 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 09.06.1984 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:21.08.2002
|
|
obiectiv | |
|
Cariera de succes.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Timisoara Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2016 - prezent Departament: banci Titlu Job: manager franciza credite Responsabilitati: - Monitorizeaza si dezvolta in permanenta portofoliul de clienti;
- Dezvolta si monitorizeaza strategii pentru realizarea obiectivelor si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Monitorizeaza aplicarea standardelor de calitate, anticipeaza aparitia problemelor si identifica solutii viabile;
- Identifica noi oportunitati de afaceri;
- Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare a angajatilor din subordine;
- Conduce intreaga activitate, monitorizeaza operatiunile si fluxul de documente, raportarile, verifica aplicatiile de credit, supervizeaza si efectueaza controale interne. |
|
01.01.2014 - 31.12.2015 Departament: banci Titlu Job: director sucursala Responsabilitati: - Conduce intreaga activitate si fluxul de lucru in sucursala;
- Isi asuma si raspunde de realizarea obiectivelor sucursalei;
- Monitorizeaza si dezvolta in permanenta portofoliul de clienti;
- Dezvolta relatii cu clientii bancii si potentiali client intr-o maniera prin care consolideaza si promoveaza imaginea pozitiva a bancii;
- Dezvolta si monitorizeaza strategii pentru realizarea obiectivelor si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Monitorizeaza aplicarea standardelor de calitate, anticipeaza aparitia problemelor si identifica solutii viabile;
- Identifica noi oportunitati de afaceri;
- Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare a angajatilor din subordine;
- Ofera asistenta si consultanta angajatilor din subordine in activitatile zilnice;
- Monitorizeaza operatiunile si fluxul de documente, raportarile, verifica aplicatiile de credit, supervizeaza si efectueaza controale interne;
- Organizeaza sedinte cu angajatii si participa la sedintele lunare cu Centrul de Afaceri. |
|
01.05.2013 - 31.12.2013 Departament: banci Titlu Job: manager relatii clienti Responsabilitati: - Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii,
ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile,
- Identifica nevoile clientilor si oportunitatea de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate,
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii,
- Intocmirea documentatiei pentru acordarea de credite,
- Verificarea documentelor solicitate si realizarea analizei situatiei financiare a clientilor,
- Incheierea contractelor de creditare,
- Asigura recuperarea restantelor,
- Urmareste si actioneaza in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii,
- Realizeaza sarcinile si obiectivele, conformandu-se reglementarilor legale si interne,
- Ofera informatii generale IMM – uri
Virgil Marcu, Director Regional Volksbank
Liliana Druia, Manager Zonal Retail Volksbank |
|
15.12.2009 - 20.05.2013 Departament: banci Titlu Job: consilier client retail/director executiv Responsabilitati: - Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor,
- Ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile,
- Identifica nevoile clientilor si oportunititatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate,
- Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii,
- Intocmeste documentatia pentru acordarea de credite, verifica documentele solicitate si realizeaza analiza situatiei financiare a clientilor,
- Incheie contracte de creditare,
- Asigura recuperarea creantelor,
- Asigura conducerea unitatii prin atingerea tintelor de vanzari retail si initiaza masurile necesare pentru atingerea indicatorilor de performanta stabiliti,
- Asigura desfasurarea in cel mai eficient mod a activitatii de servire clientela, cu un grad inalt de calitate a servirii si satisfactiei clientului,
- Comunica in mod regulat catre echipa informatii necesare desfasurarii activitatii zilnice,
- Urmareste atat realizarea obiectivelor strategice ale bancii, cat si realizarea indicatorilor de performanta ai liniei functionale retail Clienti – Companie – Colegi – Control – Comunitate. Realizari: Diplome de excelenta in vanzari, Diplome de excelenta cursuri de formae/SFI |
|
01.07.2008 - 15.12.2009 Departament: achizitii Titlu Job: operator ghiseu universal Responsabilitati: - Asigura promovarea si vanzarea produselor, verifica si efectueaza operatiuni cash/non-cash ordonate direct de client
- Asigura efectuarea operatiunilor de casa (plati, schimb valutar si incasari),
- Verifica documentatia anexata pentru toate operatiunile realizate,
- Atragerea de noi clienti atat persoane fizice cat si persoane juridice,
- Administreaza si dezvolta relatiile comerciale directe cu clientii existenti si potentiali clienti,
- Ofera informatii generale despre credite. Realizari: Diploma de excelenta la cursurile de pregatire profesionala |
|
04.10.2007 - 31.05.2008 Departament: achizitii Titlu Job: junior relationship manager imm micro Responsabilitati: - Dezvoltarea si administrarea relatiei cu clienti IMM Micro existenti si atragerea de noi clienti,
- Promovarea activa catre clienti din segmentul IMM a produselor si serviciilor bancare,
- Intocmeste documentatia pentru acordarea de credite, verifica documentele solicitate, realizeaza analiza situatiei financiare a clientilor si analiza economica a sectorului de activitate,
- Incheie contracte de creditare,
- Vanzarea incrucisata pentru intreaga gama de produse ale bancii. |
| studii | |
|
Facultati: Master / Studii postuniversitare, Management si administrarea afacerilor
2007 - 2009
Administrarea Organizatiilor de Afaceri
FEAA Timişoara , Timisoara
Facultate, Management
2003 - 2007
Managementul firmei
Colegiul National "Ecaterina Teodoroiu" , Targu Jiu
Liceu / Scoala profesionala, Matematica
1999 - 2003
Matematica - Informatica intensiv Activitati extracurriculare Abilitati excelente de comunicare, sociabilitate, capacitatea de asimiliare rapida a noilor cunstinte, capacitatea de a lucra in echipa, foarte ambitioasa, perseverenta, receptivitate la nou, orientata catre obiective - solutii - rezultate, capacitatea de decizie, spirit de initiativa, spirit de observatie, orientata catre client, abilitate de negociere si vanzare. Premii In cadrul Volksbank
• customer care, servicii de calitate, standard de vanzare, tehnici de vanzare.
In cadrul BCR SA
• cunoasterea serviciilor si produselor bancii, operatiuni generale, gestiune si utilizare programe interne, opreratiuni generale retail, servicii de calitate in BCR, standard de vanzare in BCR, tehnici de vanzare.
•Diploma de merit Directia dezvoltare afaceri si produse retail, Departamentul Eficientizarea Vanzarilor
In cadrul B.R.D. – Groupe Société Générale S.A.
•cunoasterea clientelei, tehnici de vanzare, primirea clientilor, cunoasterea produselor, risc operational, calitate, prevenirea spalarii banilor si finantarii terorismului, reflex comercial, contabilitate bancara.
•Diploma de merit in cadrul cursurilor urmate.
In cadrul Raiffeisen Bank
•cunoasterea serviciilor si produselor bancii, cunoasterea clientelei, tehnici de vanzare, risc operational, calitate, prevenirea spalarii banilor si finantarii terorismului, contabilitate bancara. |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|