Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.04.1983

obiectiv

 

Sa muncesc intr-un colectiv dinamic, profesionist, bine organizat, unde castigul sa fie atat de partea societatii cat si de partea mea.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.01.2010 - 05.07.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara/receptionist

Responsabilitati:

Cunoscand engleza si franceza in mod avansat, am gestionat mereu tratativele cu clientii straini, reusind sa inchei contracte anuale, iar in lipsa directorului am preluat si tratative ale clientilor italieni. Principalele responsabilitati de zi cu zi erau urmatoarele: Gestionare apeluri in limba italiana/engleza/franceza pentru fiecare client, inregistrarea acestora intr-un registru si trimiterea acestuia in timp real prin email sau SMS clientului respectiv. Efectuare apeluri in limba italiana/engleza/franceza la cererea clientului in calitate de secretara a acestuia. Gestionare faxuri primite si expedierea acestora respectivilor clienti. Primire, stocare, pregatire si expediere corespondenta, deschiderea acesteia la cererea clientului pentru a scana si a trimite documentul prin email. Traduceri de documente din limba engleza sau franceza in limba italiana sau invers, din orice domeniu: tehnic, legal, medical etc. Primire oaspeti si insotirea acestora pana in biroul clientului. Alte servicii de secretariat sau receptie.

Realizari:

In momentul angajarii mele societatea avea un portofoliu de 70 de clienti ficsi, cu contracte semestrale sau anuale, pe langa clientii care utilizau birourile din cand in cand, fara un contract semnat. Dupa un an societatea a luat amploare, ajungand la circa 150 de clienti, iar la inceputul acestui an portofoliul societatii numara 350 de clienti cu contract iar directorul a mai angajat personal, caruia i-am fost leader. Cat am lucrat acolo, societatea avea birouri si sali de meeting la un singur etaj dintr-o cladire de 10 etaje. In septembrie 2013 societatea se va extinde, preluand un alt etaj din aceeasi cladire, oferind clientilor alte birouri si sali de meeting.

26.03.2008 - 24.12.2009

Departament: altele

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Gestionare apeluri primite, fax, posta, organizare sali sedinte, primire oaspeti. In cadrul companiei de asigurari am efectuat si serviciul de asistenta clienti.

01.10.2007 - prezent

Departament: traduceri

Titlu Job: language editor

Responsabilitati:

Traducere, verificare, corectare, proofreading, din limba engleza in limba romana.

Realizari:

Am ajutat la traducerea manualelor de instructiuni pentru aparatele foto Nikon, Fujifilm, pentru televizoarele Sharp, pentru utilaje de agricultura sau pentru aparate de scanare corporala din domeniul medicinii.

04.01.2007 - 17.03.2008

Departament: marketing

Titlu Job: consilier comercial

Responsabilitati:

Telemarketing - Vanzarea unui software pe piata franceza. Consilier comercial si asistenta clienti dupa achizitionarea produsului. Conversatii numai in limba franceza.

Realizari:

La un an de la angajare, am fost numita responsabil echipa de operatori telefonici.

01.03.2004 - 31.03.2005

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: secretara/sef aprovizionare materiale constructii

Responsabilitati:

Servicii de secretariat si primire oaspeti, achizitionare de marfuri si gestionarea tratativelor pentru contractele de cumparare, distribuirea lor la diversele puncte de lucru, contabilitate primara.

Realizari:

La 6 luni de la angajare am devenit sef de aprovizionare, avand in gestiune toate materialele achizitionate si apoi distribuite la punctele de lucru, am condus tratativele pentru cumpararea materialelor de la diversi furnizori.

studii

 

Facultati:

- 2006 Universitatea "Stefan cel Mare", Suceava, Facultatea de Litere, specializarea Franceza-Engleza
- 2006 Certificat de pregatire didactica, Univ. "St. cel Mare", Suceava
- 2002 Colegiul Teoretic "A.T. LAURIAN", Botosani

Activitati extracurriculare

2002-2003 - membra a trupei de teatru francez: "Les Voleurs de la Nuit" din cadrul Universitatii "Stefan cel Mare", Suceava.
Sunt o persoana dinamica, punctuala, amibitioasa, hotarata, imi place sa imi ating obiectivele propuse.

Premii

19.05.2006 - Diploma de voluntariat in cadrul manifestarii: "Sa redam darul vederii", Suceava.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close