Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.05.1979

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa lucrez si sa am posibilitatea da a-mi dezvolta cariera intr-o companie de succes

Salariu: nespecificat

Departament: Vanzari, Altele, Constructii / Instalatii, Turism / Hotel staff, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Banci, Sport / Wellness

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager depozit central & logistica

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
conduce,planifică,organizează şi controlează efectuarea activi-
tatilor logistice cât mai eficient şi în concordanţă cu standardele
companiei;

Principalele responsabilitati:
conducerea si coordonarea unei echipe de 14 persoane;realizarea
unei organizari eficiente in depozit;urmarirea respectarii proce-
durilor de lucru,ale protectiei muncii si ale cerintelor din fisa
postului;urmarirea si organizarea procesului de receptionare a pro-
duselor-scanarea,inregistrarea corecta a acestora in sistemul
informatic,distribuirea pe departamente in conformitate cu cererea
din magazin;stocarea corespunzatoare a suprastocului in depozit
astfel incat cererile de marfa din magazin sa poata fi onorate cat
mai eficient;pregatirea retururilor de marfa,contabilizarea si
trimiterea acestora catre depozitul central;realizare de inventare
in vederea unei gestiuni corecte a stocurilor de marfa;controlarea
productivitatii muncii,implementare de solutii pentru o muncă mai
rapida si de calitate a personalului din subordine;asigurarea
echipamentului necesar desfasurarii activitatii angajatilor;monito-
rizarea ordinii si curateniei in spatiul de lucru si a tinutei
angajatilor-uniforme curate,ecusoane la vedere,aspect fizic ingrijit;
dezvoltarea profesionala a persoanelor aflate in subordine;
crearea unei echipe competitive din punct de vedere profesional;

01.03.2014 - 01.06.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: director-adjunct magazin

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
asigurarea managementului functionarii zilnice a magazinului,
a managementului si dezvoltarii personalului in conformitate cu
valorile si conceptia companiei;dezvoltarea si cresterea econo-
mica a magazinului;

Principalele responsabilitati:
conducerea si coordonarea unei echipe de 17 persoane;realizarea
unei organizari eficiente in magazin;urmarirea respectarii prevede-
rilor procedurilor de lucru,ale protectiei muncii si ale cerintelor
din fisa postului;indeplinirea sarcinilor directorului de magazin in
timpul absentei acestuia;urmarirea si organizarea procesului de
receptionare a produselor, plasarea acestora la raft/insule/display-
uri speciale si depozitarea corespunzatoare a suprastocului;
controlarea indeplinirii sarcinilor personalului de paza al magazinu-
lui;asigurarea deschiderii/inchiderii la timp a magazinului;colectarea
banilor din casele de marcat si pastrarea acestora in seif;emitere de
comenzi catre furnizori in conformitate cu cererea,activitatile sezoniere
si de marketing;delegarea sarcinilor catre persoanele aflate in subor-
dine astfel incat sa se asigure o buna funcţionare a magazinului-
rafturi pline,marfa si mostre expuse in conformitate cu regulile compa-
niei,implementarea produselor la raft in conformitate cu politicile de
merchandising ale firmei,preturi corecte expuse in concordanta
cu regulile companiei;controlarea productivitatii muncii,implementare
de solutii pentru o muncă mai rapida si de calitate a personalului
magazinului;asigurarea echipamentului necesar desfasurarii activitatii
angajatilor;monitorizarea ordinii si curateniei in spatiul de lucru si a
tinutei angajatilor-uniforme curate,ecusoane la vedere,aspect fizic
ingrijit; preluarea returului de la clienti in conformitate cu politicile
companiei ;returnarea catre furnizori a articolelor cu probleme in
conformitate cu politicile de retur stabilite prin contract cu acestia;
solutionarea reclamatiilor primite din partea clientilor in mod diplomatic
astfel incat clientul sa plece multumit ;solutionarea cu promptitudine a
conflictelor aparute in interiorul magazinului;dezvoltarea profesionala
a persoanelor aflate in subordine ;crearea unei echipe competitive
din punct de vedere profesional ;servirea prompta si amabila a
tuturor clientilor cu respectarea celor 7 pasi de vanzare;efectuare
de inventare in conformitate cu regulile si politicile companiei;

