de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.06.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.09.2000

obiectiv

 

Un foarte bun conducator intr-un departament de import-export, prin imbunatatirea cunostintelor castigate in domeniul comertului international

Salariu: nespecificat

Beneficii: masina de serviciu, telefon

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 14.03.2011

experienta profesionala

 

01.04.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

-managementul tuturor comoditatilor achizitionate de Rolem pentru cele 3 fabrici ale societatii, (societate ce are aproximativ 1200 angajati) adica: materii prime, auxiliare, consumabile, servicii, utilitati, utilaje, echipamente, ceea ce inseamna o valoare totala achizitionata de aproximativ 35 mil eur/an;
-implementarea strategiilor si a politicilor de achizitie ale companiei;
-urmarirea si monitoarizarea tuturor obiectivelor si indicatorilor firmei: economii, optimizari,strategii, politici;
-cercetare de piata si implementarea furnizorilor alternativi cu respectarea procedurilor din industria automotive;
-identificarea si dezvoltarea conceptelor si solutiilor pentru imbunatatirea activitatii echipei pe care o conduc;
-managementul tuturor activitatilor specifice achizitiilor aferente inchirerii unei hale de productie de 7000 mp in anul 2012, precum si activitatile care sunt necesare pentru constructia a inca doua noi hale de productie, adica: o hala de 10.000 mp in Parcul Olympian din Cristian, hala care a fost receptionata in Iulie 2016, precum si o hala de 16.000 mp construita in Parcul ICCO-Ghimbav, hala ce a fost receptionata in Ianuarie 2017. Activitatile principale: coordonarea licitatiilor, selectia furnizorilor,negocierea contractelor, implementare, derularea contractelor si a activitatilor conexe privind utilitatile cladirilor si ale echipamentelor. Valoarea estimativa a celor trei contracte este de 33 mil. eur;
-managementul proiectelor noi pentru comoditatile alocate Rolem;

Cateva realizari relevante:
- am repornit colaborarea cu un furnizor important de materii prime din Germania si astfel s-a evitat plata unei penalitati de 1,6 mil eur catre clientul Daimler;
- coordonarea proiectului de obtinere a ajutorului de stat pentru noua fabrica din Parcul ICCO, documentatie care , sub coordonarea mea, s-a finalizat intr-un termen record de 3 luni. In mod normal, astfel de lucrari au un timp normal de executie de 1 an;
- suplimentar activitatilor din fisa postului, am coordonat timp de 3 ani activitatea de negociere si comandare a tuturor cererilor aprobate in sistem in numele si pentru fabrica de la sediul central din Bruchsal, Germania. Valoarea anuala a acestor comenzi pentru Germania se ridica la o medie de aproximativ 3 mil. eur;
-am reusit sa reduc cu 50% valoarea utilitatilor necesare echipamentelor pentru noua hala din parcul ICCO. Economia obtinuta este de 1,8 mil. eur;

01.07.2010 - 30.04.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: manager logistica si achizitii (full time)

Responsabilitati:

-Identificarea, optimizarea si implementarea strategiilor si politicii de aprovizionare a firmei;
-asigurarea necesarului de materii prime , materiale si servicii cu respectarea cerintelor firmei privind planul de economii, precum si a cerintelor de calitate si de livrare;
-urmarirea comenzilor si contractelor,monitorizarea indicatorilor de proces si a obiectivelor firmei;
-coordonarea activitatii de programare a productiei si de livrare catre clientii interni si externi in conditiile agreate;
-permanenta analiza a pietei pentru identificarea de noi materii prime si furnizori, cu scopul de a reduce costurile si de a imbunatati calitatea.

Realizari:
-Prin optimizarea procesului de productie am redus stocul de otel (materia prima ce reprezinta 90% din totalul materialelor achizitionate) cu 38% in 2 luni. Impactul estimativ anual: 600.000 eur;
-am redus pretul tuturor materialelor cu o medie de 7%;
-implementarea sistemului Kanban;

01.03.2008 - 30.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: product manager

Responsabilitati:

