Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.01.1963

Stagiu militar: da

obiectiv

 

SA ACTIVEZ IN DOMENIUL HOTELIER SI SERVICILOR TURISTICE si sa aduc un plus valoare cu experienta si cunostintele mele acumulate in peste 30 ani de activitate in domeniul travel si hopsitality. Sloganul dupa care ma ghidez in activitate mea, este " Mai multe decat profesie ! pasiune si placere ! ***Posibilitatea de relocare in orice localitate din Romania . ***Resedinta permanenta : Timisoara Experienta in management si consultanta - domeniul hotelier ,investitii hoteliere, asistenta la proiectare, deschidere, exploatare, management hotelier si evaluare de piata in industria ospitalitatii. *** Experienta in management … domeniul hotelier ,investitii hoteliere, asistenta la proiectare, deschidere, exploatare, management hotelier si evaluare de piata in industria ospitalitatii. *** Experienta in consultanta… Dezvoltarea strategiei de vanzare.,Dezvoltare marca. Stabilirea proiectelor de consultanta ,Organizarea departamentelor ,Conceperea si implementarea procedurilor de lucru pe departamente ,Planificarea modificarilor organizatorice in cadrul departamentelor .Comunicarea intre departamente .

Salariu: nespecificat

Beneficii: Conform cu activitatea desfasurata ,Fisa Postului si in functie de rezultatele obtinute.

Tip job: Full time

Departament: Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager general hospitality

Responsabilitati:

MANAGEMENTUL SI COORDONAREA :
*Activitate de management operational la SIF Hoteluri cu locatii in : Rusca Hunedoara si Timisoara,
*Nr. angajati si colaboratori intre 70- 100 persoane / Hotel, Restaurant ,Lobby Bar, Terasa Caffe R,Center Events - Sali pt. Evenimente , Center Business- salii pt. conferinte
Am identificat şi am atras resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afacere in cadrul complexului hotelier.
Am stabilit obiectivele companiei ( complexului hotelier) dar si a personalului cu termenele-limită şi modalităţile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor .
Am dezvolt mijloace de motivare a personalului din subordine si din intreg complexul hotelier.
Am asigur un climat de comunicare şi încurajare a iniţiativei personalului care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
Am identifică nevoile de recrutare şi particip la selecţia, integrarea şi dezvoltarea managementului firmei
Am evaluat periodic activitatea managerilor din subordine
Am raspuns pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul societatii.

01.07.2015 - 30.09.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

My Hotels & Hospitality , Italia / Verona
*Activitate de management a activitatilor si a departamentelor din cadrul hotelurilor care fac parte din cadrul companiei hoteliere . Explicatie activitate ! Manager hospitality self serviciu …preluam in fiecare luna activitatea unui manager titular de hotel care avea perioada de concediu ! Compania My Hotels - Hospitality avand in gestiune un numar mare de Hoteluri pe teritoriu Italiei cu servicii si capacitate diferita (50-200 camere si departamente de F&B ,SPA sau Centers Conference&Expo)

01.01.2013 - 31.08.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

MANAGEMENTUL SI COORDONAREA locatiei Hotel & ApartHotel Boavista.
*Nr. angajati si colaboratori in functie de perioada si activitate: intre 60 -100 / Hotel si ApartHotel , Restaurant ,Cafenea, Terasa ,Fast Food-Pizzerie,Sala Ballroom pt. Evenimente , Center Business !

Cele zece activitati principale care m-a ajutat la managementul hotelului !
1. Am stabilit si monitorizat realizarea obiectivelor generale de dezvoltare ale firmei, cu o strategia elaborată impreuna cu consiliul de administraţie
2. Am particip si realizat elaborarea bugetului final .
3. Am dezvolt servicile oferite de firmă în concordanţă cu tendinţele pieţei
4. Am identific şi atras resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afacere in cadrul complexului hotelier.
5. Am stabilit obiectivele companiei ( complexului hotelier) dar si a personalului, termenele-limită şi modalităţile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor .
6. Am dezvolt mijloace de motivare a personalului din subordine si din intreg complexul hotelier.
7. Am asigurat un climat de comunicare şi încurajare a iniţiativei personalului care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
8.Am identificat nevoile de recrutare şi particip la selecţia, integrarea şi dezvoltarea managementului firmei
9. Am evaluat periodic activitatea managerilor din subordine
10. Am elaborat planuri de afaceri şi le-am implementat in cadrul companiei cat mai profesional !

