Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.12.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc un loc de munca pe termen mediu si lung in o companie serioasa, care apreciaza angajatii - Experienta in munca de aproximativ 12 ani, ma ajuta sa ma adaptez usor in orice companie si sa pot demonstra cunostintele dobandite - Doresc sa activez in orice companie care detine un compartiment/department de achizitii sau logistica cu pozitii de middle sau top management

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii si logistica

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:
- Recrutarea personalului din subordine, participarea la interviuri si elaborarea ofertelor
de angajare si a fiselor de post.
- Evaluari anuale privind performanta personalului;
- Elaborarea si implementarea proceselor si a instructiunilor de lucru specifice compartimentului;
- Coordonarea activitatii de inventariere anuala a marfurilor din Depozitul Central, Depozite Regionale si Magazii Personale

Coordonarea activitatilor legate de:
o Mentinerea relatiilor cu furnizorii interni si externi de marfuri si servicii si negocierea conditiilor de colaborare.
o Identificarea de furnizori noi pentru dezvoltarea si imbunatatirea gamelor de produse comercializate aferente industriei de telecomunicatii
o Analiza comenzilor de marfa si lansarea lor catre furnizorii companiei
o Urmarirea comenzilor lansate si livrarea lor in conditii optime de transport si timp.
o Mentinerea legaturilor cu furnizorii de servicii de transport intern si international, urmarirea livrarilor si negocierea contractelor cu ei.
o Negocierea periodica a contractelor si conditiilor comerciale cu furnizorii de marfa si servicii
o Analiza lunara a stocurilor de marfa precum si a stocurilor fara miscare / cu miscare lenta.
o Identificarea rapida a unor posibilitati de lichidare a stocurilor fara miscare, propunerea de promotii, retur furnizori.
o Imbunatatirea performantelor privind coeficientii de rotatie a stocurilor.
o Mentinerea relatiilor cu autoritatile vamale precum si intocmirea documentatiei necesare privind importul de marfuri.
o Supravegherea fluxului de aprovizionare si livrare aferente Depozitului Central si a 20 de Magazii Zonale/Regionale

01.01.2011 - 31.08.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director achizitii si logistica

Responsabilitati:

▪ Principalele activităţi şi responsabilităţi:
- Elaborare si urmarire Bugete Anuale de cheltuieli pe Departament ;
- Elaborare, implementare Planul anual de Achizitii in conformitate cu Planul de vanzari ;
- Elaborarea si implementarea Achizitiilor strategice la nivel de companie;
- Recrutarea personalului din subordine, participarea la interviuri si elaborarea ofertelor
de angajare si a fiselor de post. Evaluari trimestriale privind performanta personalului;
- Elaborarea si implementarea proceselor si a instructiunilor de lucru specifice dep.;
- Efectuarea instructajelor pe linia de protectie si securitate in munca;
- Coordonarea activitatii de inventariere anuala a marfurilor;

- Coordonarea activitatii a trei compartimente: ACHIZITII, ADMINISTRATIV si DEPOZIT CENTRAL, activitati legate de:
o Analizarea furnizorilor existenti si identificarea de noi furnizori pentru introducerea
si mentinerea lor in lista furnizorilor acceptati, pe baza unor criterii stabilite.
o Mentinerea relatiilor cu furnizorii externi si interni de marfuri si servicii.
o Intocmirea, trimiterea si urmarirea comenzilor catre furnizorii de marfuri
o Verificarea confirmarilor de comanda, preturilor si a termenelor de livrare
o Urmarirea in permanenta a stocurilor de marfuri, analiza stocurilor, vitezei
de rotatie a stocului, propuneri pentru eliminarea stocurilor neperformante
o Mentinerea legaturilor cu companiile de transport int./ext.
o Declalarea bunurilor achizitionate din UE la I.N.S. prin platforma de Intrastat
o Aprovizionarea cu consumabile necesare desfasurarii activitatii departamentelor
o Intretinerea utilajelor existente in depozitele Schachermayer Romania
o Intretinere flota auto de aproximativ 40 de autoturisme,
o Negocierea si achizitionarea de auto noi, predari, returnari auto
o Mentinerea relatiilor cu furnizorii de autoturisme, servicii auto si accesorii,companii
de leasing si asigurari
o Urmarirea fluxurilor in depozite: receptionare, verificare si inregistrare marfuri in
si stemul de gestiune
o Ambalare, securizare si pregatire livrare marfuri catre clientii companiei la nivel
national si catre clientii filialei din Bulgaria

