de pret.
- Lansarea, urmarirea si confirmarea promotiilor anuale si a ofertelor de sezon.
- Analizarea vanzarilor, a pietei si a concurentei.
- Operarea tuturor datelor aferente atributiilor postului in sistemul Navision.
- Urmarirea realizarii nivelului optim al indicatorilor de performanta.

01.02.2011 - 01.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sales key account assistant

Responsabilitati:

- Pastrarea relatiei comerciale cu clientii de tip hipermarket si DIY cuprinsi in portofoliul companiei si prezenti pe piata de retail si cash&carry din Romania.
- Participarea alaturi de Managerul de Vanzari la intalnirile cu achizitorii hipermarketurilor.
- Atributii cu privire la ofertarea si listarea de noi produse.
- Urmarirea situatiei vanzarilor in baza stocurilor curente, noilor importuri si a forecastului transmis de retelele de magazine.
- Organizarea si gestionarea actiunilor promotionale din hipermarketuri - termene si conditii speciale, rentabilitatea promotiei - prin colaborarea cu buyerul departamentului respectiv.
- Prospectarea continua a pietei marilor lanturi de magazine, in vederea monitorizarii concurentei - preturi, tehnici de vanzare etc.
- Studiul pietei externe si gasirea de noi furnizori competitivi.
- Operarea tuturor datelor necesare departamentului de vanzri in sistem ERP

11.01.2010 - 01.02.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: purchasing assistant manager

Responsabilitati:

- Realizarea comenzilor externe.
- Plasarea comenzilor externe catre centrala de achizitii din China, in baza confirmarii si verificarii acestora cu Managerul Financiar si Managerul General.
- Urmarirea comenzilor si strangerea tuturor documentelor aferente de import din China.
- Mentinerea relatiei cu furnizorii externi: China, Pakistan etc.
- Intocmirea tuturor formalitatilor vamale de import si mentinerea relatiei cu comisionarii si agentii vamali.
- Organizarea platilor cu privire la taxele vamale si TVA.
- Urmarirea containerelor pe parcurs maritim de la plecarea acestora din portul de expeditie si pana la sosirea bunurilor in depozit.
- Verificarea bunurilor in momentul in care acestea au fost receptionate la depozitul companiei.
- Realizarea formalitatilor de export.
- Intocmirea rapoartelor de INTRASTAT si pastrarea legaturii cu companiile insarcinate cu respectarea prevederilor legale pentru protectia mediului.
- Organizarea transporturilor internationale.
- Elaborarea de rapoarte cu privire la activitatea de import&export in vederea imbunatatirii activitatii desfasurate.

01.11.2007 - 07.10.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent import logistica

Responsabilitati:

- gestiunea stocurilor, evidenta pe categorii de produse, situatii in / out;
- mentinerea relatiilor cu furnizorii externi;
- realizarea comenzilor externe;
- pastrarea relatiei cu companiile de transport;
- lucrul cu INTRASTATul;
- urmarirea documentelor de import si a platilor catre furnizori;
- organizarea si urmarirea transporturilor in tara (distributia) si din strainatate;
- elaborarea situatiilor privind formalitatile pentru Declaratiile catre Fondul de Mediu;
- organizarea, colaborarea si negocierea cu firmele de transport si curierat atat pe parcurs intern, cat si extern

Realizari:

- obtinerea de experienta practica in cadrul departamentului de Achizitii/Logistica prin valorificarea suportului economic teoretic detinut;
- dezvoltarea capacitatii de comunicare si relationare prin mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu furnizori externi in cadrul jobului precedent;
- una dintre realizarile cele mai importante il reprezinta: mentinerea, urmarirea bunei desfasurari si imbunatatirea relatiei contractuale cu unul dintre furnizorii externi inca din momentul semnarii acordului de reprezentanta si pana in prezent in mod independent;
- familiarizarea cu documentatia, formalitatile vamale si toate celelalte elemente necesare desfasurarii activitatii pe o piata deschisa relatiilor externe;
- imbunatatirea capcitatii de lucru in echipa intr-un mediu dinamic si pe o piata concurentiala;

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Master Management si Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu: Matematica Informatica la Liceul Teoretic Decebal din Constanta.

Premii

2003 - Atestat ajutor programator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close