de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.1997

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Punerea în practică la un nivel superior a experienţei profesionale acumulate pe parcursul a peste 17 ani de activitate in domeniile: operaţiuni import-export, achiziţii, supply chain, logistică, transporturi interne şi internaţionale, depozitare si antrepozitare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

Responsabilități:
-Rescrierea procedurilor de achiziții interne și externe (intracomunitare și extracomunitare). Colaborarea cu toate departementele din lanțul logistic pentru redefinirea fluxurilor de lucru. Crearea în sistemul ERP a tuturor rapoartelor de marjă, profitabilitate, stocuri, achiziții, sugestii comandă, atenționări OOS/suprastoc, atenționări disponibilitate contingente tarifare dulciuri + marje comerciale cu/fără taxe agricole. Asigurarea unui stoc optim în depozitul central. Crearea unui suprastoc tampon în perioada premergatoare epuizării contingentelor tarifare vamale. Definirea procedurilor interne de contractare a furnizorilor noi și definirea tuturor pașilor necesari listării produselor noi din portofoliu. Dezvoltarea portfoliului de produse, atât prin game noi de produse de la furnizorii existenți, cât și prin contractarea de noi furnizori. Negocierea contractelor de achiziții și stabilirea planurilor anuale de achiziții, în strânsă colaborare cu departamentele vânzări/financiar.

-Pregătirea și verificarea tuturor etapelor necesare obținerii autorizării AEOC (Authorised Economic Operator-Customs), primul pas în obținerea Certificatului de Amânare de la plata TVA în vamă.


-Rescrierea tuturor procedurilor de export (transport rutier și maritim). Organizarea departamentului de export. Obținerea autorizării de perfecționare activă inversă (EX-IM) pentru recuperarea taxei agricole din zahărul existent în produsul finit exportat.

01.12.2012 - 31.08.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager dezvoltare, consultant în activităţile de logistică/operaţiuni vamale.

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- Extinderea portofoliului de transportatori şi clienţi. Dezvoltarea relaţiilor contractuale cu partenerii.
- Avizarea clienţilor în legătură cu nivelul taxelor vamale, al accizelor şi al taxelor agricole. Întocmirea declarațiilor vamale. Colaborarea şi corespondenţa directă cu toate părţile implicate în procesele de distribuţie, pentru asigurarea stocurilor şi optimizarea proceselor de plasare sub regim vamal. Supervizarea achiziţiilor, transportului, depozitării şi distribuţiei bunurilor ce fac obiectul contractelor internaţionale de distribuţie.
- Întocmirea declaraţiilor vamale de plasare sub regim vamal (import, export, tranzit).

01.11.2011 - 30.11.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: purchasing key account manager / administrator logistica

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- Contactarea tuturor deţinătorilor de autorizaţie de distribuţie en-gros medicamente. Dezvoltarea relaţiilor contractuale cu partenerii, conform principiilor Key Account Management.
- Realizarea planurilor de achiziţii, vânzări, precum şi a indicatorilor de marje comerciale .
- Elaborarea procedurilor logistice şi Good Distribution Practice pentru autorizarea depozitului propriu de distribuţie en-gros medicamente.
Realizări:
- Am ales gama completă de echipamente şi utilaje necesare obţinerii standardului Good Distribution Practice-sisteme de rafturi, transpalete, electrostivuitoare, echipamente de control si monitorizare a temperaturii si umidităţii, sisteme de securitate.
- Am planificat și realizat contactarea/selecţia tuturor distribuitorilor en-gros de medicamente din România, am atins şi am depăşit planul anual de achiziţii/vânzări/marje. Am depășit planul anual de vanzari cu 18%, de la 1.30 mil. euro la 1.53 mil. euro.

01.10.2008 - 31.10.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achiziţii / key account manager

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- Analiza, negocierea şi evaluarea ofertelor furnizorilor.
- Întocmirea şi derularea contractelor de achiziţie, în conformitate cu procedurile interne.
- Transmiterea comenzilor către furnizorii interni şi externi, informarea acestora în legatură cu documentele necesare achiziţiilor intracomunitare şi extracomunitare.
- Monitorizarea permanentă şi remedierea situaţiilor out-of-stock si over-stock. Menţinerea stocurilor la un nivel optim.

- Negocierea contractelor cu comisionarii vamali și asigurarea externalizării serviciilor de transport, la solicitarea departamentului adminstrativ.
- Supervizarea și optimizarea procedurilor de declarare INTRASTAT.

Realizări:
Am contribuit activ la creşterea marjei comerciale brute aferenta furnizorilor alocati, de la 650.000 RON la 850.000 RON lunar, prin implicarea directă în elaborarea campaniilor de marketing, prin colaborarea eficientă cu departamentul de vânzări, dar mai ales prin negocierea directă a planurilor de achiziţii cu furnizorii alocaţi.

01.08.2007 - 30.09.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractări și achiziții

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- Validarea necesarului de materiale de construcții și servicii, în sistemul informatic.
- Managementul furnizorilor, menținerea sub control a nivelului stocurilor.
- Crearea, actualizarea și verificarea periodică a bazelor de date conținând produsele de achiziționat (SKU,
specificații produse).
- Introducerea în SAP a termenelor de plată aferente fiecărui furnizor/categorie de produse.
- Lansarea comenzilor catre furnizori.
- Dispunerea plăților, în modulul SAP, spre departamentul financiar, si verificarea validării plăților, în termenul
stabilit.
- Extragerea și interpretarea datelor necesare analizelor specifice.
Realizări:
- Am redus timpii necesari procesării necesarului de materii prime, prin identificarea corectă și redefinirea unităților de măsură specifice /suplimentare.
- Am accelerat procesele de import și operațiunile temporare, pentru utilajele proprietatea companiei, relocate pe șantierele din diverse țări, prin colaborarea directă cu comisionarii vamali și reorganizarea proceselor de gestiune a operațiunilor suspensive.

01.09.2001 - 31.07.2007

Departament: import - export

Titlu Job: declarant vamal, coordonator distribuŢie

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- Supervizarea achiziţiilor, transportului, depozitării şi distribuţiei bunurilor ce fac obiectul contractelor internaţionale de mandat. Acordarea de consultanţă în domeniul vamal şi logistică agenţilor economici interesaţi.
- Întocmirea declaraţiilor vamale de plasare sub regim vamal (import, export, tranzit). Avizarea clienţilor în legătură cu nivelul taxelor vamale, al accizelor şi al taxelor agricole.
- Menţinerea şi extinderea portofoliului de transportori. Negocierea preţurilor la serviciile facturate.
Realizări:
- Am realizat extinderea portofoliului de transportatori internaţionali de la 3 companii în 2006 la 5 companii în 2007, crescând astfel semnificativ încasările pe domeniul transporturi, şi implicit, numărul de activităţi desfăşurate în vamă de catre agenţii economici.
- Am încheiat contracte de mandat cu reprezentanţele a două companii cu capital extern, contracte care au crescut încasările firmei cu 15%.
- Am reușit înfiinţarea unui nou departament în cadrul societăţii: consultanţă de specialitate în domeniul vamal.

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate / Colegiu: Ingineria si Managementul Lucrarilor de Constructii la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jul 2007 - Aug 2007: Comerţ intracomunitar de bunuri - INTRASTAT
2007 - Diploma de absolvire a cursului de Comerţ intracomunitar de bunuri, pentru întocmirea declaraţiilor statistice INTRASTAT, în cadrul cursului organizat de Institutul Naţional de Statistică.
Hobby-uri
Fotografia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close