Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.12.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.02.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice

Salariu: nespecificat

Beneficii: -Sa lucrez intr-un mediu profesionist si in care sa imi pot dezvolta aptitudinile si abilitatile - Sa am un salariu motivant

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti

Responsabilitati:

Iniţierea, întreţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii retail, sub aspectul activităţii de
vânzare combinată a tuturor produselor şi serviciilor băncii din sfera retail;
Colectarea documentaţiei, propunerea spre analiza şi aprobare precum şi monitorizarea creditelor retail
Calitatea de Manager Relatii Clienti, solicită atitudini de manager, dar şi de comunicare, interrelaţionare, munca în echipă, perseverenţă, creativitate, adaptabilitate, aptitudini dobândite, în general, de-a lungul anilor, atât în perioada de educaţie şi formare, cât şi în
perioada derulării activităţii în Banca Transilvania.

01.12.2014 - 28.02.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

Ofera informatii si consultanta completa si complexa clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite, inclusiv la produse de retail, cu precadere carduri
Administrarea activităţii curente, fiind responsabil în aceeaşi măsura pentru vânzări, operaţiuni, creditare, managementul riscului.
Preia documentatia de deschidere de cont sau actele de modificare de la Client, verifica continutul si opereaza deschiderea de cont in cazul persoanelor fizice sau juridice
Asigura interfata cu Clientul prin preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor (instrumente de credit, instrumente de debit, cereri de eliberare -certificare-pierdere-furt-distrugere-anulare file CEC, licitatii valutare, OPH-uri etc)

01.02.2013 - 30.11.2014

Departament: banci

Titlu Job: casier/ofiter front office

Responsabilitati:

Asigura interfata cu clientul prin preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor
-Inregistreaza tranzactiile in sistem, semneaza, dateaza si stampileaza documentul
-Ofera informatii si consultanta completa si complexa clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite, inclusiv la produse de retail, cu precadere carduri
-Efectueaza depuneri si retrageri de numerar in/din contul clientilor persoane fizice si juridice
-Rezolva eficient si rapid problemele curente ale clientilor
-Incaseaza pentru clientii speciali sumele aferente serviciilor furnizate de catre acestia
-Efectueaza operatiuni de schimb valutar

02.09.2012 - 01.12.2012

Departament: imobiliare

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

-intermediere intre vanzator si cumparator sau intre proprietar si chirias;
-creare unei baze de date de vanzatori;
-identificarea persoanelor care doresc sa faca achizitii imobiliare;
-gasirea de nise pe piata pentru dezvoltarea de parteneriate;
-promovarea ofertelor pentru potentialii clienti;
-atingerea targetului lunar de contracte;
-consilierea clientilor si ajutor la intocmirea dosarului de finantare

Realizari:

Indeplinirea targetelor de conventii si incasari lunare

01.09.2011 - 01.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi
- Raspunde de valabilitatea produselor expuse
- Raspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi)
- Raspunde de conditiile de igiena a marfii
- Raspunde de informarea clientilor
- Raspunde de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientului
- Raspunde de supravegherea raioanelor
- Informeaza superiorii cu privire la vanzarile din raioane
- Identifica acele produse care nu se vand si raporteaza Asistentului Manager pentru masuri adecvate
- Respecta instructiunile verbale si scrise date de superiori

Realizari:

- In urma consilierii clientilor am realizat vanzari de minimum 500 RON zilnic

01.10.2010 - 31.12.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

-planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, circuite, programe de week-end pentru grupuri sau turisti individuali);
-vanzarea de pachete turistice in tara (rezervari de bilete, incasarea si urmarirea platilor);
-promovarea programelor, ofertelor si pachetelor turistice ale agentiei catre clienti;
-participarea la organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale;
-revanzarea programelor oferite de alte agentii;
-activitate de teren in scopul promovarii ofertelor turistice in cadrul scolilor, liceelor si a diferitelor intreprinderi
vanzarea unor pachete turistice precum "Viena-Capitala imperiala" si "Circuitul Praga-Bratislava" unui numar mare de clienti

01.08.2009 - 01.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

-comunicarea cu clientii magazinului
-se ocupa de estimarea lunara a necesarului de marfa a depozitului de care apartine;
-mentine relatia cu clientii actuali rezolvand orice problema apare in activitatea comerciala cu acestia;
-identifica permanent nevoile acestora si ofera solutii eficiente pentru satisfacerea acestor nevoi.

Realizari:

am implementat noi mijloace de promovare a marfii prin flyere, afise fapt ce a dus la o crestere a vanzarilor in perioada urmatoare

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor la UNIVERSITATEA BABES BOLYAI din CLUJ NAPOCA. SPECIALIZAREA Administrarea Afacerilor in Turism, Comert si Servicii
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor la UNIVERSITATEA BABES BOLYAI din CLUJ NAPOCA. SPECIALIZAREA Economia Comertului, Turismului si Serviciilor

Premii

Hobby-uri
DANSURI POPULARE, DANSURI LATINO



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close