Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.05.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc să mă afirm pe plan profesional, să lucrez într-o companie multinatională sau firmă românească în ascensiune unde sa-mi pot utiliza la maxim cunostintele si experienta acumulate, unde sa am o perspectiva de inaintare in cariera

Salariu: nespecificat

Beneficii: autoturism

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Management

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager achiziții & vanzari

Responsabilitati:

- negocierea contractelor si a preturilor cu furnizorii de produse petroliere (bitum, motorina, combustibil termic lichid, pacura)
- negocierea contractelor si a preturilor cu transportatorii de produse petroliere
- emiterea comenzilor si urmărirea acestora pana la efectuarea livrării la client
- urmărirea soldurilor furnizorilor negocierea si efectuarea plăților la furnizori
- urmărirea îndeaproape a stocurilor din cele 2 statii de alimentare ale companiei in vederea menținerii în permanență a unui nivel minim al acestora
- administrarea unui portofoliu vast de clienti ce alimentează in stațiile noastre sau la care le livram motorină vrac direct in bazinele lor
- aducerea unor clienți noi, lucru foarte dificil de realizat in acest domeniu
- diferite sarcini de ordin administrativ din care amintesc: initierea si supervizarea unor lucrari de mentenanță in stațiile de alimentare; deschiderea unui nou punct de lucru - gestionarea acestuia de la a la z; urmărirea si gestionarea personalului de la statiile de alimentare;

01.03.2012 - 31.07.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

- organizarea si supervizarea activitatii departamentului de achizitii, departament suport pentru toate cele 4 firme din grupul Selina: Selina, Trameco, Drum Asfalt si Eurologistic;
- elaborarea politicilor a procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
- negocirea comenzilor si a contractelor cu furnizorii pentru a obtine cele mai avantajoase conditii de plata, livrare si pret.
- relationarea cu directorii celorlalte departamente suport si de productie pentru solutionarea problemelor comune la nivel de grup;
- realizarea analizelor si rapoartelor solicitate de conducerea grupului;
- implicarea in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza compania;
- elaborarea de propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
- conducerea si coordonarea unei echipe de 10 persoane
Recomandare - Rus Beneamin - Administrator Selina Grup
Beneficii - Smartphone, Laptop, Autoturism, Bonuri de masa

01.03.2011 - 01.03.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu achizitii

Responsabilitati:

- preluarea necesarelor de materiale de la inginerii sefi sau managerii de proiect
- transmiterea cererilor de oferta catre furnizorii agreati si eventual catre altii noi
- intocmirea dosarelor de comanda conform procedurii de achizitii interne
- negocierea preturilor cu furnizorii
- incheierea contractelor cu furnizorii, negocierea conditiilor comerciale
- prospectarea pietei prin identificarea de noi furnizori
- urmarirea facturilor, a preturilor si respectarea termenelor contractuale
Recomandare - fost superior direct Fetean George - Director Ofertare
Beneficii - masina de serviciu, bonuri de masa

01.05.2003 - 31.03.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

- intretinerea relatiilor cu furnizorii
- negocierea contractelor si preturilor cu furnizori vechi si noi
- studierea stocurilor si aprovizionarea celor 9 magazine din tara
- stabilirea preturilor de vanzare cu amanuntul si a celor de distributie
- initierea promotiilor si supravegherea activitatii magazinelor
- urmarirea preturilor concurentei

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea de Vest din Timisoara.

1994 - 1998 Liceu: Informatica la Liceul teoretic "Aurel Lazar" din Oradea.

Premii

Calificari
May 2014: Manager de proiect

Traininguri
Apr 2013 - Apr 2013: Abilitati de Negociere

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close