-Initierea afacerii de livrare a usilor de provenienta austriaca si germana catre diverse firme si institutii din Romania, cum ar fi: blocuri ANL din Constanta, Universitatea Politehnica din Timisoara, diverse blocuri din Brasov si Cluj;
-participarea la diverse licitatii pentru vanzare usi in toate cele 5 filiale din Romania: Brasov, Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara;
-coordonarea derularii contractelor de achizitie si de vanzare usi in toate cele 5 filiale ale firmei Holver , impreuna cu echipele locale de vanzari;

masina, telefon serviciu, bonuri de masa

01.09.2006 - 29.02.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu achizitii

Responsabilitati:

-Coordonarea intregului proces de achizitionare a componentelor necesare productiei conform procedurilor si strategiei firmei;
-Am urmarit si coordonat optimizarea stocurilor si recuperarea costurilor suplimentare aparute in cadrul procesului de aprovizionare
-Am indeplinit functia de ''Change Administrator'' si am coordonat procesul de implementare in productie a reperelor noi;

Realizari:
-In perioada in care am coordonat acest serviciu nivelul stocului s-a redus cu aprox. 10% ;
-S-au implementat cu succes in productie, fara costuri suplimentare , toate reperele noi indicate de sediul central;
- A crescut eficienta echipei conduse de mine prin foarte buna organizare a activitatilor.

Dl. Razvan Urdea- Director de Productie
-bonuri de masa

01.02.2001 - 31.08.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: ecomonist export / import

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatilor de import substante chimice, constand in: negocierea, incheierea si urmarirea contractelor de import, a acreditivelor irevocabile, precum si cooperarea cu autoritatile pentru indeplinirea cerintelor legale : licente de import, aprobari de la diverse ministere si de la Comisia Antidrog din Bucuresti, vamuirea produselor importate;
-Urmarirea strategiei de reducere a preturilor prin negocieri, gasirea si implementarea unor produse alternative sau a unor furnizori alternativi, ca urmare a cercetarii pietei internationale de profil;
-Participarea la licitatii internationale , negocierea si managementul unui contract de 5 mil de eur/an pentru exportul de cabluri , contract incheiat cu firma Armentel-Armenia, cu toate activitatile aferente: negocierea contractului, a clauzelor acreditivelor, coordonarea livrarii catre Armenia a 35-40 containere/ livrare, intreg fluxul financiar;

Dl. Alexis Alexiou- Director General -productia de cabluri
Dl. Ion Nicolae- Director Achizitii- productia de materiale electroizolante
Bonuri de masa si masina

01.01.2000 - 31.01.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatii de marketing in vederea gasirii de clienti externi pentru produsele executate de fabrica de cherestea a firmei;
-initierea activitatii de export cherestea catre clienti din Grecia si Danemarca.
Activitati specifice in derularea contractelor, activitati pe care le-am coordonat: negocierea si urmarirea contractelor de export cherestea si frize de fag , fluxul logistic, fluxul financiar.

- DL. Petre Ion- Director Economic
Bonuri de masa, telefon, masina

01.07.1998 - 31.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: economist-export

Responsabilitati:

Am fost responsabila cu derularea contractelor de lohn si draw-back pentru echipamente metalurgice , contracte incheiate cu grupul Danielli-Italia, avand ca producatori: SC Organe de Asamblare SA-Brasov, SC Unimet SA-Cluj; SC Repsid SA-Calarasi; SC Beta SA-Buzau; SC IUG SA-Craiova

01.07.1995 - 30.06.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Am fost responsabila cu derularea contractului incheiat cu firma Rollway-Belgia, contract ce era clasificat ca fiind al-II-lea din punctul de vedere al valorii de export, valoare ce se ridica la aproximativ 4 mil. DM/an.
Responsabilitatea mea acoperea intregul lant comercial aferent acestui contract: de la emiterea ofertei ,negocierea si derularea contractelor de export, pana la incasarea banilor la scadenta (inclusiv relatia cu banca si cu vama)
D-na Constanta Stefan-Sef Serviciu Export

studii

 

Facultati:

1991 - 1996 Facultate / Colegiu: Facultatea de Stiinte Economice, profilul Comert- Marketing la Universitatea "Transilvania" din Brasov. Cursuri de specializare:
-tehnologia de executie a usilor - 2 saptamani in Austria si 1 saptamana in Bulgaria, in 2008; 1 saptamana in anul 2009, tot in Austria
-curs de management al schimbarii pentru implementarea de produse noi: 1 saptamana in Hamburg, in anul 2007.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

maghiară(mediu,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close