Realizari:
am condus o echipa de 17 persoane;rezultatele muncii mele au
fost considerate ca fiind foarte bune in urma evaluarii efectuate de
catre board-ul companiei "JYSK" Romania S.R.L.;

Beneficii:
bonuri de masa,asigurare de sanatate;

01.10.2010 - 01.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament logistica

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
conduce,planifică,organizează şi controlează efectuarea activi-
tatilor logistice cât mai eficient şi în concordanţă cu standardele
companiei;

Principalele responsabilitati:
conducerea şi coordonarea unei echipe de 12 persoane ;imple-
mentarea layout-urilor rasterelor magazinului în conformitate cu
regulile companiei ;emitere de comenzi către furnizori în vederea
implementării noilor layout-uri ;coordonarea echipei logistice la
nivelul magazinului în vederea implementării mărfurilor la raft în
bune condiţii,fără deteriorări şi în conformitate cu procedurile com-
paniei ;implementarea schimbărilor de sortiment la raft şi pe cape-
tele de raft în concordanţă cu politica de merchandising OBI ;
implementarea HOS Program pentru fiecare promoţie din maga-
zin ;planificarea sosirii furnizorilor în funcţie de comenzile din
sistemul informatic ;coordonarea şi verificarea/controlul preluării
furnizorilor sosiţi pentru livrare marfă,existenţa comenzii pentru
marfa adusă de furnizori,înregistrarea corectă a mărfii sosite,
confirmarea,transmiterea şi arhivarea avizelor de însoţire a mărfii ;
descărcarea mărfii primite în prezenţa reprezentantului furnizorului
evitând deteriorarea acesteia şi semnaleaza eventualele defecte
sau deteriorări constatate în timpul descărcării conform politicilor
şi procedurilor OBI ;respectarea dispoziţiilor de protecţia consuma-
torului în privinţa mărfii-etichetare în limba româna,marfa să cores-
pundă cu descrierea de pe etichetă,verificarea termenului de vala-
bilitate ;contabilizarea mărfii recepţionate comparând cantitatea
numarată cu cea trecută pe avizul de însoţire trimis de furnizor ;
comunicarea către furnizor a eventualelor diferenţe,obţinând de la
acesta semnătura de confirmare ;contabilizarea retururilor de
marfă,încarcarea şi transmiterea acestora către furnizori în concor-
danţă cu condiţiile de retur stabilite cu furnizorii ;prelucrarea corec-
tă a diferenţelor dintre factură/aviz şi recepţia efectuată ;asigura-
rea echipamentului necesar bunei desfăşurări a activităţii echipei ;
monitorizarea ordinii şi curăţeniei în spaţiul de lucru precum şi a
ţinutei personalului ;crearea unei echipe competitive din punct de
vedere profesional ;dezvoltarea profesională a angajaţilor aflati in
subordine ;servirea promptă şi amabilă a tuturor clienţilor ;urmări-
rea procesului de vanzare ;

Realizari:
am condus o echipa de 12 persoane;rezultatele muncii mele au
fost considerate ca fiind foarte bune in urma evaluarii efectuate de
catre board-ul companiei "OBI GmbH & Co. Deutschland KG";

Persoane care ma recomanda:
Konerth Alexander-Merchandising Manager "OBI" Romania
E-mail:alexander.konerth@obi.ro
Marinela Stanciu-Recruitment Manager "OBI" Romania
E-mail:marinela.stanciu@obi.ro

Beneficii:
bonuri de masa,asigurare de sanatate;

01.10.2009 - 01.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament constructii

