 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 10.11.1981 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:14.10.2005
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltare profesionala. dorinta de autodepasire
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Medicina umana, Farmacie, Achizitii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2017 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: key account manager Responsabilitati: Planificarea, coordonarea și punerea în aplicare a evaluărilor clinice pentru a asigura acceptarea clinică a produselor General Electric.
Dezvoltarea și asimilarea informațiilor de catre managerii de cont și altele în ceea ce privește aspectele legate de acceptarea de către beneficiar a tehnologiei și a produselor General Electric în timpul procesului de pre-vânzare și de evaluare.
Asigurarea suportului clinic clienților pentru introducerea, promovarea și să cresterea utilizarii produselor General Electric.
Furnizarea de instalare, legate de educație în serviciu, și integrarea noilor clienți pentru a asigura satisfactia clientului.
Furnizarea de informații prin intermediul unor prezentări formale pentru medici; instruirea clienților cu privire la funcționarea, caracteristicile și beneficiile produselor General Electric.
Asigurarea asistentei cu privire la colectarea și asimilarea de informații sau de feedback furnizate de către clienți.
Evaluarea produselor noi sau îmbunătățirea tehnologiei General Electric pentru a furniza informații și feedback departamentului de marketing.
Asistență pentru produs pentru utilizatori, fie în persoană, fie prin mijloace scrise sau verbale.
Reprezentarea General Electric la diferite expoziții sau întâlniri educaționale și completarea rapoartelor necesare.
Întocmirea rapoartelor și analizelor si raportarea lor catre Managerului direct.
Asimilarea continua a cunoștințelor despre noile evoluții din cadrul pieței alocate precum și a produselor General Electric.
Monitorizarea licitatiilor din domeniul public de sanatate.
Alte responsabilitati atribuite de Managerul direct pentru a sprijinirea echipei.
Abilități și cunoștințe dobândite:
Photoshop, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint |
|
01.07.2014 - 31.03.2016 Departament: vanzari Titlu Job: manager relatii furnizori Responsabilitati: -realizarea managementului echipei de vanzari (campanii comerciale) -dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii strategici
-negociere discounturi, modalitatile si termenele de plata ale contractelor, prelungirea contractelor existente
-prospectarea pietei si tendintele acesteia, propuneri catre Managerul direct solutii de crestere a vanzarilor
-supervizarea implementarii produselor negociate atat contractual cat si punctual, pentru a maximiza vanzarile
-coordonarea echipei in relatia cu furnizorii
- evaluarea si gasirea unor solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor, soldurilor, scadentelor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
- supervizarea comenzilor interne de marfa si a rapoartelor transmise periodic catre furnizori;
- verificarea permanenta a termenelor de livrare contractuale;
- supervizarea realizarii platilor catre furnizori conform conditiilor contractuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare;
- intocmirea corespondentei permanente cu furnizorii interni si externi de marfa ai Companiei in legatura cu produsele comandate;
- asigurarea unor modalitati de transport optime si mentinerea relatiei cu tranportatorii internationali
- verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate;
- contributia la intocmirea planului de afaceri anual si la realizarea diverselor proiecte initiate in Departamentul Comercial sau in Companie;
- Iuarea unor masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta solicitati de companie.
