de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.09.1968

obiectiv

 

Ocuparea unei pozitii care sa-mi permita folosirea capacitatilor analitice, tehnice si de invatare. Cunoasterea a noi tehnologii si lucrul in echipa

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

01.01.2016 - 28.02.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

01.01.2014 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Principalele activitati:
Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.
Pregateste marfurile pentru expedierea catre client
Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.
Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform catalogului.
Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare.
Verifica periodic stocurile din magazin
Conoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.
Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.
Manipuleaza marfa.
Prezinta oferta firmei la potentialii clienti
Vinde produsele firmei atat la clientii existenti cat si la posibili noi clienti.
Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.
Propune clientilor existenti noi comenzi .
RESPONSABILITATILE POSTULUI DE MUNCA
In raport cu alte persoane
- Coopereaza cu managerul, administratorul,
- Onestitate si confidentialitate in raport cu persoanele din interior si exterior cu care este in contact
- Raspunde la solicitarile superiorilor.
In raport cu aparatura si materialele utilizate
- Utilizeaza cu responsabilitate materialele si aparatura din dotare
- Anuntarea eventualelor defectiuni aparute
In raport cu sarcinile de munca
- Raspunde de buna relationare cu clientii existenti
- Raspunde de mentinerea unei bune evidente a incasarilor
In raport cu securitatea muncii
- Respectarea normelor de securitate in munca
- Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara si Instructiunile proprii de securitete a muncii.
Alte responsabilitati
- Respectarea programului de lucru

15.08.2011 - 15.03.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: client service - cashier

Responsabilitati:

ASIGURĂ GESTIONAREA OPERAŢIUNILOR DE CASA CONFORM LEGISLAŢIEI IN DOMENIU(şi sarcinile aferente):
- Asigură gestionarea operaţiunilor de casa
- Menţine în permanenţă plafonul de casă în conformitate cu legislaţia în vigoare
- Verifică documentele justificative decontate
- Întocmeşte registrul de casă în lei
- Incasarea facturilor numerar sau cu POS;
- Emiterea facturilor fiscale si chitantelor;
- Verificarea Registrului de casa si a banilor incasati;
- Ordonarea si arhivarea zilnica a documentelor gestionate;
- Pregatirea numerarului pentru trimiterea la banca;
- Crearea si mentinerea unui climat placut, in relatiile cu clienti

01.08.2010 - 01.07.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: specialist retentie - loyalizare

Responsabilitati:

- consiliere clienti;
- prelucrare comenzi;
- intretinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii firmei;
- realizarea de oferte, prezentari produse;
- activitati de promovare a produselor.
- evaluarea contului clientului si gasirea de solutii pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite;
- ofertarea clientilor in functie de necesitatilor lor care sa includa servicii de calitate;
- vanzare servicii de voce , internet mobil si device-uri;

12.09.2008 - 01.07.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: back office for consumer market

Responsabilitati:

Procesare Loyac ;
Schimbari/rezervari de numar;
Reemitere factura;
Reconectare dupa PD pt migrare la pre;
Schimbare de abonament;
Schimbare abonament din zi curenta;
Post2Pre pentru Incarcari gresite;
Listare apeluri prepaid;
Trimitere fax, etc.

14.08.2006 - 01.07.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: consultant relatii cu clientii

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor de la clientii companiei
- oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionala
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului
- inregistrarea in baza de date a discutiilor
- asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client
- respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabiliti

04.04.2005 - 01.07.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruiter

Responsabilitati:

- Derularea procesului de selectie (intern/extern): anunt, structura interviului, teste, situatii ipotetice, chestionare, feedback
- Organizarea si planificare desfasurarii proiectelor de recrutare si selectie
- Evaluarea si selectia candidatilor
- Implicarea simultana in mai multe proiecte de recrutare
- Identificarea canalelor de recrutare eficiente
- Obtinerea in permanenta de noi surse de identificare a candidatilor
- Crearea si actualizarea continua a bazei de date a candidatilor
- Raportarea lunara a indicatorilor de performanta a recrutarii si selectiei de personal