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
coordonarea activităţilor de vanzare,planificarea şi asigurarea
unui stoc optim de marfă în vederea desfăşurării activităţilor
specifice departamentului în concordanţă cu standardele,
politicile şi regulamentele companiei;

Principalele responsabilitati:
conducerea şi coordonarea unei echipe de 16 persoane ;dele-
garea sarcinilor către persoanele din subordine astfel încât sa
se asigure o functionare optimă a departamentului-rafturi pline,
marfa expusă în conformitate cu politicile şi procedurile compa-
niei,afişarea corectă a preţurilor,diminuarea distrugerilor,a furtu-
rilor şi a deteriorărilor ;amplasarea corectă a mostrelor ;gestiona-
rea corectă a comenzilor de client şi a transferurilor de marfă
dintre magazine ;amplasarea articolelor şi a afişelor de preţ care
intră sau ies din promoţie în conformitate cu politicile companiei ;
verificarea zilnică a vânzarilor din aria de activitate a departamen-
tului ;optimizarea gestionării stocului de marfă pentru departa-
ment ;controlarea productivităţii muncii,implementare de soluţii
pentru o muncă mai rapidă şi de calitate a personalului din subor-
dine ;asigurarea echipamentului necesar desfăşurării activităţii
echipei ;monitorizarea ordinii şi curăţeniei în spaţiul de lucru şi a
ţinutei angajaţilor-uniforme curate,ecusoane la vedere,aspect fizic
îngrijit ;menţinerea unei bune colaborări cu celelalte departamente
în vederea soluţionării cât mai rapide şi eficiente a oricăror proble-
me survenite în procesul muncii ;preluarea returului de la clienţi în
conformitate cu politicile companiei ;returnarea către furnizori a
articolelor cu probleme în conformitate cu procedurile de retur sta-
bilite prin contract cu aceştia ;soluţionarea reclamaţiilor primite din
partea clienţilor în mod diplomatic astfel încât clientul să plece mul-
ţumit ;soluţionarea cu promptitudine a conflictelor apărute în interi-
orul departamentului;dezvoltarea profesională a persoanelor aflate
în subordine ;crearea unei echipe competitive din punct de vedere
profesional ;servirea promptă şi amabilă a tuturor clienţilor cu res-
pectarea celor 7 paşi de vânzare ;efectuare de inventare în confor-
mitate cu regulile şi politicile companiei;

Realizari:
am condus o echipa de 16 persoane;rezultatele muncii mele au
fost considerate ca fiind foarte bune in urma evaluarii efectuate de
catre board-ul companiei "OBI GmbH & Co. Deutschland KG";

Persoane care ma recomanda:
Konerth Alexander-Merchandising Manager "OBI" Romania
E-mail:alexander.konerth@obi.ro
Marinela Stanciu-Recruitment Manager "OBI" Romania
E-mail:marinela.stanciu@obi.ro

Beneficii:
bonuri de masa,asigurare de sanatate;

01.08.2008 - 01.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: sef raion materiale pt. constructii

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
coordonarea activităţilor de vânzare,planificarea şi asigurarea
unui stoc optim de marfă în vederea desfăşurării activităţilor
specifice raionului în concordanţă cu standardele,politicile şi
regulamentele companiei;

