de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.07.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.09.2002

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Marketing Manager / Manager / Team Leader

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Turism / Hotel staff, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2012 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketer si sales specialist

Responsabilitati:

Scopul general al postului:
Atragere de venituri din reclama si inchiriere reclama si spatii publicitare si comerciale.
Creare, implementare și monitorizare strategii și campanii de marketing.

CONCRET:
● Crestere venituri marketing prin Advertising Sales:

- prospectarea pietei nationale, dar si din Republica Moldova pentru contractarea spatiilor de reclama si comerciale din Ansamblul Urbanistic Palas Iasi
- Indicatoarele rutiere pentru turisti din Iasi si imprejurimi (peste 100 panouri rutiere montate) – realizare proiect, obtinere acorduri de la Directia Nationala de Drumuri si Poduri si Consiliu Local, urmarirea productiei si monitorizarea montajului conform planului
- negocierea si contractarea artistilor nationali si internationali pentru evenimentele mari din Palas Iasi
- atragere de sponsori pentru optimizarea bugetelor de cheltuieli ale inaugurarii Palas Iasi, dar si ale tuturor evenimentelor Palas (de la cazare, pana la transport, mese si chiar onorarii ale artistilor)
- atragere de caravane auto si contractarea acestora
- realizarea de planuri de marketing si crestere a cifrei de afacere pentru chiriasii mall-ului (din intreg mixul de profile)
- organizarea promovarii mall-ului în oraş şi în regiune (inclusiv Republica Moldova) prin distribuirea de pliane/flyere, panouri stradale, campanii radio, presa locala, branding taxi-uri si alte mijloace
- informarea chiriaşilor mall-ului despre posibilităţile de promovare şi despre evenimentele şi campaniile de marketing
- negocierea si contractarea clienţilor, partenerilor şi solicitanţilor externi în vederea închirierii de spaţii publicitare
- prospectarea piaţei pentru a găsi cele mai bune oferte de colaborare pentru proiectele de marketing întreprinse
- monitorizarea acţiunilor din piaţă ale concurenţei
- extinderea in permanenta a bazei de date cu clienti care achizitioneaza reclama si spatii publicitare si comerciale.

● Financiar:

- atragere de sponsori si parteneri pentru evenimentele de marketing
- intocmirea bugetului si a documentatiei specifice: referate, dispoziţii de plată şi deconturi de cheltuieli, incadrarea facturilor pe cheltuieli de buget pentru campaniile şi evenimentele de marketing
- realizarea bugetului anual alaturi de echipa
- monitorizarea in permanenta a traficului si a vanzarilor retailerilor din proiectele Iulius Group (Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava).

● Entertainment:

- organizare campaniilor de marketing şi a evenimentelor speciale în vederea creşterii fluxului de clienţi şi a promovării imaginii Palas Mall
- organizarea evenimentului de Grand Opening Palas Iasi in cele 4 zile de spectacole si actiuni (inclusiv cocktailul general al deschiderii)
- organizarea si implementarea campaniilor pentru doborare a doua recorduri mondiale: "Cele mai multe lampioane lansate in acelasi timp" si "Cei mai multi spiridusi in acelasi loc + moment sincron"
- Speaker si moderator pentru evenimentele din Iulius Mall si Palas Mall, pentru extrageri şi concursuri în cadrul mall-ului şi în alte locatii
- organizarea activităţii de sampling, crearea conceptului costumatiilor promoterilor si formularea discursurilor si a mesajelor de abordare a clientilor in campanii si evenimente, in mall si in oras
- coordonarea caravanelor de promoteri in intreg Nord-Estul Romaniei, plus Republica Moldova
- pregatirea documentatiei specifice pentru fiecare caravana (avize, taxe primarii regiune, taxe sonorizare si altele)
- organizare de evenimente speciale, neconventionale in parcarea subterana, in parcul Palas, pe patinoar, in spatii aflate in amenajare, pe acoperis, s.a
- orgazinare de evenimente fashion cu nume rezonante din domeniu
- organizare de evenimente si spectacole pentru copii
- sustinerea ideii de concept cosmopolit a Palas-ului prin campanii specifice, precum Ziua Internationala a Cafelei cu spectacole in rafala in toate cafenelele si restaurantele intr-o singura seara plus realizarea a celui mai mare mozaic din pahare cu lapte si cafea, apoi doar din boabe de cafea, Ziua Americii, Ziua Zambetului, Festivalul de muzica mecanica s.a.
- organizare de competiti sportive
- intocmire de rapoarte pentru impactul evenimentelor şi campaniilor de marketing.

