 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 03.07.1975 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:09.10.2007
|
|
obiectiv | |
|
Doresc angajarea intr-o firma de succes.
Beneficii: Tichete de masa, asistenta medicala clinica privata. Tip job: Full time Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
26.03.2008 - 01.03.2013 Departament: arhitectura / design interior Titlu Job: manager financiar Responsabilitati: - Evaluarea periodica a activitatii salariaţilor din subordine.
- Negocierea şi concilierea situaţiilor conflictuale apărute in relaţiile interpersonale.
- Propunerii recompensarea/sancţionarea personalului din subordine conform normativelor interne.
- Aprobărea planificarii concediilor de odihnă pentru angajaţii din subordine.
- Asigurarea respectarii normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine.
- Coordonarea eficientă a personalului din subordine.
- Utilarea corespunzătoare a subordonaţilor cu echipamentele şi consumabilele necesare.
- Calitatea pregătirii profesionale a angajaţilor din subordine.
- Imbunătăţirea calităţii pregătirii sale profesionale şi de specialitate prin mijloace proprii şi/sau prin participarea la formele de pregătire şi perfecţionare mijlocite de firmă.
- Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor legate de firmă.
- Utilizarea şi păstrarea in bune condiţii a documentelor cu regim special.
- Verificarea modului de utilizare a echipamentelor, consumabilelor şi actelor folosite in firmă.
- Respectărea prevederile normativelor interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său.
- Adoptărea un comportament in măsură să promoveze imaginea firmei.
- Implicarea in vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma.
- Urmarirea derularii contractelor si verificarea respectarii termenelor.
Departamentul licitatii:
- Verificarea sitelurilor de licitatii pentru a gasi ceea ce ne defineste.
- Pregatirea documentatiei de licitatie;
- Verificarea si obtinerea lamuririlor privitoare la lucruri neclare.
- Coordonarea realizarii doc. de licitatii(parti scrise, desenate, avize, etc). |
|
10.08.2003 - 26.03.2008 Departament: vanzari Titlu Job: sef tura trezor - case -serviciu clientii Responsabilitati: Activitati privind trezorul magazinului:
- Coordonarea activitatii zilnice a echipei formate din 24 de oamenii;
- Verificarea situatia financiare a casierilor privind mijloacelor de plata (cash, tichete de masa, o.p., credite, vanzari la termen, chitantelor card);
- Calcularea cifrei de afaceri pe magazin si per casier/pe un anumit interval al zilei sau pentru toata ziua;
- Pregatirea fondurilor de casa;
- Raportari privind diferentele aparute la casieri;
- Trimiterea tichetelor de masa la firmele emitente;
- Totalizarea baniilor din vanzari si trimiterea la banca intocmindu-se documentatia necesara predarii acestora catre reprezentanti firmei de transport numerar, aici este practic o parte din creierul magazinului.
- Verificarea respectarii procedurii prin aplicarea programului intern ESAP.
Sarcini privind coordonarea liniei caselor de marcat:
- Rezolvarea situatiei conflictuale aparute;
- Rezolvarea sesizarilor venite din partea clientilor sau a tertilor;
- Responsabilitate privind securitatea muncii;
- Evaluari periodice, plannigurile casierilor, planificarea pauzelor, anularea produselor; - Verificarea ordinelor de plata precum si a vanzarilor la termen.
Sarcini pentru Serviciul clienti:
- Acordul privind returul produselor;
- Verificarea si aprobarea dispozitiilor de plata privind returul produselor;
- Solutionarea reclamatiilor.
O alta sarcina importanta o reprezenta interviul privind angajarea noilor casieri precum si trainingul acestora. Realizari: La angajarea mea in firma Cora locul de munca pentru care am optat a fost operator case de marcat, dar dupa o scurta pregatire care s-a facut pentru acel post inainte de deschiderea magazinul am fost aleasa din 350 de persoane pentru functia de sef de tura.
Am reusit sa inteleg procedura foarte repede devenind astfel o persoana care a ajutat cu multa daruire si pe ceilati colegii sa se integreze mai usor. |
|
15.03.2000 - 18.07.2003 Departament: vanzari Titlu Job: manager Responsabilitati: Organizarea si coordonarea activitatii magazinului inclusiv a personalului din subordine format din 10 persoane. Urmarirea fluxului de lucru (stocuri, comenzi, intrari, iesiri). Dezvoltarea permanenta a ofertei comerciale. Asigurarea satisfactiei clientului din cadrul pietei, responsabilizarea rezultatelor aflate in segmentul meu (c.a, rentabilitatea), asigurarea calitatii produselor de pe raft (din magazin), realizarea rapoartelor si analizelor. Responsabilitatea in relatia cu autoritatiile si colaboratori directi (furnizori, inspectia sanitara ). Verificarea situatiei financiare a caselor de marcat, planificarea programului de lucru (conform unei planexe), participarea la inventare, rezolvarea problemelor aparute din nemultumirile clientilor . Realizari: Am crescut cifra de afaceri cu 150% prin introducerea unor articole noi, cerute de clienti si altor articole aflate ca si domeniul de activitate, dar neexistente in stoc. acest loc de munca a reprezentat ptr. mine un loc excelent, o opotunitate de a folosi pregatirea si experienta acumulata de-a lungul timpului. |
|
20.07.1995 - 23.02.2000 Departament: vanzari Titlu Job: sef magazin Responsabilitati: Comandarea marfurilor, achitarea facturilor la furnizori, verificarea situatiei financiare zilnice, coordonarea activitatii personalului, contabilitatea primara, participarea la inventar si la procesul de vanzare. Realizari: Am condus un colectiv de 5 persoane am marit c.a. cu 185% . Am plecat de la acest loc de munca deoarece punctul de lucru s-a desfintat, dar cu multumirile presedintelui firmei pentru activitatea depusa. |
|
20.08.1986 - 14.05.1995 Departament: vanzari Titlu Job: vanzator ,casier,gestionar |
| studii | |
|
Facultati: - Universitatea Spiru Haret -Facultatea de Finante-Banci licentiata in stiinte economice- financiare.
- Liceul economic si de drept administrativ nr. 3 - profil economic Activitati extracurriculare - Integritate anatomofuncţională
- Inteligenţă de nivel superior
- Atenţie concentrată şi distributivă
- Flexibilitate mentală
- Iniţiativă
- Spirit organizatoric
- Echilibru emoţional
- Capacitate de a evalua şi a lua decizii
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenţă mare la stres
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă in exprimare
- Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE:
-realista, sociala, intreprinzătore
(caracteristici: uşurinţă in manipularea fizică şi ordonarea obiectelor in mediul profesional, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea şi dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea şi controlul oamenilor, ambiţie, incredere in sine, activism, energie, fluenţă verbală). Premii Programare PC- contabilitate asistat calculator
- secretariat,birotica
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): italiană(mediu,mediu,mediu) engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|