Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2004

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Petrol / Gaze

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: logistic specialist

Responsabilitati:

 Implementează toate standardele logistice Martur, documente, ghiduri, metode de lucru și instrumente, față de furnizorii și clienții.
 Contribuie la infrastructura logistică în conformitate cu normele clientului şi punctele critice stabilite de Departamentul de Management Dezvoltare şi Aprovizionare Martur.
 Îmbunatăţire continuă a obiectivelor de maximizare a nivelului de servicii, minimizând costurile de logistică și inventarele și accelerarea fluxurilor fizice de la furnizori către clienți.
 Urmărirea vânzărilor fabricii, inventarierea și operațiunile de planificare lunară.
 Asigură MRP că este realist și în conformitate cu comenzile clientului, obiectivele şi capacitățile fabricii Martur.
 Gestionează proces săptămânal MRP pentru achizițiile de materiale.
 Asigură furnizarea în timp util a cantităţii necesare de piese.
 Gestionează nivelul stocului de produse finite şi componente, în funcție de cerințele clientului și obiectivele Martur.
 Monitorizează performanțele furnizorilor în conformitate cu contractele, raportează orice nereguli sau probleme.
 Participă la toate activitățile de logistică pentru a sprijini introducerea produselor noi (inventar de control, gestionarea pieselor nou intrate, instrucţiuni de ambalare, analiză cost, etc.).
 Menținerea contactului permanent cu Departamentul de producţie pentru a asigura un flux optim de producție.
 Menține contactul permanent cu Departamentul Tehnic, în scopul de a minimiza cât mai mult posibil impactul asupra stocului de piese din cauza modificărilor tehnice.
 Menține contactul permanent cu Departamentul de calitate și logistică, pentru a evita orice probleme în fluxul de intrare.
 Identifică și generează oportunități de îmbunătățire a proceselor logistice.
 Identifică și generează oportunități de îmbunătățire a costurilor de transport şi de logistică.
 Identificarea punctelor de blocaj și planifică acțiuni rapide pentru a le rezolva.
 Raportează în timp util superiorului ierarhic punctele de blocaj pe care nu le poate rezolva el însuși pentru a găsi soluții adecvate.
 Ia măsuri de protecţie a sănătăţii și securităţii în zona de lucru.
 Monitorizează şi realizează toţi paşii necesari pentru a asigura primirea la timp a materialelor, informează persoanele responsabile pentru orice posibilă problemă în aprovizionarea cu materii prime care poate pune în pericol activitatea clientului.
 Îndeplineşte alte sarcini atribuite de Managerul de aprovizionare şi Managerul Fabricii, în limitele repectării temeiului legal şi potrivit comptenţelor postului.
 luarea la cunoştinţă a normelor şi politicilor privind securitatea şi sănătatea la locul de muncă, protecţia mediului, protecţia împotriva incendiilor.
 Stabilirea şi îndeplinirea obiectivelor privind securitatea şi sănătatea la locul de muncă şi protecţia împotriva incendiilor şi punerea în aplicare a acestora.
 Identificarea normelor specifice postului referitoare la sănătatea şi securitatea la locul de muncă şi la protecţia împotriva incendiilor şi a mediului.
 Raport imediat (15 minute) adresat coordonatorului HS&E despre incidentul la locul de muncă în care a fost implicat sau despre care a fost informat.
 Luarea la cunoştinţă a cerinţelor referitoare la documentaţia privind sistemul de management al calităţii şi punerea în aplicare a acestora.
 Trebuie să păstreze confidenţialitatea informaţiilor deţinute.
 Punerea în aplicare a legislaţiei specifice, a responsabilităţilor de muncă, a deciziilor luate de către companie şi a altor responsabilităţi specificate de către superiori.
 Norme etice obligatorii specifice angajatului

01.05.2012 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si furnizori;
Prezentarea si promovarea serviciilor societatii in conformitate cu politica comerciala a acesteia;
Participarea la negocieri cu clientii, intocmirea contractelor, urmarirea derularii si finalizarii acestora pana la incasarea banilor;
Intocmirea documentelor premergatoare si participare la intalnirele cu clientii ;
Informearea superiorilor despre modul de derulare a intalnirilor si modul de finalizare;
Pregatirea documentelor comerciale;
Mentinerea contactului permanent cu clientii;

01.10.2007 - 01.05.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: disponent volkswagen si audi

Responsabilitati:

Inregistrareaza, verifica, corecteaza comenzile pentru clienti si stoc.
Lanseaza comenzile de autoturisme in sistem si le urmareste pana la momentul livrarii catre clientul final.
Pastreaza evidenta vanzarilor, livrarilor si a stocului pentru intreg parcul de autovehicule.
Notifica departamentul financiar-contabil in legatura cu toate autovehiculele achizitionate.
Comunica asistentilor de livrare documentele necesare pentru luarea in evidenta a tuturor autovehiculelor de catre serviciul de impozite si taxe din cadrul Primariei Pitesti;
Urmareste operarea solicitarilor la transport trimise de catre importator.
Evidenta centralizata a masinilor, cu calcularea stocului lunar la sfarsitul fiecarei luni.



GEORGE RADUCU - RESPONSABIL MARCA
BONURI DE MASA/MASINA/TELEFON

02.07.2007 - 01.10.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: analist serviciu clienti

Responsabilitati:

Asigura gestionarea portofoliului de comenzi ale importatorilor si lanseaza in lucru, in functie de cut-off-ul fiecaruia sau in functie de instiintarea facuta de consilerii export liniile de comanda care vor fi expediate catre client.
Receptioneaza si analizeaza reclamatiile transmise de catre consilerii export carora le comunica concluziile obtinute.
Realizeaza analize privind problema reperelor in penurie si participa la identificarea solutiilor pentru depasirea situatiilor de penurie la piesele de schimb.
Face alocari in sistem pentru reperele specifice (repere cu cod, echipamente de lucru, etc) sau pentru reperele in penurie cu distributie controlata cu ajutorul aplicatiei SAP.
Asigura realizarea documentelor specifice care stau la baza intocmirii facturilor si a documentelor vamale.
Asigura confidentialitatea datelor interne CPS in conformitate cu procedurile stabilite.
Realizeaza si difuzeaza tablourile de bord specifice precum si statisticile necesare.
Informeaza periodic consilierii export corespondenti, asupra noilor modalitati de lucru sau de modificarile intervenite.

Realizari:

250 ANGAJATI

01.03.2004 - 01.07.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti.
Informarea clientilor despre serviciile oferite de companie.
Rezolvarea profesionala a problemelor clientilor.
Atingerea target-ului lunar si depasirea lui.

DUPA O EXPERIENTA DE 6 LUNI AM INITIAT 3 PUNCTE DE LUCRU, IN DIFERITE LOCALITATI. VANZARILE FIRMELOR CONCURENTE AU SCAZUT CU CEL PUTIN 50%
WASIM OWAIS - PROPRIETARUL FIRMEI
ADRIAN GEABA - DISTRICT CHANNEL MANAGER
BONURI DE MASA, MASINA, TELEFON

studii

 

Facultati:

1996-2000 Colegiul National "Ion C. Bratianu" Pitesti
2000-2004 Universitatea din Pitesti, Facultatea de Limbi Straine - Franceza-Engleza

Activitati extracurriculare

Certificate prin Diploma de Traducator Autorizat

Premii

Certificate prin Diploma de Traducator Autorizat

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close