de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.06.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.08.2002

obiectiv

 

Cariera de succes.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager franciza credite

Responsabilitati:

- Monitorizeaza si dezvolta in permanenta portofoliul de clienti;
- Dezvolta si monitorizeaza strategii pentru realizarea obiectivelor si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Monitorizeaza aplicarea standardelor de calitate, anticipeaza aparitia problemelor si identifica solutii viabile;
- Identifica noi oportunitati de afaceri;
- Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare a angajatilor din subordine;
- Conduce intreaga activitate, monitorizeaza operatiunile si fluxul de documente, raportarile, verifica aplicatiile de credit, supervizeaza si efectueaza controale interne.

01.01.2014 - 31.12.2015

Departament: banci

Titlu Job: director sucursala

Responsabilitati:

- Conduce intreaga activitate si fluxul de lucru in sucursala;
- Isi asuma si raspunde de realizarea obiectivelor sucursalei;
- Monitorizeaza si dezvolta in permanenta portofoliul de clienti;
- Dezvolta relatii cu clientii bancii si potentiali client intr-o maniera prin care consolideaza si promoveaza imaginea pozitiva a bancii;
- Dezvolta si monitorizeaza strategii pentru realizarea obiectivelor si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Monitorizeaza aplicarea standardelor de calitate, anticipeaza aparitia problemelor si identifica solutii viabile;
- Identifica noi oportunitati de afaceri;
- Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare a angajatilor din subordine;
- Ofera asistenta si consultanta angajatilor din subordine in activitatile zilnice;
- Monitorizeaza operatiunile si fluxul de documente, raportarile, verifica aplicatiile de credit, supervizeaza si efectueaza controale interne;
- Organizeaza sedinte cu angajatii si participa la sedintele lunare cu Centrul de Afaceri.

01.05.2013 - 31.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti

Responsabilitati:

- Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii,
ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile,
- Identifica nevoile clientilor si oportunitatea de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate,
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii,
- Intocmirea documentatiei pentru acordarea de credite,
- Verificarea documentelor solicitate si realizarea analizei situatiei financiare a clientilor,
- Incheierea contractelor de creditare,
- Asigura recuperarea restantelor,
- Urmareste si actioneaza in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii,
- Realizeaza sarcinile si obiectivele, conformandu-se reglementarilor legale si interne,
- Ofera informatii generale IMM – uri
Virgil Marcu, Director Regional Volksbank
Liliana Druia, Manager Zonal Retail Volksbank

15.12.2009 - 20.05.2013

Departament: banci

Titlu Job: consilier client retail/director executiv

Responsabilitati:

- Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor,
- Ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile,
- Identifica nevoile clientilor si oportunititatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate,
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii,
- Intocmeste documentatia pentru acordarea de credite, verifica documentele solicitate si realizeaza analiza situatiei financiare a clientilor,
- Incheie contracte de creditare,
- Asigura recuperarea creantelor,
- Asigura conducerea unitatii prin atingerea tintelor de vanzari retail si initiaza masurile necesare pentru atingerea indicatorilor de performanta stabiliti,
- Asigura desfasurarea in cel mai eficient mod a activitatii de servire clientela, cu un grad inalt de calitate a servirii si satisfactiei clientului,
- Comunica in mod regulat catre echipa informatii necesare desfasurarii activitatii zilnice,
- Urmareste atat realizarea obiectivelor strategice ale bancii, cat si realizarea indicatorilor de performanta ai liniei functionale retail Clienti – Companie – Colegi – Control – Comunitate.

Realizari:

Diplome de excelenta in vanzari, Diplome de excelenta cursuri de formae/SFI

01.07.2008 - 15.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

- Asigura promovarea si vanzarea produselor, verifica si efectueaza operatiuni cash/non-cash ordonate direct de client
- Asigura efectuarea operatiunilor de casa (plati, schimb valutar si incasari),
- Verifica documentatia anexata pentru toate operatiunile realizate,
- Atragerea de noi clienti atat persoane fizice cat si persoane juridice,
- Administreaza si dezvolta relatiile comerciale directe cu clientii existenti si potentiali clienti,
- Ofera informatii generale despre credite.

Realizari:

Diploma de excelenta la cursurile de pregatire profesionala

04.10.2007 - 31.05.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: junior relationship manager imm micro

Responsabilitati:

- Dezvoltarea si administrarea relatiei cu clienti IMM Micro existenti si atragerea de noi clienti,
- Promovarea activa catre clienti din segmentul IMM a produselor si serviciilor bancare,
- Intocmeste documentatia pentru acordarea de credite, verifica documentele solicitate, realizeaza analiza situatiei financiare a clientilor si analiza economica a sectorului de activitate,
- Incheie contracte de creditare,
- Vanzarea incrucisata pentru intreaga gama de produse ale bancii.

studii

 

Facultati:

Master / Studii postuniversitare, Management si administrarea afacerilor
2007 - 2009
Administrarea Organizatiilor de Afaceri

FEAA Timişoara , Timisoara
Facultate, Management
2003 - 2007
Managementul firmei

Colegiul National "Ecaterina Teodoroiu" , Targu Jiu
Liceu / Scoala profesionala, Matematica
1999 - 2003
Matematica - Informatica intensiv

Activitati extracurriculare

Abilitati excelente de comunicare, sociabilitate, capacitatea de asimiliare rapida a noilor cunstinte, capacitatea de a lucra in echipa, foarte ambitioasa, perseverenta, receptivitate la nou, orientata catre obiective - solutii - rezultate, capacitatea de decizie, spirit de initiativa, spirit de observatie, orientata catre client, abilitate de negociere si vanzare.

Premii

In cadrul Volksbank
• customer care, servicii de calitate, standard de vanzare, tehnici de vanzare.

In cadrul BCR SA
• cunoasterea serviciilor si produselor bancii, operatiuni generale, gestiune si utilizare programe interne, opreratiuni generale retail, servicii de calitate in BCR, standard de vanzare in BCR, tehnici de vanzare.
•Diploma de merit Directia dezvoltare afaceri si produse retail, Departamentul Eficientizarea Vanzarilor

In cadrul B.R.D. – Groupe Société Générale S.A.
•cunoasterea clientelei, tehnici de vanzare, primirea clientilor, cunoasterea produselor, risc operational, calitate, prevenirea spalarii banilor si finantarii terorismului, reflex comercial, contabilitate bancara.
•Diploma de merit in cadrul cursurilor urmate.

In cadrul Raiffeisen Bank
•cunoasterea serviciilor si produselor bancii, cunoasterea clientelei, tehnici de vanzare, risc operational, calitate, prevenirea spalarii banilor si finantarii terorismului, contabilitate bancara.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close