01.02.1988 - 01.09.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- asigura un flux informational eficient intre managerul companiei si departamente;
- organizeaza agenda zilnica de lucru a managerului general;
- organizeaza întalniri de afaceri;
- inregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegatii;
- inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) si distribuirea lor catre departamentele respective;
- mentinerea relatiilor cu furnizorii (papetarie, telefonie mobila, etc.);
- propune masuri de imbunatatire a activitatii administrative si implementeaza schimbarile aprobate de managerul general
- realizare de rapoarte si situatii, pregatire analize si prezentari;
- redactarea documentelor necesare;
- relationarea si comunicarea cu partenerii interni si externi;
- organizare evenimente, planificare calatorii, rezervari;
- sortarea si arhivarea zilnica a corespondentei;
- inregistrarea si evidenta documentelor;
- preluarea apelurilor telefonice si gestionarea lor.


Secretara
SERVICIUL DOCUMENTE SECRETE

- Clasificarea, arhivarea, inregistrarea documentatiei tehnice si tehnologice cu caracter
secret de stat;
- Tehnoredactarea documentatiei tehnice si tehnologice cu caracter secret de stat;
- Implementarea PIC I (Protectia Informatiilor Clasificate);
- Implementarea PIC II;
- Implementarea PIC III;
- Intocmirea si tehnoredactarea "Planului de Paza si Securitate"al obiectivului U.M. SC"Tohan" SA Zarnesti;
- Obtinerea de avize pentru accesul in sectoarele si obiectivele speciale;
- Obtinerea de avize pentru paza obiectivului (avize port arma);
- Pastrarea confidentialitatii datelor in functie de gradul de securitate;

Dactilograf
- Tehnoredactarea domentatiei tehnice si tehnologice cu caracter secret de stat;
- Primirea, inregistrarea, dactilografierea si predarea documentatiei tehnice si
tehnologice cu taracter secret de stat;

studii

 

Facultati:

2004 - prezent Facultate / Colegiu: Psihologie Pedagogie la Universitatea Spiru Haret din Brasov.

Premii

Calificari
Aug 2004: Curs de anteprenoriat (statutul firmelor, statutul I.M.M.-urilor) - InterComputerClass - Brasov 01.08.2004-01.12.2004 Curs management - InterComputerClass - Brasov 01.08.2004-01.12.2004 Curs contabilitate primara - InterComputerClass - Brasov 01.05.2000-15.08.2000 Curs operare P.C. - Word, Excel, Power Point - Scoala Hilda Brasov

Premii si Distinctii
Jun 2004: Atestate si premii 2007 - participari la anchete sociale de tip panel desfasurate n orasele Halchiu, Rupea si comuna Bran (operator de teren si prelucrarea datelor statistice rezultate din anchetele sociale - coordonata de Universitatea Spiru Haret) 2006 - diploma de participare la Sesiunea de Comunicari Stiintifice studentesti ,,PSIHOLOGIA SI PEDAGOGIA MILENIULUI III componentelor temperamentale" 2005 - diploma de participare la Sesiunea Anuala de Comunicari Stiintifice a studentilor, Universitatea ,,Lucian Blaga" din Sibiu, Facultatea de Stiinte , Catedra de Sociologie Etnologie 2005 - premiul I la Sesiunea de Comunicari Stiintifice Universitatea Spiru Haret, Facultatea Psihologie - Pedagogie - Brasov cu lucrarea de cercetare stiintifica colectiva ,,Ancheta sociala orasul Rupea " 2004 - mentiune la Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti Universitatea Spiru Haret, Facultatea Psihologie - Pedagogie - Brasov cu lucrarea ,,Arta si valoare la Lucian Blaga,

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close