Principalele responsabilităţi:
conducerea şi coordonarea unei echipe de 9 persoane ;delegarea
sarcinilor către persoanele din subordine astfel încât sa se asigure
o funcţionare optimă a raionului-rafturi pline,marfa expusă în con-
cordanţă cu regulile şi politicile companiei,afişarea corectă a preţu-
rilor,diminuarea distrugerilor,a furturilor şi a deteriorărilor;efectuare
periodică de inventare ;emitere de comenzi către furnizori astfel
încât să se asigure un flux optim de marfă în cadrul raionului ;am-
plasarea articolelor şi a afişelor de preţ care intră sau ies din
promoţie în conformitate cu politicile companiei ;afisarea corectă a
preţurilor articolelor raionului;expunerea şi contabilizarea mostrelor
în conformitate cu regulile companiei ;urmărirea procesului de vân-
zare ;servirea promptă şi amabilă a tuturor clienţilor ;dezvoltarea
profesională a persoanelor din subordine ;crearea unei echipe
competitive din punct de vedere profesional ;obţinere periodică
de feed-back de la clienţii magazinului ;verificarea zilnică a pon-
tajelor angajaţilor ;instruirea subordonaţilor cu privire la noile arti-
cole intrate în sortiment ;instruirea subordonaţilor în SSM ;
motivarea subordonaţilor prin feed-back pozitiv ;

Realizari:
am condus o echipa de 9 persoane;rezultatele muncii mele au
fost considerate ca fiind foarte bune in urma evaluarii efectuate de
catre board-ul companiei "OBI GmbH & Co. Deutschland KG";

Persoane care ma recomanda:
Konerth Alexander-Merchandising Manager "OBI" Romania
E-mail:alexander.konerth@obi.ro
Marinela Stanciu-Recruitment Manager "OBI" Romania
E-mail:marinela.stanciu@obi.ro

Beneficii:
bonuri de masa,asigurare de sanatate;

01.02.2003 - 01.08.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunct-sef raion k.f.z.

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
coordonarea activităţilor de vânzare,planificarea şi asigurarea
unui stoc optim de marfă în vederea desfăşurării activităţilor
specifice raionului în concordanţă cu standardele,politicile şi
regulamentele companiei ;

Principalele responsabilităţi:
conducerea şi coordonarea unei echipe de 4 persoane ;efectuare
periodică de inventare ;emitere de comenzi către furnizori în vede-
rea asigurării unui flux optim de marfă în cadrul raionului ;delega-
rea sarcinilor către persoanele din subordine astfel încât să se
asigure buna funcţionare a raionului-rafturi pline,marfa expusa in
conformitate cu politicile companiei,afişarea corectă a preţurilor,
diminuarea deteriorărilor,a furturilor şi a distrugerilor;gestionarea
corectă a stocurilor,efectuare de corecturi de stoc atunci când este
cazul ;returnarea articolelor cu probleme către furnizori în confor-
mitate cu politicile de retur convenite cu aceştia ;dezvoltarea
profesională a persoanelor din subordine ;crearea unei echipe
competitive din punct de vedere profesional ;urmărirea procesului
de vânzare ;servirea promptă şi amabilă a tuturor clienţilor ;
respectarea termenelor de finalizare impuse de board-ul companiei
în privinţa implementării noilor proiecte ;implementare de layout-
uri la raft şi pe capetele de raft în conformitate cu politicile de
merchandising ale companiei ;

Realizari:
am condus o echipa de 4 persoane;rezultatele muncii mele au
fost considerate ca fiind foarte bune in urma evaluarii efectuate de
catre board-ul companiei "METRO Cash&Carry" Romania S.R.L.;

Beneficii:
bonuri de masa,asigurare de sanatate;

studii

 

Facultati:

1997 - 2002 Facultate / Colegiu: Inginerie Economica in Electrotehnica la Universitatea din Oradea din Oradea. Specializare din cadrul Facultatii de Electrotehnica si Informatica
1993 - 1997 Liceu: Informatica la Liceul "Transilvania" Oradea din Oradea.

Premii

Certificari
Mar 2011 - Nov 2011: "European Computer Driving Licence-E.C.D.L."

Feb 2009 - Jun 2009: Certificat "I.S.C.I.R."

Traininguri
Sep 2008 - Sep 2008: "Leadership skills-Aptitudini de conducere"

Sep 2008 - Sep 2008: "Sales skills-Aptitudini de vanzare"

Sep 2008 - Sep 2008: "Customer care-Grija fata de client"

Hobby-uri
sport,natura,pescuit sportiv



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close