Abilități și cunoștințe dobândite:
Photoshop, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint |
|
01.01.2014 - 30.06.2014 Departament: vanzari Titlu Job: reprezentant medical Responsabilitati: Zona arondata: Sector 1, Sector 2 Bucuresti, Calarasi, Giurgiu
Specialitati vizitate: Cardiologie, Neurologie, Psihiatrie, Medicina Interna, Medicina de Famile, Farmacii
-promovarea etică a imaginii companiei şi a produselor din portofoliu în acord cu valorile organizaţiei;
-administrarea şi dezvoltarea permanentă a portofoliului de clienţi;
-menţinerea legăturii cu distribuitorii
-realizarea de prezentări specifice către clienţi;
-participarea la congrese, simpozioane şi alte manifestări ştiinţifice;
-realizarea obiectivelor calitative şi cantitative în conformitate cu planul de vanzări stabilit;
-intocmirea rapoartelor săptămanale şi transmiterea acestora către coordonatorul direct
Abilități și cunoștințe dobândite:
Photoshop, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint |
|
01.06.2011 - 31.01.2014 Departament: medicina umana Titlu Job: reprezentant medical Responsabilitati: Zona arondata: Sector 1 Bucuresti, Calarasi
Specialitati vizitate: Cardiologie, Neurologie, Diabet, Medicina Interna, Medicina de Famile, Farmacii
-identificarea și transformarea clienților potențiali in clienți activi prin activitatea de promovare si vânzare a produselor catre medici si farmacişti conform planului de vanzari si marketing;
-creșterea vanzarilor pe fiecare client in parte, ca urmare a activității de promovare și vânzare a produselor; (120%)
-dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu factorii de decizie din teritoriul alocat (Medici, Farmacisti);
-culegerea de informaţii din teritoriu despre competitori;
-intocmirea de rapoarte privind activitatea de promovare si vanzare
Abilități și cunoștințe dobândite:
Photoshop, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint |
|
01.03.2009 - 30.06.2011 Departament: medicina umana Titlu Job: reprezentant medical Responsabilitati: Zona Arondata: Sector 4 Bucuresti, Giurgiu
Specialitati vizitate: Medicina de Familie, Gastroenterologie, Medicina Interna, Farmacii
Responsabilitati:
-promovarea produselor din portofoliu precum si a imaginii Companiei catre cabinete individuale medicale, spitale si farmacii
- mentinerea relatiei cu KOL si identificarea clientilor strategici
-acoperirea judetelor alocate, identificarea punctelor cu potential
-mentinerea si dezvoltarea relatiei cu reprezentantii de vanzari si comunicarea frecventa cu acestia.
-indeplinirea in conditii optime a obiectivelor stabilite, mentinerea portofoliului de clienti si contributia la dezvoltarea acestuia; depasire obiective ( TOP PERFORMER - Aria Gastroenterologie)
-urmarirea concurentei si transmiterea de informatii esentiale in legatura cu activitatea acestora;
-participarea la simpozioane pe teme de referinta in domeniul farmaceutic si medical
Abilități și cunoștințe dobândite:
Photoshop, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint |
|
01.02.2006 - 31.03.2009 Departament: vanzari Titlu Job: reprezentant vanzari Responsabilitati: Teritoriu: Sector 3 Bucuresti, Giurgiu
Identificarea clientilor targetati, prezentarea serviciilor/produselor companiei, negocierea/incheierea de contracte, dezvoltarea si mentinerea legaturii cu clientii (farmacii).
Abilități și cunoștințe dobândite:
Photoshop, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint |
|
01.09.2004 - 28.02.2006 Departament: marketing Titlu Job: asistent marketing Responsabilitati: Asigurarea suportului administrativ in activitatile de marketing, realizarea optima a spatiului, asigurarea expunerii maxime a produselor la raft, urmarirea respectarii standardelor de imagine ale Companiei, aranjarea/pozitionarea produselor in functie de planograme si spatial afferent, inclusiv materialele promotionale, display-uri, gestionarea materialelor publicitare si a promotiilor efectuate de Companie |
| studii | |
|
Facultati: 2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea Spiru Haret din BUCHAREST.
1996 - 2000 Liceu: Filologie la MIHAI EMINESCU din CALARASI.
Premii Traininguri
Oct 2010 - Oct 2010: Tehnici profesioniste de negociere
SC ASCENDIS
Sep 2008 - Sep 2008: Pasii vizitei
SC ASCENDIS
Certificari
Nov 2009 - Nov 2009: Inspector Resurse Umane
ABSOLUTE SCHOOL
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|