Realizari:
- Respectarea si incadrarea in Bugetele anuale de cheltuieli pe departament in valoare aproximativ 500.000 euro
- Economii anuale in valoare de 500.000 euro in negocierea contractelor de marfuri si 100.000 euro in negocierea contractelor de servicii

01.02.2007 - 31.12.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii

Responsabilitati:

▪ Principalele activităţi şi responsabilităţi:
Coordonarea activitatilor legate de:
o Mentinerea relatiilor cu furnizorii externi de marfuri si servicii din Europa si negocierea conditiilor de colaborare.
o Identificarea de furnizori noi pentru dezvoltarea si imbunatatirea gamelor de produse comercializate.
o Analiza comenzilor de marfa si lansarea lor catre furnizorii companiei
o Urmarirea comenzilor lansate si livrarea lor in conditii optime de transport si timp.
o Mentinerea legaturilor cu furnizorii de servicii de transport intern si international, urmarirea livrarilor si negocierea contractelor cu ei.
o Negocierea periodica a contractelor si conditiilor comerciale cu furnizorii de marfa si servicii
o Analiza lunara a stocurilor de marfa precum si a stocurilor fara miscare / cu miscare lenta.
o Identificarea rapida a unor posibilitati de lichidare a stocurilor fara miscare, propunerea de promotii, retur furnizori.
o Imbunatatirea performantelor privind coeficientii de rotatie a stocurilor.
o Intocmire si calculul preturilor de intrare
o Mentinerea relatiilor cu autoritatile vamale precum si intocmirea documentatiei necesare privind exportul si importul de marfuri.

Realizari:
- Implementarea in 2008 pentru filiala din Romania, a sistemului de operare SAP, a modulelor de achizitii si vanzari: MM si SD.
- Idenitifcarea unor furnizori de marfuri, care au dus la cresterea business-ului companiei si au fidelizat clientii, datorita calitatii produselor .

01.04.2004 - 28.02.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

▪ Principalele activităţi şi responsabilităţi:
Coordonarea urmatoarelor activitati:
o Incheierea si negocierea contractelor cu principalii furnizori din domeniu
o Aprovizionarea Depozitului Central si al retelei proprii de magazine (13 magazine Bucuresti)
o Diversificarea gamelor de produse in functie de cerintele pietei
o Analizarea stocurilor de marfa si a rulajelor lunare; Efectuarea de promotii si lichidari pentru produsele cu rulaj mic, pentru lichidarea stocurilor
o Prospectarea pietei de profil pentru identificarea produselor noi, avand potential de
implementare in cadrul retelei de magazine
o Participarea in cadrul comisiilor de inventariere privind inventarele periodice si anuale ale retelei de magazine si a depozitului central

Realizari:
- Negocierea profitabila a contractelor cu furnizorii de profil, pentru deschiderea unui
Complex Comercial de aproximativ 2000 MP, in valoare de 1.000.000 euro

01.10.2003 - 31.03.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: market developer

Responsabilitati:

▪ Principalele activităţi şi responsabilităţi:
o Identificarea clientilor noi si prezentarea produselor companiei
o Fidelizarea clientilor actuali si analzarea strategiilor privind dezvoltarea businessului
o Promovarea produselor companiei prin diferite canale de marketing
o Incasarea soldurilor restante de la clienti

Realizari: -Negocierea profitabila si semnarea intr-o singura luna a 40 de noi contracte de colaborare

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: RELATII PUBLICE IN MARKETING la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: MARKETING SI COMERT EXTERIOR la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din BUCURESTI.
1995 - 1999 Liceu: INFORMATICA la LICEUL TEORETIC SFANTUL NICOLAE din GHEORGHENI.

Premii

Traininguri
Jan 2014 - Jun 2014: Curs Management & Leadeship

Proiecte
Jun 2009 - Dec 2013: Implementare Sistem SAP, Modul MM si SD
Implementarea pentru filiala din Romania, a sistemului SAP modul achizitii si vanzari
Scolarizare personal pentru cele doua module

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close