*Aducerea hotelului in primele 3 locatii hoteliere mari si importante din Timisoara in anul 2013 si 2014.
*Crearea departamentului Boavista Events care organizeaza evenimente&petreceri private si de companie . Referinta este:
*** Coordonarea unui evenimente de peste 6500 persoane in 4 zile (anul 2013 si 2014) .
***Evenimentul anului 2015 " Saptamna BMW & Hella Automotive Romania" cu peste 500 persoane /zi .
* Realizarea de pachete " Business " si " Weekend in Timisoara "
* Realizari profit in ultimile 12 luni de activitate .
* Asezarea si organizarea departamentelor de activitate din cadrul aparthotel.
* Schimbarea mentalitati si a modului de lucru al personalului pentru a oferi servicii de calitate turistilor.
* Cresterea responsabilitatilor a personalului fata de activitatea care o desfasoara si fata de locul de munca
* Realizarea si promovarea de noi posibilitati pentru petrecerea timpului in Timisoara
* Realizarea contractelor de colaborare cu agentii de turism ,companii si institutii din Romania si Strainatate
*Implementarea ApatHotel pe sisteme de rezervari-promovare GDS
* Introducerea Locatiei Hotel & ApartHotel " Boavista " in ofertele diveselor operatori de turism din Europa .
* Realiazare unui calendar de promovare a unor evenimente ( culturale,sportive ,diverse ) in toata perioada anului pentru promovarea locatiei si cresterea gradului de ocupare .

** Recunostere internationala in 2014 - Premiul de Excelenta ca si Manager Hotel pentru anul 2014 Booking.com
*Hotel&ApartHotel Boavista Timisoara , a fost nominalizat in 2013 la 3 sectiuni printre finalistii Galei Premiilor de Excelenta la Hotel Tourism & Leisure Investment Conference!
@Hotel & ApartHotel Boavista -- Cel mai popular hotel al anului (Hoteluri economice si de clasa medie) / The most popular hotel of the year (Economy and midscale hotel)
@ Boavista Business Center - Locatia anului pentru conferinte si intalniri de afaceri / Convention venue of the year
@ La Vendetta Boavista - Cel mai popular restaurant al anului / The most popular restaurant of the year

*Salariu fix
*Procent/Bonus
*Decontari cazare,masa si diverse cheltueli in delegatie.
*Masina de serviciu
*Telefon+abonament
*Logistica

01.09.2010 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Proiecte TNM Hospitality :
*Paul & JN Management Timisoata / Office T 2021 by La Masion
*Domeniul Danielescu Tg.Jiu -CONTRACT CONSULTANTA 2017
*Domeniul Hernacova Timisoara -CONTRACT CONSULTANTA 2016
*Hotel&ApartHotel Boavista Timisoara- CONTRACT MANAGEMENT 2013 - 2015
*ApartHotel Iosefin Residence Timisoara- CONTRACT MANAGEMENT 2010-2012
*Casa de ospetii "Casa Bata" - contract consultanta 2009-2010
*Hotel " Slavia " Salonta - contract consultanta 2011
*Caffe & Bistro Arad - contract consultanta 2010-2011
*Agentie de turism - contract consultanta 2010

Coordonarea activitatilor din cadrul TNM Hospitality :
*TNM Hospitality Management ---management , consultanta, resurse umane
*THM Travel Luxury --- rezervari hoteliere si vacante
*TNM Events---organizare de evenimente
*TNM Hospitality Service --- consumabile ,dotari hoteliere si de restaurant
*TNM Apartmens & Bed Breakfast ---inchirieri business in regim hotelier

