Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.02.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.03.2000

obiectiv

 

Experienta de peste 9 ani în mediul corporativ, in cadrul Departamentului de Sanatate si Securitate in Munca, disciplinată și organizată, cu atitudine de antreprenor, capabila să ofere instruire, să vorbească în public, să gestioneze echipe de oameni și dornica sa contribuie la creșterea sănătoasă a companiei

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii, Protectia muncii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: manager departament sanatate si securitate in munca

Responsabilitati:

- Infiintarea Departamentului de Sanatate si Securitate in Munca;
- Dezvoltarea si implementarea procedurilor;
- Coordonarea activitatii, in cadrul sediului central si a celor 12 sucursale din Romania;
- Realizarea instructajelor fata in fata;
- Gestionarea unui portofoliu format din 50 companii prin crearea documentatiei specifice, sustinerea instructajelor;
- Reprezentarea companiei in cadrul controalelor efectuate de catre organele abilitate (Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta);
- Negocierea clauzelor referitoare la Sanatatea si Securitatea in Munca, in cadrul contractelor comerciale;

01.10.2010 - 28.02.2014

Departament: protectia muncii

Titlu Job: consultant in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatiilor de urgenta

Responsabilitati:

- Elaborarea (de la 0) a procedurilor interne, pentru a furniza clientilor o lista completa a elementelor care trebuie avute in vedere;
- Dezvoltarea unei proceduri pentru Clientii Corporate cu peste 500 angajati, prima de acest tip din cadrul companiei;
- Realizarea instructajelor fata in fata, privind Sanatatea si Securitatea in Munca;
- Gestionarea unui portofoliu format din 60 companii prin crearea documentatiei specifice, sustinerea instructajelor si reprezentarea companiei in cadrul controalelor efectuate de catre organele abilitate (Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta);
- Gestionarea primei platforme Oracle E-learning de pe piata romaneasca privind Sanatatea si Securitatea in Munca: crearea conturilor pentru fiecare angajat, realizarea instructajelor si furnizarea de asistenta;

01.09.2009 - 31.10.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager evenimente

Responsabilitati:

- Activitati administrative (mentenanta relatiei cu autoritatile statului, gestiunea finantelor companiei, realizarea de rapoarte, crearea de proceduri interne);
- Organizare evenimente ( ex. Trial 2007, Concursul StepDown Challenge 2008 & 2009);
- Implicare in campanii de marketing si de imagine.

01.02.2007 - 30.09.2009

Departament: it software

Titlu Job: manager proiect sap

Responsabilitati:

- Coordonarea proiectelor SAP: echipa de implementare, gestionarea relatiei cu clientii si furnizorii;
- Comunicarea oficiala cu clientii pe parcursul proiectului (agenda de lucru, procese verbale de acceptare, notificari, rapoarte etc.);
- Comunicarea formala cu furnizorii: pregatirea contractelor, a agendei de lucru si a comenzilor;
- Monitorizarea finalizarii sarcinilor din cadrul proiectului cu respectarea termenilor contractuali;
- Elaborarea unui plan de actiune pe etape, per consultant;

01.02.2005 - 28.02.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: general office manager

Responsabilitati:

- Coordonarea echipei de Office Manager din tara: training, analiza rapoartelor saptamanale de activitate, realizarea procesului de evaluare;
- Organizarea conferintelor si teambuilding-urilor anuale: identificarea de locatii, negocierea preturilor, suport logistic, organizarea de intalniri pentru consolidarea echipelor;
- Dezvoltarea unui program de relaxare si de timp liber pentru angajatii BitDefender, program implementat la nivel national;
- Initierea si implementarea unui raport de activitate saptamanal pentru divizia BitDefender;
- Suport administrativ pentru departamentele: note de cumpărare, costuri de retur, materiale de birou, papetărie și mobilier, protocol de vizite externe.

01.12.2003 - 28.02.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Suport administrativ pentru companie si pentru Directorul General.

01.09.1997 - 31.12.2003

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager/ vanzari

Responsabilitati:

- Suport administrativ pentru companie si pentru Directorul General;
- Identificarea de noi furnizori, gestionarea si actualizarea bazei de date a clientilor, promovarea ofertelor catre clienti;
- Evenimente: participarea la organizarea si prezentarea standului companiei in cadrul targurilor si expozitiilor;

studii

 

Facultati:

2013 - 2013 Masterat: Safety Audit - Occupational Health and Risk Assessment Course la Polytechnic University din Bucharest.
1998 - 2003 Facultate: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

- spirit organizatoric, simţ de răspundere, ambiţioasă, sociabilă, perseverentă;
- dedicată, atitudine constructivă, iniţiativă;
- capacitatea de a se integra foarte repede într-o echipă şi de a participa activ la activităţile acesteia;
- capacitatea de a asimila rapid informaţii, de a sistematiza şi de a evalua;
- obiectivitate, abordare pozitivă a lucrurilor, orientare către rezolvarea de probleme;

Premii

Certificari
Oct 2013 - Dec 2013: Curs Vorbitori de Elita - As Training & Coaching

May 2012 - Jun 2019: Curs Inspector Situatii de Urgenta - Centrul pentru Formare Profesionala

Feb 2012 - May 2019: Instruirea trainerilor - Centrul de Pregatire in Informatica

Mar 2011 - May 2011: Curs Inspector pentru Sanatate si Securitate in Munca - Intratest

Aug 2009 - Sep 2009: Curs Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close