de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.03.1988

obiectiv

 

Punerea in aplicare a cunostintelor si competentelor dobandite pana acum in domeniul vanzarilor si in relatia cu clientii, precum si dobandirea de noi cunostinte si abilitati.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

28.01.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial / casier

Responsabilitati:

- promovarea produselor si a promotiilor desfasurate in magazin, in fata potentialilor clienti.
- asigurarea gestiunii fizice a stocurilor de marfa de pe raion.
- introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare si efectuarea standardelor acestora innainte de expunerea in magazin.
- participarea si realizarea inventarelor lunare.
- gestionarea incasarilor si intocmirea documentelor contabile (incasari prin casa de marcat, completarea monetarului la predarea incasarilor, aviz de retur.).

Realizari:

- cresterea vanzarilor.
- realizarea targetului individual in fiecare luna
- mi-am atins scopul de a iesi primul vanzator pe magazin dintr-un colectiv de 14 persoane.

16.08.2011 - 18.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar vanzari

Responsabilitati:

- asigurarea gestiunii fizice a stocurilor de marfa
- introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare
- gestionarea incasarilor si intocmirea documentelor contabile (incasari prin casa de marcat, completarea monetarului la predarea incasarilor, aviz de retur,etc.)
- participarea si realizarea inventarelor saptamanale, lunare si anuale
- prezentarea si consilierea clientilor in achizitionarea marfii in magazin

Realizari:

Atragerea clientilor printr-o tinuta corespunzatoare.
Cresterea numarului de clienti si implicit a vanzarilor.
O buna comunicare cu clientii.

15.05.2009 - 15.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar vanzari

Responsabilitati:

- incasarea contravalorii produselor vandute, eliberand bonuri de casa si intocmirea facturii
fiscale de decont
- intocmirea fisei de vanzari si completarea monetarului de casa generand la sfarsitul
zilei in programul de calculator borderoul de vanzari
- realizarea receptiei marfii la produsele companiei, cantitativ si valoric, verificarea si
confirmarea prin calculator a primirii marfii
- preluarea/returnarea marfa cu factura sau comanda de la/catre alti furnizori
- transportul banilor la banca

Realizari:

Am contribuit la cresterea productivitatii firmei prin atingerea targetelor propuse, precum si prin depasirea acestora.
Am efectuat cu succes operatiuni din domeniul de activitate specific merchandising-ului.

studii

 

Facultati:

2007-2010 Facultatea de Jurnalism, Comunicare si Relatii Publice - Universitatea Spiru
Haret, Bucuresti
2003-2007 Colegiul National "Ionita Asan", Caracal - profil matematica-informatica bilingv engleza

Activitati extracurriculare

- Spirit de echipa
- Integrare rapida intr-un colectiv nou
- Bune abilitati de comunicare si inter-relationare, ca urmare a participarii la numeroase
dezbateri, proiecte pe parcursul anilor de studiu
- Abilitatea de a coordona multiple task-uri simultan, precum si de prioritizare a acestora
- Abilitatea de a face fata provocarilor
- Determinare, perseverenta in rezolvarea cerintelor diverse ale clientilor

Premii

- Certificat de competente de operare pe calculator si competente de nivel mediu de
programare (10)
- Certificat de competente de nivel avansat in limba engleza (10)
- Training "Relatii cu clientii - elemente de baza"
- Training "Cele mai bune practici de negociere in vanzari"
- Training "Fundamentele comunicarii"



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close