Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.12.1995

obiectiv

 

Fiind o persoană dornica de munca si cunoastere, cu o dorinta permanenta de dezvoltare si socializare, obiectivul meu profesional este acela de-a lucra in vanzari intr-o companie aflata în dezvoltare si de-a contribui la cresterea cotei de piată a acesteia prin dezvoltarea mea profesională.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial/casier

Responsabilitati:

Responsabilitati lucrator comercial:
-asigurarea necesarului de marfă pe raft;
-ordonarea rafturillor după categorii de produse şi tipuri de produse;
-expunerea de mărfuri într-o manieră estetică, atrăgătoare şi uşor accesibilă clienţilor;
-adaptarea etichetellor şi afişelor în funcţie de cerinţele curente;
-înlocuirea etichetelor deteriorate cu altele noi având preţurile corespunzătoare;
-asigurarea şi menţinerea curăţeniei la locul de muncă;
-informarea clienţilor cu privire la marfa expusă.

Responsabilitati casier:
-incasarea banilor de la clienti;
-informarea clientilor despre produse si promotiile existente;
-promovarea produselor din magazin;
-rezolvarea tuturor incidentelor care se ivesc in relatia cu clientii;
-responsabil de gestiunea magazinului, atat monetar, marfa cat si mobilier si accesorii;

01.06.2014 - 30.09.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera/ospatar

Responsabilitati:

Responsabilitati receptionera:
-primirea clientilor si identificarea cerintelor acestora in vederea oferirii informaţiilor necesare; -repartizarea camerelor in functie de dorintele clientilor;
-promovarea serviciilor oferite clientilor;
-preluarea apelurilor telefonice, inregistrarea rezervarilor, selectarea şi furnizarea informaţiilor solicitate;
-primirea, inregistrarea şi depozitarea obiectele de valoare ale clientilor;
-eliberarea notelor de plată, a facturilor, încasarea contravalorii serviciilor si organizarea plecarii clientilor;
-medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
-stabilirea unor relatii optime cu clientii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
-tinerea evidentei clientilor in programul informatic de receptie hoteliera.
Responsabilitati ospatar:
-executa serviciul catre consumatori cu o comportare civilizata;
-intocmeste si raspunde de exactitatea bonurilor de marcaj, borderouri de încasare, monetar etc.;
-coordoneaza, îndruma si raspunde de activitatea ajutorului de ospatar cu care lucreaza;
-serveste consumatorii în ordinea sosirii în sala de servire;
-efectueaza operatii de debarasare;
-executa aranjarea meselor;
-participa cu întreaga formatie de serviciu la activitatea de pregatire a saloanelor pentru deschidere.

01.06.2013 - 31.08.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Responsabilitati receptionera:
-primirea clientilor si identificarea cerintelor acestora in vederea oferirii informaţiilor necesare; -repartizarea camerelor in functie de dorintele clientilor;
-promovarea serviciilor oferite clientilor;
-preluarea apelurilor telefonice, inregistrarea rezervarilor, selectarea şi furnizarea informaţiilor solicitate;
-primirea, inregistrarea şi depozitarea obiectele de valoare ale clientilor;
-eliberarea notelor de plată, a facturilor, încasarea contravalorii serviciilor si organizarea plecarii clientilor;
-medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
-stabilirea unor relatii optime cu clientii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
-tinerea evidentei clientilor in programul informatic de receptie hoteliera.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Scoala Postliceala: Asistent medical generalist la Scoala Postliceala Sanitara din Suceava.
2010 - 2014 Liceu: Stiintele naturii la Liceul Tehnologic "Oltea Doamna" din Dolhasca. Diploma de bacalaureat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close