Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.08.2004

obiectiv

 

Realizare din punct de vedere profesional intr-o companie multinationala cu un mediu de lucru dinamic si competitiv.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account national

Responsabilitati:

Administrarea si dezvoltarea relatiilor comerciale cu categoria de clienti arondata (lanturi nationale de farmacii) pentru a atinge nivelul optim de produse distribuite;
Realizarea targetului de vanzari cantitativ si valoric lunar;
Negocierea conditiilor contractuale, conform politicii companiei;
Listarea produselor noi in lanturile nationale de farmacii;
Monitorizarea competitiei şi evoluţia pieţei în domeniu farmaceutic pentru a identifica şi comunica intern aspecte care necesită îmbunătăţiri;

01.11.2014 - 30.09.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu furnizorii de medicamente
Intocmirea si transmiterea comenzilor catre distribuitorii de medicamente, in urma negocierii conditiilor comerciale ;
Solicitarea informatiilor privind modificarile in portofoliul de produse (produse noi, preturi), precum si a campaniilor media si comerciale derulate de furnizori in piata;
Asigurarea unei aprovizionari optime in functie de rulaj si target-ul stabilit.
Monitorizare preturi (Verificarea / actualizarea / modificarea preturilor) - conform legislatiei in vigoare si a modificarilor de pret transmise de producator.
Verificarea si intocmirea rapoartelor de achizitii, stocuri, produse expirabile.
Stabilirea strategiei de creștere pentru categoria de produse responsabila
Realizarea si monitorizarea lunara a analizei produselor din aria de responsabilitate - vanzari interne vs vanzari in piata;
Organizarea si conceperea diferitelor campanii: reducere din pret, produse sezoniere, oferte speciale in concordanta cu piata, etc;
Analiza datelor din sistemul de gestiune dupa criterii stabilite in functie de caz:
• analiza datelor din sistem: DRS, vanzari, stocuri, achizitii;
• monitorizarea produsele expirate, rupturile de stoc si propunerea unor masuri pentru reducerea lor constanta;

01.04.2011 - 30.11.2014

Departament: marketing

Titlu Job: category manager

Responsabilitati:

Realizarea planurilor de marketing și strategii pe termen scurt, mediu și lung de promovare a produselor in piata;
Obtinerea bugetelor suplimentare de la producatori pentru realizarea planului de marketing;
Elaborarea studiilor de piata si monitorizarea concurentei : pret / campanii pentru produsele responsabile
Initierea si implementarea actiunilor de promovare eficienta in piata a produselor din aria de responsabilitate, in conditii concurentiale;
Elaborarea si actualizarea bazei de date cu informatii despre producatori si produsele acestora;
Pregatirea si derularea negocierilor cu producatorii si furnizorii de medicamente;
Configurarea portofoliului prin identificarea producatorilor strategici de produse / servicii;
Intocmirea si transmiterea comenzilor catre distribuitorii de medicamente, in urma negocierii conditiilor comerciale ;
Dezvoltarea fiecarui producator printr-un management riguros la nivel de produs si marja produs;
Stabilirea celor mai importante produse din punct de vedere al marjei în conformitate cu evoluția pieței;
Stabilirea strategiei de creștere pentru categoria de produse responsabila;
Asigurarea cresterii marjei in vederea atingerii targetului de marja stabilit;
Realizarea si monitorizarea lunara a analizei produselor din aria de responsabilitate - vanzari interne vs vanzari in piata;
Organizarea si conceperea diferitelor campanii: reducere din pret, produse sezoniere, oferte speciale in concordanta cu piata, etc;
Elaborarea si monitorizarea campaniilor sell -out in cadrul lantului de farmacii;
Analiza datelor din sistemul de gestiune dupa criterii stabilite in functie de caz:
• analiza datelor din sistem: DRS, vanzari, stocuri, achizitii;
• analiza de rentabilitate a categorie din aria de responsabilitate si propunerea unor solutii pentru eliminarea stocurilor greu vandabile si a produselor cu termen de valabilitate scurt;
• realizarea de bugete si strategii pentru promotii de produse;
• managementul stocului si eficientizarea constanta a marjei si a discounturilor financiare, precum si obtinerea unei marje globale mai mari;

01.03.2008 - 31.03.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu producatorii de medicamente - analiza ofertelor comerciale, negociere discount , termen de plata.
Urmarirea respectarii conditiilor contractuale;
Lansarea si monitorizarea comenzilor catre furnizor.
Solicitarea informatiilor privind modificarile in portofoliul de produse (produse noi, preturi),precum si a campaniilor media si comerciale derulate de furnizori in piata; transmiterea informatiilor catre superiorii ierarhici si departamentului de vanzari.
Urmarirea target-ului de achizitii si de vanzari.
Asigurarea unei aprovizionari optime in functie de rulaj si target-ul stabilit.
Monitorizare preturi (Verificarea / actualizarea / modificarea preturilor) - conform legislatiei in vigoare si a modificarilor de pret transmise de producator.
Verificarea si intocmirea rapoartelor de vanzari, stocuri, produse expirabile.
Participarea la lansari de produse si intalniri cu furnizorii.

01.08.2006 - 31.03.2008

Departament: marketing

Titlu Job: analist marketing

Responsabilitati:

Analiza rapoartelor de vanzari zilnice, saptamanale,lunare;
Monitorizarea rapoartelor diferitelor campanii organizate de producatori si a campaniilor interne - raportare campanii vanzari zilnice, saptamanale si lunare;
Actualizarea raportului concurentei (preturi OTC distribuitori concurenti);
Monitorizarea influentei modificarilor preturilor conform site "www.msf-dgf.ro"
Monitorizarea datelor de piata CGD si PharmMis lunar. Intocmirea prezentarilor pe baza rapoartelor.
Intocmirea si prezentarea raportului analizei de evaluare a satisfactiei clientilor ( bianual);
Actualizarea diferitelor rapoarte cerute de superiorul direct cat si din alte departamente.

01.11.2003 - 01.08.2006

Departament: marketing

Titlu Job: analist marketing & vanzari

Responsabilitati:

Realizarea rapoartelor zilnice de vanzari si analiza acestora; analiza rapoartelor de vanzari, saptamanal, lunar si anual
Impartirea targetului lunar pentru fiecare farmacie, analiza targetului versus bonus pentru personalul din fiecare farmacie.
Analiza rapoartelor cash, compensate gratuite pentru fiecare farmacie;
Realizarea diferitelor rapoarte cerute de alte departamente si prezentarea analizei acestora;
Monitorizarea concursurilor adresate farmacistilor din reteaua de farmacii Help Net .

01.09.2001 - 01.10.2003

Departament: achizitii

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Operare si administrare baze de date

studii

 

Facultati:

2000 - 2003 Facultate / Colegiu: Informatica la Universitate Matematica si Informatica din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu: Matematica-Fizica la Liceul teoretic Victor Babes din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Jul 2017: Managementul intelepciunii!

Jan 2013: Ascendis - Principiile Influentarii vanzarii

Hobby-uri
Sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close