01.02.2010 - 31.01.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

MANAGEMENTUL SI COORDONAREA locatiei ApartHotel "Iosefin Residence "4**** Lux ,
*Nr. angajati: 25-50 / ApartHotel, Restaurant ,Cafenea,Center Business
Pregatirea Hotelului pentru deschidere, selectia personalului si coorodonarea activitatii pentru implementarea managementului hotelier si introducerea pe piata hoteliera din Timisoara si Romania .
* Realizarea de pachete " Business " si " Weekend in Timisoara "
* Realizarea de pachete "Turism Medical " - Dentar ,Relaxare,Infrumusetare in colaborare cu Clinica Medicala din Timisoara
* Realizari profit in ultimile 12 luni de activitate .
* Asezarea si organizarea departamentelor de activitate din cadrul aparthotel.
* Schimbarea mentalitati si a modului de lucru al personalului pentru a oferi servicii de calitate turistilor.
* Cresterea responsabilitatilor a personalului fata de activitatea care o desfasoara si fata de locul de munca
* Realizarea si promovarea de noi posibilitati pentru petrecerea timpului in Timisoara
* Realizarea contractelor de colaborare cu agentii de turism ,companii si institutii din Romania si Strainatate
*Implememtarea ApatHotel pe sisteme de rezervari-promovare si semnarea de contracte cu Expedia,Booking,HRS,Hotel.de,Atel, etc. )
* Introducerea Locatiei ApartHotel"IosefinResidence" in ofertele diveselor operatori de turism din Europa .
* Realiazare unui calendar de promovare a unor evenimente ( culturale,sportive ,diverse ) in toata perioada anului pentru promovarea locatiei si cresterea gradului de ocupare .
*Salariu fix
*Procent/Bonus in functie de realizari
*Decontari cazare,masa si diverse cheltueli in delegatie.
*Masina de serviciu

01.10.2008 - 28.02.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

MANAGEMENTUL SI COORDONAREA ,Nr. angajati: 50-100 / Hotel-Restaurant,Centru Agrement, Center Wellnes & Spa,Center Business
.* Participarea la finalizarea proiectului 'Center Wellnes &Spa ' si Baza de Tratament Balnear
* Coordonarea ,organizarea si promovarea Center Wellness & Spa si a Bazei de Tratament.
* Realizarea de pachete "Turism Medical " pentru Baza de tratament Balnear si cabinetul stomatologic.
* Reasezarea si reorganizarea departamentelor de activitate din cadrul complexului.
* Schimbarea mentalitati si a modului de lucru la personalul complexului pentru a oferi servicii de calitate turistilor.
* Cresterea responsabilitatilor a personalului fata de activitatea care o desfasoara si fata de locul de munca( Complexul Hotelier) .
* Realizarea de noi posibilitati pentru petrecerea timpului : "La Nuferii" terasa a la longe,Cafenea -Bistro pentru fumatorii avind si terasa ,Restaurant 'La Grill" pentru zona de piscine .
* Initierea - programe pentru pachetele de vacanta cumparate de familii cu copii ( program initiere inot,programe de invatarea lb.engleze si desen,participarea la diverse jocuri colective ,etc.)
* Atragere a 4 companii si semnarea de contracte ferme (perioda de 1 an )pentru realizare lunara de evenimete ( conferinte sau traning).
* Realizarea contractelor de colaborare cu agentii de turism ,companii si institutii din Romania si Strainatate( semnare pentru a putea fi introdus in catalogul si recomandarea unui din primi 3 tour operatori si agentii de turism din Romania ,respectiv Eximtur )
*Implememtarea hotelului pe sisteme de rezervari-promovare si senarea de contracte cu Expedia,Booking,Boscolo,etc. )
* Introducerea Complexului Hotelier in circuitul targurilor de turism din Europa -prin articiparea in cadrul acestora cu oferte propii.
* Realizarea de pachete Turistice si Medicale ,Relaxare,Intretinere - pentru 2009 si am inceput promovarea tarifelor si a ofertele pentru 2010.
* Realiazare unui calendar de evenimente ( culturale,traditionale si artistice )pentru anul 2009-2010 ,in perioadele de extrasezon pentru promovarea complexului si cresterea gradului de ocupare .
* Aducerea gradului de ocupare de la 15% in octombrie 2008 pina la 65-75 % in data de octombrie 2009
*Salariu fix si Bonus in functie de realizari.
*Bonuri de masa
*Decontari cazare,masa si diverse cheltueli in delegatie.
*Masina de serviciu sau decontare taxi .