01.01.2012 - 30.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: leasing manager ubc

Responsabilitati:

Prospectarea pietei si negocierea contractelor pentru locatiile office din Palas Mall alaturi de echipa.
Monitorizarea santierului si evaluarea perioadei de inaugurarea a noilor spatii pentru implementarea planului de "New Opening"
Acordarea pachetelor de promovare de Bun venit, realizarea conceptelor de promovare a inaugurarii, urmarirea realizarii printurilor si montajul materialelor cu echipele specializate in domeniu.

01.03.2011 - prezent

Departament: management

Titlu Job: estate sales specialist

Responsabilitati:

● DEZVOLTARE si EXTINDERE:
- cautarea in permanenta a noi oportunitati de dezvoltare a companiilor grupului; planuri de extindere si dezvoltare a activitatii in noi piete si domenii

● TRANZACTII IMOBILIARE:
- verificarea documentatiei cadastrale, pregatirea ofertelor si promovarea imobilelor pentru ofertare si vanzare
- obtinerea cerificatelor de urbanism si a altor documentatii pentru realizarea tranzactiilor
- vizionarea in teren, negocierea si contractarea imobilelor
- permamenta urmarire a tendintelor preturilor si a pietei

Experienta ESTATE SALES SPECIALIST in cifre:
- 3 milioane de euro (aprox) - valoarea generala a imobilelor ofertate ;
- 1 milion de euro - valoarea tranzactiilor realizate;
- 1.590 - numarul total al clientilor cu care am negociat;

01.01.2008 - 31.05.2012

Departament: marketing

Titlu Job: marketer

Responsabilitati:

Scopul general al postului:
Implementare și monitorizare a strategiilor și campaniilor de marketing la nivelul companiei.
CONCRET:
- organizare şi participare activa la campaniile de marketing şi a evenimentelor speciale în vederea creşterii fluxului de clienţi şi a promovării imaginii Iulius Mall
- prezintarea catre chiriaşii mall-ului (din intreg mixul de profile) a modalităţilor de promovare, urmata de implementarea acestora
- organizarea promovarii Mall-ului în oraş şi în regiune (inclusiv Republica Moldova) prin campanii de flyering targetat, panouri stradale, radio, presa locala, online
- organizarea activităţi de sampling şi hosting în cadrul evenimentelor companiei
- realizarea costumatiilor de hosting/sampling si sustinere de sesiuni de training a personalului in raport cu tematica si tipul campaniei de marketing
- intocmire de rapoarte pentru impactul evenimentelor şi campaniilor de marketing
- informarea chiriaşilor mall-ului despre posibilităţile de promovare şi despre evenimentele şi campaniile de marketing
- negocierea si contractarea clienţilor, partenerilor şi solicitanţilor externi în vederea închirierii de spaţii publicitare si comerciale
- prospectarea pieţei pentru a găsi cele mai bune oferte de colaborare pentru proiectele de marketing întreprinse
- atragere de sponsori si parteneri pentru evenimentele de marketing
- crearea sau achizitionarea de costumatii pentru vanzatorii magazinelor si angajatii mall-ului si obiecte promoţionale
- intocmirea bugetului si a documentatiei specifice: referate, dispoziţii de plată şi deconturi de cheltuieli, incadrarea facturilor pe cheltuieli de buget pentru campaniile şi evenimentele de marketing
- intocmirea fişelor de analiză a mixului de promovare a magazinelor şi a raportului de atragere sponsori
- intocmirea periodica a rapoartelor de activitate
- realizarea bugetului anual alaturi de echipa
- monitorizarea centralizarii si stocarii taloanelor pentru operarea bazei de date a clienţilor Iulius Mall si expedierea newsletterelor
- prezintarea si moderarea evenimentelor la scenă, extrageri şi concursuri în cadrul mall-ului şi în afara acestuia
- monitorizarea acţiunilor din piaţă ale concurenţei

