Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.06.1977

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere in domeniul logistic; Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor dobandite; Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia; Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus. Locul de munca sa reperzinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor;

Salariu: nespecificat

Beneficii: - cursuri de dezvoltare/perfectionare profesionala - asigurare de viata

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Deva, Hunedoara, Alba Iulia, Orastie

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistic manager

Responsabilitati:

- coordonarea echipei, stabilirea clara a sarcinilor şi responsabilităţilor angajaţilor din subordine, în concordanţă cu precizările din normele şi procedurile de lucru.
- asigurarea necesarului de materiale in baza planurilor de productie astfel incat sa fie satisfacute la timp cerintele clientului;
- mentinerea in target a stocului la toate nivelurile: produs finit, semifinit, componente, materiale
- urmarirea indicatorilor de performanta KPI
- studierea şi cercetarea pieţei;
- întocmirea cererilor de produse şi servicii;
- achiziţionarea produselor şi serviciilor necesare firmei;

01.04.2016 - 30.06.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistic manager

Responsabilitati:

- coordonarea echipei, stabilirea clara a sarcinilor şi responsabilităţilor angajaţilor din subordine, în concordanţă cu precizările din normele şi procedurile de lucru.
- asigurarea necesarului de materiale in baza planurilor de productie astfel incat sa fie satisfacute la timp cerintele clientului;
- mentinerea in target a stocului la toate nivelurile: produs finit, semifinit, componente, materiale
- urmarirea indicatorilor de performanta KPI
- studierea şi cercetarea pieţei;
- întocmirea cererilor de produse şi servicii;
- achiziţionarea produselor şi serviciilor necesare firmei;
- coordonarea activităţii de plată pentru produsele achiziţionate

01.03.2015 - 30.04.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: planning and procurement manager

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii departamentelor planificare si aprovizionare;
- asiguraerea necesarului de materiale in baza planurilor de productie astfel incat sa fie satisfacute la timp cerintele clientului;
- mentinerea in target a stocului la toate nivelele: produs finit si componente;
- intocmirea bugetelor, sales forecast, precum si labour plan;
- urmarirea indicatorilor de performanta KPI

01.06.2007 - 31.03.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: planning manager

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii departamentului planificare;
- analizarea realizarii planurilor in concordanta cu cerintele clientului;
- previzionarea productiei, impreuna cu echipa de planificare, pentru stabilirea planurilor pe termen lung.
- intocmirea bugetelor, sales forecast, precum si labour plan;
- urmarirea indicatorilor de performanta KPI

01.01.2004 - 30.06.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: planificator productie

Responsabilitati:

- planificarea cablajelor Renault in baza cerintelor primite de la client;
- previzionarea, pe un interval de 20 de saptamani, a volumului productiei respectiv a necesarului de materiale si forta de munca;
- colaborarea cu Departamentul Ingineri si Aprovizionare pentru implementarea schimbarilor solicitate de beneficiar, in ideea minimizarii costurilor si a respectarii datei cerute de client;
- urmarirea realizari productiei si intocmirea unor raportari cu indicatorii logistici

- in august 2005 am gestionat cu succes un important design change pt Renault Modus prin reducerea numarului de cablaje obsolet si respectarea termenelor de livrare pentru noile cablaje.
- in februarie 2006 am fost cooptata in echipa Cosmos pentru punerea la punct al unui program de crestere a flexibilitati in procesul de productie.

01.03.2003 - 31.01.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrarea operatiilor care afecteaza patrimoniul sucursalei;
- determinarea rezultatelor financiare inregistrate de aceasta;
- coordonarea si verificarea activitatii operatoarelor avute in subordine;
- conducerea activitati sucursalei in lipsa administratorului

- am condus atat echipa de contabilitate de la Deva, cat si pe cea de la Petrosani, in total 5 operatoare.

01.09.2001 - 31.03.2003

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: consultant general

Responsabilitati:

- atragerea de surse de finanţare pentru asociaţie prin concepere şi înaintarea de proiecte de finanţare către diverşi finanţatori;
- consultanţa economică (întocmire de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, etc) si juridica (infiintare fireme, obtinere autorizatii) oferită firmelor din judeţul nostru.

- iunie 2002 - finalizarea colaborari cu FDSC-ul pe proiectul pe care a luat fiinta Centrul de Afaceri Hermes. Raportarile au fost favorabile Asociatiei Dava.
- in toata peroada in carea am activat la Asociatia Dava am reusit sa infiintez un numar important de firme indrumand investitorii prin sfaturi juridice si economice
- in decembrie 2002 am reusit sa aduc, impreuna cu colegii mei, sume inportante de bani in Orastie prin infiintarea unui Centru de Promovare Turistica a zonei.
Cornel Trasnea - director Centru de Afaceri,

studii

 

Facultati:

1996 - 2001 Facultate / Colegiu: Management în Economia Turismului şi Comerţului Internaţional la A.S.E. Bucureşti, Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din Deva. Lucrarea de diplomă: „Strategia de marketing a S.C. Macon S.A.”
1992 - 1996 Liceu: Mate-fizica Engleza la Liceul Teoretic Decebal - Deva din Deva.

Premii

2002: Atelier de lucru: Iniţierea şi planificarea proiectelor pentru Componenta Dezvoltare Instituţională, în cadrul Programului “Sprijin pentru întreprinzători şi Centre de Afaceri”
2002: Program de instruire: Formare de formatori, Gruppo Soges, în cadrul Programului „Sprijin pentru întreprinzători şi Centre de Afaceri”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close