01.12.2007 - 30.09.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager hotel

Responsabilitati:

MANAGEMENTUL SI COORDONAREA , Nr. angajati: 25-50: HOTEL ,Restaurant & Club, Sala Conferinta.

30.04.2007 - 15.10.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager front office hotel

01.10.2006 - 31.03.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager receptie , rezervari - complex hotelier oceania 3***,orleans ,franta

01.03.2006 - 30.09.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager receptie si bar shop hotel

01.08.2004 - 31.01.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager , agentia turism & ticketing

Realizari:


01.11.2003 - 30.06.2004

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director agentie turism & ticketing

Responsabilitati:


Realizari:




01.10.1998 - 01.10.2003

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director si asociat

01.02.1997 - 30.10.1998

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director agentie de transport -turism

Responsabilitati:

30.03.1993 - 30.11.1996

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: operator receptie -rezervari

Responsabilitati:

15.01.1992 - 30.10.1993

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director si asociat

15.02.1990 - 30.08.1992

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asociat si director

01.04.1987 - 31.10.1989

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: complex zodiac... receptie si bar

30.04.1985 - 30.03.1987

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: dispeceratul de cazare , ghid si organizator turism la biroul de agrement

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Management Hotel &Travel la Studii profesionale *SCIAKY EUROPE ,Bussines School Hotel &Travel Industry Milano ,ITALIA 2007 - 2008 Master “Management Hotelier “ din Milano.
2003 - 2004 Masterat: Hotel &Travel la * THR BUCURESTI 2003 � 2004 Studii postuniversitare MANAGER ACTIVITATII TURISTICE,HOTEL,RESTAURANT--specializare management in conducerea societatilor de turism ,hoteliere si restaurante din Bucuresti.
2002 - 2003 Scoala Postliceala: turism la A.P.C.-- Institutul de calificare personal pentru activitati hoteliere Constanta 2002 - 2003 Curs de calificare:ADMINISTRATOR SI RECEPTIONER SPATII CAZARE & HOTEL din Constanta.
1991 - 1992 Scoala Profesionala: turism la Ministerul Turismului din Romania / Institutul de Formare, Pregatire si Perfectionare - Curs de calificare si specializare: TOUR OPERATOR - AGENT TURISM / 1990 - 1991 din Constanta.
1984 - 1985 Scoala Postliceala: turism la * BTT Constanta 1984 - 1985 Cursuri-atestat:GHID BTT Romania din Constanta.
1977 - 1981 Liceu: colegiu meserii la Colegiu de Meserii si Arte Constantin Brincusi , Craiova ,1977 - 1981 din Craiova.

Facultati in straiatate

*SCIAKY EUROPE ,Bussines School Hotel &Travel Industry Milano ,ITALIA 2007 - 2008 Master “Management Hotelier “

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2015: ** Nominalizat in top 8 pentru " MANAGER AL ANULUI " in 2017,2012 , 2011 si 2010 din România" la Gala Distinctie pentru Experienta si excelenta , Hotel Turism & Leisure Investment Forum Romania.** 06.05.2015 - Recunostere internationala -Premiu de Excelenta pentru anul 2014, din partea Booking.com. ca si Manager la Hotel & ApartHotel Boavista / 2012.09.30 **Recunoastere internationala in timpul evenimentului Booked.net World - septembrie 2012 , s-a oferi lui Nicu Tone , Manager Hotel Best Family, distinctie si a fost recunoscut hotel ROMANIAN HOTEL AWARDS 2012 BEST FAMILY / ** Recunostere internationala in 2014- Premiul de Excelenta pentru anul 2014, din partea Booking.com. ca si Manager la Hotel & ApartHotel Boavista . ** Recunostere internationala in 2009 ca Manager la ApartHotel Iosefin Residence:nfirmare Matteo Cellini , Venere.com o Expedia Inc. Company.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)

rusă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close