01.05.2007 - 31.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: leasing manager

Responsabilitati:

Program bine targetat de prospectare si contractare a clientilor din regiunea de Nord Est a Romaniei pentru Iulius Mall Iasi si din Vest, dar si din Ungaria pentru Iulius Mall Timisoara. Pregatirea documentatiei, monitoriarea santierului, a inaugurarii si servicii post inaugurare complexe (de la amenajarea magazinelor si discutia vanzatorilor cu clientii pana la situatia vanzarilor si a traficului de clienti)

01.03.2006 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: commercial manager

Responsabilitati:

Scopul general al postului:
Identificarea si atragerea de clienti noi, respectiv coordonarea flotei auto apartinand companiei, sau tertilor colaboratori
CONCRET:
- implenentarea de campanii pentru cresterea bazei de clienti si a vanzarilor prin promovare in media locala si in zonele cu potential pentru domeniu contructiilor
- coordonarea si monitorizarea permanenta a flotei de masini si utilaje
- coordonarea personalului implicat in demersul activitatii
- optimizarea permanenta a parametrilor de functionare a fluxului de masini de aprovizionare cu cele de distributie catre beneficiari
- negocierea intereselor firmei in relatiile cu partenerii, finantatorii, clientii
- monitorizarea incasarilor
- activiti de H.R.

01.03.2004 - 31.08.2006

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: specialist vanzari

Responsabilitati:

Scopul general al postului:
Abordarea pietei de masini de lux din regiunea de Nord Est a Romaniei, contractarea si gestionarea clientilor
CONCRET:
- crearea unei baze valoroase de clienti regionali, atat din prospectare, cat si din caravanele auto organizate in principalele orase
- negocierea si contractarea autoturismelor vandute prin formele de finantare agreate impreuna cu clientii

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Management in comert, servicii si turism la Universitatea Petre Andrei Iasi din Iasi. In timpul fatultatii am avut publicatii in carti de specialitate din domeniile comunicare si management.
Am dezvoltat proiecte personale de succes si m-am inscris voluntar la activitati de practica pentru experienta

Premii

Proiecte
Apr 2015 - Apr 2015: Replantam Zaviul Copilariei - Proiect Impadurire
B.O. citate comunicat presa:
"Un proiect care a inceput pe o retea de socializare si a crescut de la o zi la alta depasind hotarele locului si granitele tarii."
"Nu doar impadurirea este singurul mare castig al zonei, ci si regasirea valorilor proprii si a localnicilor"
May 2010 - May 2010: Caravana Fashion TV 2010 si cel mai mare concurs de Modeling din Moldova
A fost un proiect la care am lucrat singur si am avut succes, atragand public din intreaga Regiune de Nord-Est a Romaniei.
Special guest: Catalin Botezatu si Mihai Albu
link: http://www.iasi4u.ro/caravana-fashion-tv-la-iulius-mall-iasi-6-mai-2010/
Nov 2009 - Nov 2009: 2009 - Extindere Iulius Mall Timisoara. Dublarea suprafetei
Realizarea programului de promovare, alaturi de echipa.

Campanie regionala de promovare, evenimentele de inagurare, conferinta de presa, cocktailul inaugural.

Link presa: http://m.ziare.com/casa/iulius-mall-timisoara-se-mareste-923935
Nov 2008 - Nov 2008: Inaugurare Iulius Mall Suceava
Participare la organizarea inaugurarii Iulius Mall Suceava, precum: campania de promovare, evenimentele de inagurare, cocktailul inaugural.
Certificari
Mar 2004 - Aug 2006: Cursuri de negociere, comunicare in vanzari produse de lux



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close